Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 76 - 90 (kaikkiaan 245)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: Valokuvaus – OSIO #146133

    Tämähän oli hypyn jälkeen auto-gallialaisen pihassa jonkin aikaa. Takaovet oli hitsattu kiinni, etteivät aukene hypyssä:)

    vastauksena käyttäjälle: Citroën ami 6 1967 #153950

    Joo itsekin sain kurkkunummelta Z-alkuisen pari kuukautta sitten. Ovat näemmä jo loppu. ja nyt tarjolla AKY:tä.

    Nuo merkit viittaavat siihen, että menee hiukan vaille 3 kk. Itselläni on käynyt kahdesti samalla tavalla tänä vuonna. Arvaukseni on, että amikutosen vertailukohta on C3 ja siihen ikäalennus. Verona 10,12 e, joka menee juuri ja juuri yli sen maksuun menevän minimiveron. Ja taas Suomen BKT kasvaa ja lama väistyy…

    vastauksena käyttäjälle: Citroën ami 6 1967 #153947

    AKY kirkkonummi
    RRG A-katsastus Kaitaa
    XUT Herttoniemenkatsastus Kaitaa
    AMZ K1 katsastus Nöykkiö

    Olisi muuten mukava tietää mitä on tarjolla missäkin päin Suomea. Jotkut toisiaan haluavat jopa tehdä jopa pienen lenkin sopivan rekisterikilven noutamiseksi. Maahantuoduissa sen rekisteröintipaperin saa mukaansa rekisteröintikatsastuksesta ja sen jälkeen odotellaan tullauspäätöstä. Tullimaksun jälkeen kilvet voi hakea miltä konttorilta tahansa.

    Tästähän voisi tehdä vaikka oman keskustelun?

    vastauksena käyttäjälle: Citroën ami 6 1967 #153942

    Taitaa olla AMZ-602 jo mennyt. Itse sain suosikkikonttoriltasi AMZ-805:n. Meni tosin MZ-sarjan laitteeseen:)
    VF7YMZ0001MZ… eli Xm Y4 break.

    Poikkesin neljällä eri konttorilla työmatkan varrella ja neljännestä tuli vastaan tuo AMZ-sarja. Muut tarjosivat AKY-, RRG- ja XUT-alkuisia kilpiä. Kovasti vaihtelevat kirjainsarjat nykyään.

    vastauksena käyttäjälle: *MICHELIN X 125×15" profiilin kesärenkaat * MYYTY #154449

    Uusi kesämisukka onkin jo ihan renkaan hinnoissa 151 e/kpl. Ostin juuri sarjan 205/65R15 MICHELIN X-ICE i2 kitkarenkaita ja kappalehinnaksi tuli vähemmän. Markka-aikaanhan kesämisukoita taisi saada 151 markalla:) Tosin renkaat olivat tuolloin vakiorenkaita eikä museorenkaita.

    http://www.vammalanrengaspalvelu.fi/michelin.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;

    vastauksena käyttäjälle: GS:n 4-vaihteinen laatikko + Visan kytkinkoppa #153632

    ei taida kelvata 2cv:n kytkinkoppa, jossa on paikat visan antureille?

    vastauksena käyttäjälle: Ohjauslukko-ongelma #154345

    Ami8:ssa joutuu purkamaan hieman muovilärpäkkäeitä pois, niin pääsee kiinni siihen rattilukkoon. Ensimmäiseksi ottaisin kuitenkin ratin irti siitä rattiputken nivelestä ja katseleisin mikä on ongelma. Voitelu voi auttaa. Myös ratin kiinnityksesä siihen niveleen on hieman säätövaraa.

    vastauksena käyttäjälle: pyöryläiset #154380

    Ja taitavat nämä löytää uuden kodin Siuntiosta:)

    vastauksena käyttäjälle: pyöryläiset #154378

    Nastoilla vai ilman? kunto? Sopineeko talviajoon vai onko jo hiihtoliiton slicks-luokiteltu?

    Käykö vaihdossa käyttämätön ami superin etuiskunvaimentaja?

    vastauksena käyttäjälle: Pakukokous Hollannissa #153761

    Tante Rik oli ainakin bongannut Karin pakumiittingissa. Paluuliput taisivat olla joko tiistaille tai keskiviikolle.

    -kirjeenvaihtaja boechoutista-

    vastauksena käyttäjälle: Biili Hollannista – flossen amiploki #151436

    ami8 Break 1975. 1100 kg ja 720 kg. Rekisteröity 1+4:)

    vastauksena käyttäjälle: Biili Hollannista – flossen amiploki #151416

    Monipaikkainen tuli? Itselleni sain viisipaikkaiseksi, jos sillä on nyt mitään väliä.

    vastauksena käyttäjälle: Laturi jarrurummulla? #153556

    Tuossahan on jöätetty hyödyntämättä latauksen tuplaaminen eli toisesta jarrurummusta saisi vielä toisen laturin pyörimään.

    vastauksena käyttäjälle: Veropäätös #148424

    Aijai kun kirpaisee. Ami8 breakin vertailuauto c3 picasso ja ami 8 berlinessa c1! Näin sitä esihistoriallisen tila-auton maahantuojaa rangaistaan. Autovero on siis melkein nelinkertainen breakissä. No enpä taida valittaa:)

    vastauksena käyttäjälle: Laturi vai rele #153561

    Kannattaa vaihtaa latausrele elektroniseen ja tarkistaa latausreleen maadoitus. Samoin se maadoituskohta siinä laturin suojapellin viereeä kannattaa tarkistaa kunnolla – 8 mm mutterin alla on monta maadoitusjohtoa ja kaikki ovat tavallisesti hieman hapettuneet. Johtoliittimien hionta hienolla hiekkapaperilla ja suojarasvaus. Jännitemittari on hyvä apuväline jännitehäviöiden tarkasteluun.

Esillä 15 viestiä, 76 - 90 (kaikkiaan 245)