Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
OK.Gustav / Ilkka. Tarvitsen yhden sellaisen “kaksoisristitappinivelellä varustetun vetoakselin. Rummut on ihan OK kunnossa . Olen itsekin pääkaupunkiseudulta Kirkkonummelta.
Siirytäänkö privaattipuolelle tekemään kauppaa. Tapio
Mun sähköposti on tuominta@elisanet.fiLöysin Porkkalaniemeltä oikean henkilön! Järjestelmä kyllää näyttää toimivan.
Olen edistynyt projektissa yllättävän hyvin. 25 vuotta seisseet startit , laturit ja jopa lasinpyyhin toimivat. Uusin katkojasystemin ja kaasuttimen kiihdytyspumpun kalvon ja kone pärskähti käymään ja tottelee kaasuvipua.
Nyt on vielä löydettävä joku hitsaaja, koska lattiassa on pari reikää ja tietenkin varapyöräkotelossa vähän haperoa. Omistan MIG laitteet ilman suojakaasua, mutta en ole oppinut hitsaamaan. Joku on varoittanut 2CV:n pohjan hitsaamisesta, että sitä mukaan kuin pitäisi tulla valmista, niin pohjalevy sulaa alta pois?Voisiko joku suositella osaavaa hitsuria Kirkkonummi -Espoo- Helsinki alueelta.
Tapio
Kiitos vastauksista. Kalustoni on Kirkkonummella Porkkalanniemellä. Täälläpäin pitäisi tietolähteeni (jäteauton kuljettaja) mukaan olla joku Nyberg?? niminen” 2CV -mies”, jolla on piha täys projekteja. Mahtaisko jollakulla on tarkempaa tietoa hänestä?
Kiitos yhdestä suosittelijasta ja käyn Sinisellä talolla jonakin keskiviikkona parantamassa tilannetta.
Burtonin sivulla kävin ja siellähän tavaraa riittää! Ei Sitronenkaan huono ole. En ole lyhyenä korjausaikana saanut Sitroselta vielä “ei oo” -vastausta. Kieltämättä Burtonin sivut ovat helppolukuisempia.Tapio
050-5304405 -
JulkaisijaArtikkelit