Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
10.5.2011, 12:36 vastauksena käyttäjälle: MYYTY Michelin 135 nastat (2kpl) kitkat (2kpl) & 125 kitkat #161501
Käyn noutamassa lähiaikoina.
Kiitos!Hienoa työtä!
teamikuvista tulee mieleeni jostain syystä Mythbusters. Ehkä se on vaan tuo baskeri.
http://www.daveandthomas.net/2010/02/17/sweet-mythbusters-superhero-special-episode-goes-online/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Ja kylmäpuristettua rypsiöljyähän löytyy mm
http://www.alavudenoljynpuristamo.fi/” onclick=”window.open(this.href);return false;Kannattaa kysyä isompaa kanisteria ja teknistä laatua, jos tarkoituksena on ruostesuojaus/voitelu.
Jousipöntöt eivät pahemmin osallistu vaimennukseen. Iskunvaimentimien ilmaus tai vaihto todennäköisesti auttavat enemmän.
Acadianessa on ihan omat iskunvaimentajat eli muiden mallien iskunvaimentajat eivät käy.
Sitrosella näyttäisi olevan 44 e/kpl.Jousipönttöjen sisälle kannattaa laittaa risiiniöljyä tai sitten itse suosimaani kylmäpuristettua rypsiöljyä – toimii voiteluaineena ja ruosteenestoaineena pöntön sisällä.
n. 1.5 km tikkurilan asemalta urheilutie 8
http://www.auto-artikkeli.fi/Yhteystiedot.html” onclick=”window.open(this.href);return false;Bussit 69, 562, 62 taitavat liikkua tikkurilan asemalta tuonne urheilutielle.
Vetarin yläpäässä väljää? Onko samat vetarit kuin edellisessä kokeilussa?
On ihan tavallisen dyane laseja eli liukulasit:(
ps. Noissa ami8:n hiekkapelleissä on kiinni puskurin ja ajovalonumpion kiinnikkeitä ja vilkunpohjat. Yhdessä taitaa olla myös hyväkuntoiset umpiot, niistä kyllä joudun pyytämään 20 e/kpl. Puskurikin löytyy. Anyone?
Siuntiosta löytyisi muovitankki ilman anturia ja sitä kumiputkea, joka yhdistää tankin ja täyttöputken. 40 e + toimituskulut.
veikko
0400 952525Tuota motorolaa on ollut monessakin keskieuroopan rättärissä. Hieman tehokkaampi kuin muut. Olisikohan ollut ilmajäähdytteisen visan laitteita? Käy suoraan tavan kuutosen vaihtovirtalaturin tilalle. Laturin vuosimalli on tuossa tyyppikilvessä AN-kohdassa. Luulisin, ettei ole alkuperäinen 60-luvun laturi.
Tämä voi olla kätevämpi autossa 🙂
http://www.progear.net/kauppa/product_details.php?p=418Kuvaa ei nyt ole helposti saatavana mutta pieniä eroja toki on. Etuakseliputki on hieman erilainen matopyörän kohdalta, ohjauksen välitys muistaakseni erilainen, raidetangon päät erilaisia, pyöränlaakerit erilaisia, pyörien castor-kulmat erilaiset, taka-akselin raideväli erilainen, tukivarren toppari erilainen, iskarin kiinnitys erilainen, kallistuksenvakaaja edessä. Onhan noita eroja mutta suurin osa osista lienee kuitenkin vaihtokelpoisia tietyin rajoituksin. Pakun osat lienevät lähempänä ami8:n osia.
Tuo pyöränlaipan rei’itys lienee vuosimallista riipuvainen. Muistaakseni -69 ja -70 oli reiät.
12.1.2010, 09:36 vastauksena käyttäjälle: Ostettu: Diesel Xsara Picasso -04 ( Ei siis Xantiaa) #155579Tällä hetkellä päivittäisessä ajossa pääkaupunkiseudulla mutta on vapautettavissa muuhun käyttöön alle vuorokauden varoitusajalla:)
10.1.2010, 19:53 vastauksena käyttäjälle: Ostettu: Diesel Xsara Picasso -04 ( Ei siis Xantiaa) #155577Osta uudempi xsara picasso:)
http://www.nettiauto.com/citroen/xsara-picasso/2224414Toimiva peli, huollettu hyvin, pieni kulutus, saa pakettiautoksi, pieni käyttömaksu. Eikä ole mitään turhia FAP-loukkuja:)
veikko ät neuro.hut.fi
0400 952525Itselleni kävi samalla konttorilla siten, että vuosiluvut muuttuivat siitä alkuperäisestä rekisteröintitodistuksesta vuotta aikaisemmaksi. Soitin konttorille ja lähettivät uuden korjatun postissa. Kannattaa tarkistaa kävikö sinulle samoin.
Hieman selvennystä – korjatkaa, jos muistan väärin.
AMN on nykyään tuo JGT-345 ja on tosiaan nykyään nyytistäjällä. Korin väri muuttui beigestä tuohon hieman vaaleampaan viitisen vuotta sitten patinoitujen osien vaihdon ja maalauksen ansiosta ja samalla ami8 rekisteröitiin uudestaan. Siuntiosta löytyy tällä hetkellä valkoinen (MAI-9) Ami 8 berline vm 1970 ja keväällä Suomeen Pariisista tuomani sininen (XNY-921 muistaakseni) ami8 break vm 1975. Lisäksi varaosina löytyy Vehulta Belgiasta liki parikymmentä vuotta sitten tuomani vihreä ami 8 berline vm 1969 – paperit löytyvät mutta tuota ei ole tullattu Suomeen.
Tietääkseni suomeen on alunperin tuotu 70-luvulla neljä amikasia – kaikki yksityisiä tuonteja. Tuo AMN vietti ensimmäiset vuodet Ranskan suurlähetystössä ilmeisesti diplomaattikilvillä ja sen vuoksi Suomeen se rekisteröitiin vasta 1979, jos oikein muistan. Ja tuo yksilö on ilmeisesti ainoa ami8 break noista neljästä.
Muuta yksilöt olivat
– sininen ami berline, joka oli taannoin auto-artikkelin omistuksessa. Nykyään korin väri on hieman muuttunut ja MPH tietää nykyisen sijainnin.
– punainen ami 8 berline, joka oli taannoin Penan St:ssä nähtävillä parikymmentä vuotta sitten. Missähän lieneen nykyään?
– lisäksi on yksi ami 8 berline, jonka sijainnista eikä väristä ei ole tarkkaa tietoa mutta ilmeisesti tämä on tuotu maahan 70-luvullaTällä vuosikymmenellä Suomen ami8-kanta on sitten jo tuplaantunut:)
-
JulkaisijaArtikkelit