Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 1,681 - 1,695 (kaikkiaan 2,209)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: Päivityskysymys #131871

    Jep, mulle siirtyi sivujen päivittely.

    Kuvagalleria-sivu on kyllä valmiina, mutta julkaisu lupaa ei. On nääs vielä mietinnän alla tuo tapa kuinka kuvia laitetaan nettiin. Jahka päätöstä syntyy, niin kuvatkin todennäköisesti ilmestyvät ihailtaviksi.

    vastauksena käyttäjälle: 2CV 6:n välyksiä #131878

    Kerro lisää lentokoneprojektista.
    Kiinnostaa ihan periaatteessa, kun on tullut harrastettua noita koneita ja löytyy ylimääräisiäkin koneen osia.
    Sähköpostilla saa yhteyttä.
    Puristukset kuuluu mitata kylmänä, eikä tälläisellä pohdinnalla välttämättä ole mitää merkitystä koneen toiminnan kannalta.
    Akaile, mistä päättelet että huono käyntiinlähtö johtuu pelkästään puristuksista?
    Toki joka autossa laskevat puristukset jonkinverran lämpimänä ja se vaikuttaa puoleen ja toiseen käyntiinlähtöön.
    Itse olen kuullut että johtuisi kaasuttimesta ja ilmanpaine-eroista.
    Kuuma kone lähtee parhaiten käyntiin kaasu pohjassa.

    vastauksena käyttäjälle: TPV-2CV #131834

    Minulla olisi myytävänä melkein uudenveroisia etuakselistoja.

    vastauksena käyttäjälle: Päivityskysymys #131868

    Pistetäänpä mietintämyssyyn! Palailen täällä asiaan myöhemmin….

    😀 webmaster

    vastauksena käyttäjälle: hakkapeliitta #131855

    Täällä Mäntsäläm syrjäkylällä niitä on Nokialaisia.
    Ja Michelineja kanssa.
    Soittel 040 – 730 39 69 Seppo

    vastauksena käyttäjälle: Rättärin kaasareita #131733

    Moi! Vieläkö yksikurkkuisia oisi tallella, jos on minkä kuntoisia/hintaisia?

    vastauksena käyttäjälle: 18 heppanen? #131865

    http://www.cats-citroen.net/citroen_atypes/enginegearbox.html
    Toisin sanoen ne on artikkelissa sekoittanut SAE ja DIN tehoja keskenään, joten eivät ole vertailukelpoisia.
    Toi DIN on se yleisemmin käytetty.

    vastauksena käyttäjälle: Mobilisti #131848

    @AK-65 wrote:

    Kyseen omainen toimittaja ei edes kysynyt kyseisestä kapineesta ja on tehnyt pääätökset omasta päästään.

    Ei kai toimittaja sattumoisin ollut KLB? En ole päässyt näkemään ko. juttua.

    vastauksena käyttäjälle: Mikä on paras väri rättäriin #131808

    On totta, että charlestonin värit ovat nätit. Ja on niin paljon muitakin kivoja värejä.
    Jollet ole pyrkimässä alkuperäisyyteen, kannattaisi esim. maailmankokouksen kuvista katsella värejä ja väriyhdistelmiä. Tietenkin kuvat tuppaa vääristelemään värejä, mutta kuitenkin antavat osviittoja omalle valinnalle. Ja tietenkin, oma mielikuvitus on sallittu ja toivottukin.
    Mitä tulee tuohon Charlestoniin, pikkuhiljaa niitä tuntuu olevan vähintään joka toisella ukolla ja akalla, vaikka niitä ei ole tehty kuin n. 8000 autoa maailmassa…
    Ei ole synti poiketa alkuperäisyydestä. Maalaus on aina uusittavissa. Siteeraan yhtä Sätkän mainoksen otsikkoa, Freedom! Tosin se oli ranskaksi siinä.
    Eli anna oma makusi ratkaista.

    vastauksena käyttäjälle: Mikä on paras väri rättäriin #131807

    😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 ➡ KELTAINEN ON OIKEA VÄRI ❓ ❓ ❓ HMMMMMMMMMMMMMM 😈

    vastauksena käyttäjälle: pikkupakun osia #131756

    Täällä nämä molemmat multa Pakun ostaa saaneet herrat pulisee! Mulle kans yx semmonen veikkipuskuri!!

    vastauksena käyttäjälle: Harvabooriset vakionopeusnivelet. #131800

    Siinä vetarissa on heikompiakin kohtia mistä se hajoaa ensin.
    Laillisuus on sitten toinen juttu.
    Olen kyllä lukenut muistaakseni jostain että ei jarrullisia vetareita on hitsattu, mutta että jarrulaippojakin olisi hitsattu toisista autoista ja katsastettukin vielä, katsotaan jos jaksan etsiä tietoa.

    vastauksena käyttäjälle: OSTAN 2 CV 6 #131513

    Joko olet saanut itsellesi kulkimen. Mulla olis tarjolla hyvä peli.
    050-5694878 Jouni

    vastauksena käyttäjälle: Harvabooriset vakionopeusnivelet. #131797

    Siiä ohuesta kohtaa siis hitsattu? tulee aika pieni matka hitsisaumaa, mutta jos hitsaa holkin kohdalta niin takuulla kestää.

    vastauksena käyttäjälle: Osuma… #131772

    Mistä toi takaluukku on repästy kun taittuu keskeltä?

Esillä 15 viestiä, 1,681 - 1,695 (kaikkiaan 2,209)