Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Tämähän oli hypyn jälkeen auto-gallialaisen pihassa jonkin aikaa. Takaovet oli hitsattu kiinni, etteivät aukene hypyssä:)
Joo itsekin sain kurkkunummelta Z-alkuisen pari kuukautta sitten. Ovat näemmä jo loppu. ja nyt tarjolla AKY:tä.
Nuo merkit viittaavat siihen, että menee hiukan vaille 3 kk. Itselläni on käynyt kahdesti samalla tavalla tänä vuonna. Arvaukseni on, että amikutosen vertailukohta on C3 ja siihen ikäalennus. Verona 10,12 e, joka menee juuri ja juuri yli sen maksuun menevän minimiveron. Ja taas Suomen BKT kasvaa ja lama väistyy…
AKY kirkkonummi
RRG A-katsastus Kaitaa
XUT Herttoniemenkatsastus Kaitaa
AMZ K1 katsastus NöykkiöOlisi muuten mukava tietää mitä on tarjolla missäkin päin Suomea. Jotkut toisiaan haluavat jopa tehdä jopa pienen lenkin sopivan rekisterikilven noutamiseksi. Maahantuoduissa sen rekisteröintipaperin saa mukaansa rekisteröintikatsastuksesta ja sen jälkeen odotellaan tullauspäätöstä. Tullimaksun jälkeen kilvet voi hakea miltä konttorilta tahansa.
Tästähän voisi tehdä vaikka oman keskustelun?
Taitaa olla AMZ-602 jo mennyt. Itse sain suosikkikonttoriltasi AMZ-805:n. Meni tosin MZ-sarjan laitteeseen:)
VF7YMZ0001MZ… eli Xm Y4 break.Poikkesin neljällä eri konttorilla työmatkan varrella ja neljännestä tuli vastaan tuo AMZ-sarja. Muut tarjosivat AKY-, RRG- ja XUT-alkuisia kilpiä. Kovasti vaihtelevat kirjainsarjat nykyään.
29.10.2009, 12:46 vastauksena käyttäjälle: *MICHELIN X 125×15" profiilin kesärenkaat * MYYTY #154449Uusi kesämisukka onkin jo ihan renkaan hinnoissa 151 e/kpl. Ostin juuri sarjan 205/65R15 MICHELIN X-ICE i2 kitkarenkaita ja kappalehinnaksi tuli vähemmän. Markka-aikaanhan kesämisukoita taisi saada 151 markalla:) Tosin renkaat olivat tuolloin vakiorenkaita eikä museorenkaita.
http://www.vammalanrengaspalvelu.fi/michelin.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;
ei taida kelvata 2cv:n kytkinkoppa, jossa on paikat visan antureille?
Ami8:ssa joutuu purkamaan hieman muovilärpäkkäeitä pois, niin pääsee kiinni siihen rattilukkoon. Ensimmäiseksi ottaisin kuitenkin ratin irti siitä rattiputken nivelestä ja katseleisin mikä on ongelma. Voitelu voi auttaa. Myös ratin kiinnityksesä siihen niveleen on hieman säätövaraa.
Ja taitavat nämä löytää uuden kodin Siuntiosta:)
Nastoilla vai ilman? kunto? Sopineeko talviajoon vai onko jo hiihtoliiton slicks-luokiteltu?
Käykö vaihdossa käyttämätön ami superin etuiskunvaimentaja?
Tante Rik oli ainakin bongannut Karin pakumiittingissa. Paluuliput taisivat olla joko tiistaille tai keskiviikolle.
-kirjeenvaihtaja boechoutista-
ami8 Break 1975. 1100 kg ja 720 kg. Rekisteröity 1+4:)
Monipaikkainen tuli? Itselleni sain viisipaikkaiseksi, jos sillä on nyt mitään väliä.
Tuossahan on jöätetty hyödyntämättä latauksen tuplaaminen eli toisesta jarrurummusta saisi vielä toisen laturin pyörimään.
Aijai kun kirpaisee. Ami8 breakin vertailuauto c3 picasso ja ami 8 berlinessa c1! Näin sitä esihistoriallisen tila-auton maahantuojaa rangaistaan. Autovero on siis melkein nelinkertainen breakissä. No enpä taida valittaa:)
Kannattaa vaihtaa latausrele elektroniseen ja tarkistaa latausreleen maadoitus. Samoin se maadoituskohta siinä laturin suojapellin viereeä kannattaa tarkistaa kunnolla – 8 mm mutterin alla on monta maadoitusjohtoa ja kaikki ovat tavallisesti hieman hapettuneet. Johtoliittimien hionta hienolla hiekkapaperilla ja suojarasvaus. Jännitemittari on hyvä apuväline jännitehäviöiden tarkasteluun.
-
JulkaisijaArtikkelit