Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 1,486 - 1,500 (kaikkiaan 2,209)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: Peltityöt #132764

    Olen nähnyt että noi jatkot on tehty juuri noin.
    Konepellin voisi tehdä niin että liimalla ja pulteilla/niiteillä jatkopala koriin tai konepeltiin, näin kävisi vakio konepeltikin.
    Jatkon voisi tehdä myös toisesta konepellin saranasta, ei olisi ollenkaan pahan näköinen ja olisi täysin irroitettava, lukituksen vain pulteilla.
    Kiitos hienoista kuvista.

    vastauksena käyttäjälle: virinokka #131565

    Huohotin huohottaa kyllä ilmanpuhdistimen ohi vai mitä tarkoitit Akaile?
    Kyllä sinne jarrulevyillekin menee öljyä ja epäpuhtauksia, kyse olikin siitä että kuinka paljon, luuleeko Jalppis ja Toppok että mikään tässä maailmassa on täydellistä ja jarrutkin toimivat täysin hermeettisessä tilassa vai?
    Onko se nyt niin vaikea hyväksyä että ilmaa painavampi aines kulkeutuu alaspäin, näkeehän sen kumpi on puhtaampi paikka, ilmanottopellin ala vai yläosa, vai onko jollain joku erityinen syy etteikö näin olisi, jos ei niin en takaa että viitsin mihin tahansa vastata.

    vastauksena käyttäjälle: virinokka #131561

    Mitä alempana sitä enemmän roinaa, siitä on ihan turha väitellä, sitäpaitsi koneen etuosasta tihkuu öljyä joka sekin valuu yllättäen, alaspäin.

    vastauksena käyttäjälle: Näin kevään kynnyksellä… #132726

    Joutaisiko keneltäkään Hesan suunnalta puristuspaineenmittaria lainaksi tai tietääkö paljonko maksaa Biilteemassa? Ei vissiin montaakaan euroa?

    vastauksena käyttäjälle: KESÄRENKAAT #132746

    Ihan jees, ku aiemmin oli jotkut tosi vanhat. Ne vanhat oli jotenkin kovempaa muovia, ääni mielestäni hiljeni. Oli pakko ostaa uudet kun toinen takarenkaista meni puhkeamaan systerin hääpäivänä.

    vastauksena käyttäjälle: virinokka #131559

    Siksi että koneen alaosassa pyörii kaikki paska kymmenen kertaa enemmmän kuin yläosassa.

    vastauksena käyttäjälle: -69 dyanen koneremppa #129929

    Tarina jää jonkun muun kerrottavaksi kun auto on myynnissä 😉 Vaihtui säilytyspaikka ahtaampaan ja irroitetun koneen säilyttäminen muuttui aikaisempaa hankalammaksi. Tosin iloisesti tuo kulkee ilman remppaakin…

    vastauksena käyttäjälle: Dyane -69 *myyty* #132753

    Tarjouskilpa sen kuin kiihtyy 😆 omistaja meinas ettei ihan 350:llä vielä kaisa vaihda kuskia… ottakaa kylmästi suoraan isäukkoon yhteyttä numero löytyy ilmosta. Siinä on himputin hyvät kumit ja kytkinki on uus jarruissakaan ei valittamista löydy.

    vastauksena käyttäjälle: Dyane -69 *myyty* #132752

    😯

    vastauksena käyttäjälle: KESÄRENKAAT #132744

    Ostin kans viime kesänä Firestonet 60e/kpl.

    vastauksena käyttäjälle: Dyane -69 *myyty* #132749

    No ku se ei toimi 😳 😉 se mittari siis. eikä tullu hankittua mustia kilpiä kun “kaisa” oli 9 vuotta pois ajosta… Mut osta harvinaisempi kori ja mukana tulee paljon ehjää ja toimivaakin osaa 😀

    vastauksena käyttäjälle: virinokka #131556

    Tosi hyvä idea, mutta huonoa on että ilmansuodatin likaantuu, tosin sen pesu kovin hankala ole.

    vastauksena käyttäjälle: virinokka #131554

    Toi on tehty ilmeisesti v.83, suurinpiirtein sitä uudemmat koneet mitä olen nähnyt, ovat olleet kevyellä vauhtipyörällä 😉 .

    vastauksena käyttäjälle: 2CV- ja kännisimulaattorit #132737

    Netissä on lukuisia sivustoja jotka kääntää kaikki yleisimmät kielet englanniksi ilmaiseksi.
    Mutta ei tuolta saa tällähetkellä ladattua sitä, pyytävät olemaan kärsivällisiä.

    vastauksena käyttäjälle: virinokka #131552

    Vakio kutosen kone eli 635.

Esillä 15 viestiä, 1,486 - 1,500 (kaikkiaan 2,209)