Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Jep, mulle siirtyi sivujen päivittely.
Kuvagalleria-sivu on kyllä valmiina, mutta julkaisu lupaa ei. On nääs vielä mietinnän alla tuo tapa kuinka kuvia laitetaan nettiin. Jahka päätöstä syntyy, niin kuvatkin todennäköisesti ilmestyvät ihailtaviksi.
Kerro lisää lentokoneprojektista.
Kiinnostaa ihan periaatteessa, kun on tullut harrastettua noita koneita ja löytyy ylimääräisiäkin koneen osia.
Sähköpostilla saa yhteyttä.
Puristukset kuuluu mitata kylmänä, eikä tälläisellä pohdinnalla välttämättä ole mitää merkitystä koneen toiminnan kannalta.
Akaile, mistä päättelet että huono käyntiinlähtö johtuu pelkästään puristuksista?
Toki joka autossa laskevat puristukset jonkinverran lämpimänä ja se vaikuttaa puoleen ja toiseen käyntiinlähtöön.
Itse olen kuullut että johtuisi kaasuttimesta ja ilmanpaine-eroista.
Kuuma kone lähtee parhaiten käyntiin kaasu pohjassa.Minulla olisi myytävänä melkein uudenveroisia etuakselistoja.
Pistetäänpä mietintämyssyyn! Palailen täällä asiaan myöhemmin….
😀 webmaster
Täällä Mäntsäläm syrjäkylällä niitä on Nokialaisia.
Ja Michelineja kanssa.
Soittel 040 – 730 39 69 SeppoMoi! Vieläkö yksikurkkuisia oisi tallella, jos on minkä kuntoisia/hintaisia?
http://www.cats-citroen.net/citroen_atypes/enginegearbox.html
Toisin sanoen ne on artikkelissa sekoittanut SAE ja DIN tehoja keskenään, joten eivät ole vertailukelpoisia.
Toi DIN on se yleisemmin käytetty.@AK-65 wrote:
Kyseen omainen toimittaja ei edes kysynyt kyseisestä kapineesta ja on tehnyt pääätökset omasta päästään.
Ei kai toimittaja sattumoisin ollut KLB? En ole päässyt näkemään ko. juttua.
On totta, että charlestonin värit ovat nätit. Ja on niin paljon muitakin kivoja värejä.
Jollet ole pyrkimässä alkuperäisyyteen, kannattaisi esim. maailmankokouksen kuvista katsella värejä ja väriyhdistelmiä. Tietenkin kuvat tuppaa vääristelemään värejä, mutta kuitenkin antavat osviittoja omalle valinnalle. Ja tietenkin, oma mielikuvitus on sallittu ja toivottukin.
Mitä tulee tuohon Charlestoniin, pikkuhiljaa niitä tuntuu olevan vähintään joka toisella ukolla ja akalla, vaikka niitä ei ole tehty kuin n. 8000 autoa maailmassa…
Ei ole synti poiketa alkuperäisyydestä. Maalaus on aina uusittavissa. Siteeraan yhtä Sätkän mainoksen otsikkoa, Freedom! Tosin se oli ranskaksi siinä.
Eli anna oma makusi ratkaista.😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 😆 ➡ KELTAINEN ON OIKEA VÄRI ❓ ❓ ❓ HMMMMMMMMMMMMMM 😈
Täällä nämä molemmat multa Pakun ostaa saaneet herrat pulisee! Mulle kans yx semmonen veikkipuskuri!!
Siinä vetarissa on heikompiakin kohtia mistä se hajoaa ensin.
Laillisuus on sitten toinen juttu.
Olen kyllä lukenut muistaakseni jostain että ei jarrullisia vetareita on hitsattu, mutta että jarrulaippojakin olisi hitsattu toisista autoista ja katsastettukin vielä, katsotaan jos jaksan etsiä tietoa.Joko olet saanut itsellesi kulkimen. Mulla olis tarjolla hyvä peli.
050-5694878 JouniSiiä ohuesta kohtaa siis hitsattu? tulee aika pieni matka hitsisaumaa, mutta jos hitsaa holkin kohdalta niin takuulla kestää.
Mistä toi takaluukku on repästy kun taittuu keskeltä?
-
JulkaisijaArtikkelit