Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
En lähde mutu pohjalta selittämään yhtään mitään.
Sen verran tuosta voisi kuitenkin päätellä että pienempi MAX!!!! tehoisella dieselillä, on keskimäärin suurempi teho käytössä näissä kokemissasi olosuhteissa.Mä en ymmärrä mitä sä intät, johan sanoin että rahalla saa mittavehkeitä.
En ole vielä.
Minulla tosiaan ei ole niitä tietoja saatavilla, eikä resursseja niiden hankkimiseen.
Mutta onhan täällä visan koneita ja jollain varmaan mittojakin.
Niin ja Jasulla oli talllilla ne tiedot, kärsivällisyyttä, ihmiset kyllä toimittaa ne tiedot jos toimittavat, liika painostaminenkaan ei ole hyväksi.Veikkaan että niitten kaavassa on käytetty kiinteää ilmanvastusta, sitten kun ne suosittelee vakio laatikkoa 6:n koneeseenkin.
Jos on kiinteä ilmanvastus (selviää source codesta), niin noin pienillä tehoilla kannattaa ottaa huomioon että ilmanvastus selkeästi pienempi, eli pidempi laatikko.
Toimiihan se kutonenkin vakiovälityksilläö, mutta kulutusta saa pienemmäksi ja ajomukavuutta pidemmällä laatikollaMinä olen 2l pumpilla testannut huohotinta.
Paineilmalla voi kanssa testata vaikka mitä, huohotinta, männän ohivuotoa, vuotavia imu ja pakoventtiileitä, stefoja.
Mutta ei kannata pulpauttaa stefoja ulos.Tervehdys
Aloittaisin ohivirtausmittauksella, niin saisi selvyyttä mistä puhaltaapi ohi.
Vaikuttaa kyllä ohivuodolta, joko männän tai venttiilivarren.. lähinnä männän, kun kerran noin raju on.
Tuollainen tarkistus kun on aika helppo itse tehdä jos on paineilmaa saatavissa.
Tommen
No esim. rahalla saa ostettua poranteriä reikätulkkeja ja kun käyttää tarpeeksi aikaa siihen niin eiköhän ne reiät saa mitattua.
Muistaakseni vein suuttimet juna-asemalle, kun hän oli tulossa juuri sinne?
Tottakai kannattaa kysyä häneltä jos saa mitattua vain, mutta ei onnistu rakotulkilla?Minulla ei ole niitä arvoja paperilla…
Olen ne vialliset suuttimet huomannut ihan vertailemalla suuttimia keskenään.Poranterät on tietenkin mittausta varten, vai onko sinulla parempia ehdotuksia?
Mä luulen että kannattaa kysyä esim. tuolta Saksan keskustelupalstalta, kun minulla ei ole esim. niin kattavaa poranteräsarjaa että tuloksista tulisi luotettavia.
Lähti maailmalle.
Itse paikan päällä käyneenä voin ilmoittaa että Vietnamissa on DaLatin kaupungissa autotehdas joka valmistaa 2CV pohjaisia kulkimia. Eräs kyseisen kulkimen omistaja oli tosi ylpeä autostaan, ja erittäin innoissaan kun olin hänen kulkimestaan kiinnostunut.
Ne olisi kannattanut tehdä silloin kun suuttimet olivat veljelläsi lainassa.
Yritän ehtiä jossain vaiheessa dokumentoimaan tiedot. -
JulkaisijaArtikkelit