Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 1,546 - 1,560 (kaikkiaan 2,209)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: Teho vastaan vääntömomentti #131705

    En lähde mutu pohjalta selittämään yhtään mitään.
    Sen verran tuosta voisi kuitenkin päätellä että pienempi MAX!!!! tehoisella dieselillä, on keskimäärin suurempi teho käytössä näissä kokemissasi olosuhteissa.

    vastauksena käyttäjälle: Kapilaariputket #132370

    Mä en ymmärrä mitä sä intät, johan sanoin että rahalla saa mittavehkeitä.

    vastauksena käyttäjälle: Teoria vs. käytäntö #132387

    En ole vielä.

    vastauksena käyttäjälle: Kapilaariputket #132368

    Minulla tosiaan ei ole niitä tietoja saatavilla, eikä resursseja niiden hankkimiseen.
    Mutta onhan täällä visan koneita ja jollain varmaan mittojakin.
    Niin ja Jasulla oli talllilla ne tiedot, kärsivällisyyttä, ihmiset kyllä toimittaa ne tiedot jos toimittavat, liika painostaminenkaan ei ole hyväksi.

    vastauksena käyttäjälle: Teoria vs. käytäntö #132385

    Veikkaan että niitten kaavassa on käytetty kiinteää ilmanvastusta, sitten kun ne suosittelee vakio laatikkoa 6:n koneeseenkin.
    Jos on kiinteä ilmanvastus (selviää source codesta), niin noin pienillä tehoilla kannattaa ottaa huomioon että ilmanvastus selkeästi pienempi, eli pidempi laatikko.
    Toimiihan se kutonenkin vakiovälityksilläö, mutta kulutusta saa pienemmäksi ja ajomukavuutta pidemmällä laatikolla

    vastauksena käyttäjälle: Huohottava AK:n 602 cc kone. #132382

    Minä olen 2l pumpilla testannut huohotinta.
    Paineilmalla voi kanssa testata vaikka mitä, huohotinta, männän ohivuotoa, vuotavia imu ja pakoventtiileitä, stefoja.
    Mutta ei kannata pulpauttaa stefoja ulos.

    vastauksena käyttäjälle: Huohottava AK:n 602 cc kone. #132376

    Tervehdys

    Aloittaisin ohivirtausmittauksella, niin saisi selvyyttä mistä puhaltaapi ohi.

    Vaikuttaa kyllä ohivuodolta, joko männän tai venttiilivarren.. lähinnä männän, kun kerran noin raju on.

    Tuollainen tarkistus kun on aika helppo itse tehdä jos on paineilmaa saatavissa.

    Tommen

    vastauksena käyttäjälle: Kapilaariputket #132364

    No esim. rahalla saa ostettua poranteriä reikätulkkeja ja kun käyttää tarpeeksi aikaa siihen niin eiköhän ne reiät saa mitattua.

    vastauksena käyttäjälle: Kapilaariputket #132361

    Muistaakseni vein suuttimet juna-asemalle, kun hän oli tulossa juuri sinne?
    Tottakai kannattaa kysyä häneltä jos saa mitattua vain, mutta ei onnistu rakotulkilla?

    vastauksena käyttäjälle: Kapilaariputket #132359

    Minulla ei ole niitä arvoja paperilla…
    Olen ne vialliset suuttimet huomannut ihan vertailemalla suuttimia keskenään.

    vastauksena käyttäjälle: Kapilaariputket #132357

    Poranterät on tietenkin mittausta varten, vai onko sinulla parempia ehdotuksia?

    vastauksena käyttäjälle: Kapilaariputket #132355

    Mä luulen että kannattaa kysyä esim. tuolta Saksan keskustelupalstalta, kun minulla ei ole esim. niin kattavaa poranteräsarjaa että tuloksista tulisi luotettavia.

    vastauksena käyttäjälle: M: 2CV6 -77 #132346

    Lähti maailmalle.

    vastauksena käyttäjälle: Merkillisiä kulkimia kaukomailla #132122

    Itse paikan päällä käyneenä voin ilmoittaa että Vietnamissa on DaLatin kaupungissa autotehdas joka valmistaa 2CV pohjaisia kulkimia. Eräs kyseisen kulkimen omistaja oli tosi ylpeä autostaan, ja erittäin innoissaan kun olin hänen kulkimestaan kiinnostunut.

    vastauksena käyttäjälle: Kapilaariputket #132353

    Ne olisi kannattanut tehdä silloin kun suuttimet olivat veljelläsi lainassa.
    Yritän ehtiä jossain vaiheessa dokumentoimaan tiedot.

Esillä 15 viestiä, 1,546 - 1,560 (kaikkiaan 2,209)