Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 1,846 - 1,860 (kaikkiaan 2,209)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: myydään 2cv6 -71 #131012

    Meni muualle

    vastauksena käyttäjälle: Paljon painaa CV4 kone ja laatikko??? #131118

    ..syntyi digitaalisella teollisuusvaa-alla punnittaessa.

    AYA 2-M moottori apulaitteineen 54,40 Kg
    Vaihdelaatikko AM 331 (startti ja vetarit kiinni) 37,0 Kg

    ➡ Eli kone-laatikko paketin yhteispaino 91,40 Kg.

    Elikkä siitä vaan yksin venyttelemättä kanniskelemaan;
    ei ihme että kiltalaisilla jokus niveliä särkee.. 😉

    Onnea voitttajille 😀

    the.m

    vastauksena käyttäjälle: SAVUA(pua) #131127

    Kansi voi vuotaa myös vähän, ei se ohjuri välttämättä ihan irti ole.

    vastauksena käyttäjälle: SAVUA(pua) #131125

    Hyvä idea on joo että kylmänä kokeilee pelkästään toisella pytyllä.
    Siis mahd. kylmänä että se vielä savuttaa. Savuttaako muuten kylmänä vähemmän?
    Kaasarissa on varmaan se kaasuläppä liian auki.
    Irronneen venttiilin tiivistekumin näkee kun ottaa venttiilikopan pois ja sen saa varmaan siitä painettua takaisinkin.
    Viallisen tiivisteen pystyy vaihtamaankin jopa kantta irroittamatta. Narua tai ns. mustekalenkkiä pyttyyn mäntäylys niin että venttiili ei tippumaan pyttyyn, nyt venttiilin jousta voi painaa huoletta ja irroittaa jousen jolloin pääsee tiivisteen vaihtamaan.

    vastauksena käyttäjälle: SAVUA(pua) #131122

    Kaasari on väärin säädetty, seosruuvia Tarpeeksi kiristämällä (3/4 kierrosta) koneen pitäisi sammua.
    Savutus tuskin kyllä kaasarista johtuu.
    Minäkin epäilen että pakoventtiili tai tiiviste vuotaa, jos vuoto kerran on runsasta niin se ehkä tulee vuotavasta venttiilin ohjurista kannessa.
    Tämä tai tiivisteen vuoto sopisi yksiin silloin jos:
    1. öljyä kuluu liikaa.
    2. tehot on tallella, kone käy tasaisesti eikä ole sivuääniä.
    3. tulpat on puhtaat.
    Jos päätät ryhtyä tuumasta toimeen niin irroittaa kummaltakin puolelta lämmönvaihtajasta yhden pakoputken liitoksen ja työntää paperinpalan väliin ja käynnistää koneen, laittaa vähän kierroksia, paljon öljyisämmällä puolella on vikaa.

    vastauksena käyttäjälle: Tiinan jarrujen osia #131105

    Minulla olisi ruostumattomia jarruputkia ja muistakin osia.
    Yht. otot puh:
    09-735996
    040-7504256

    vastauksena käyttäjälle: Paljon painaa CV4 kone ja laatikko??? #131117

    😛 Wow.

    Oma oletus oli 75 kg…
    Ollaan varmaan oikeassa painoluokassa?

    Muita arvauksia? ❓

    the.m

    vastauksena käyttäjälle: Paljon painaa CV4 kone ja laatikko??? #131116

    About 35 kg kone tykötarpeineen, laatikon kanssa 60-70 kg

    vastauksena käyttäjälle: Paljon painaa CV4 kone ja laatikko??? #131115

    8) Hyvät arvauksetkin käy!!!!!!!???

    the.m

    vastauksena käyttäjälle: Kutonen yskii. #131095

    Täällä olisi myynnissä vähänajettuja kaasareita.
    Uudet maksaa paljon.

    vastauksena käyttäjälle: 2cv osia #130679

    @wilson wrote:

    Kaikenlaista 2cv osaa 019-5245480 Heka

    😉

    vastauksena käyttäjälle: 2cv harrastus/elämäntapa #130838

    Niin siinä kävi että tuo Tiina sekoitti tämänkin miehen alun pään. Ikää on 20 vuotta,joten voin laskea itseni nuoreksi. Naittamisesta on kiittäminen isääni, joka jo pienestä lähtien ilahduttanut minua Rättärin menolla. Nyt minulla on oma Tiina, ensimmäinen ja varmasti viimeinen auto. Innostus on vieläkinkovaa, vaikka menopelin kimpussa on tullut vietettyä viikkoja.. ja onhan tuota tullut jo purettua ja kasattua melkeimpä jokainen kohta. Siitä sitä tietämystä kait on jo jonkin verran karttunut. Ja onneksi on niitä ystävällisiä ihmisiä, jotka auttavat uudemmankin harrastajan alkuun. 😀

    vastauksena käyttäjälle: Lämmitys #131107

    Huolellisesti tekemällä liitokset, etenkin bensaletkun kanssa, niin eiköhän toimi. Pakoputken paikkaa kannattaa hakea. Ei ole mukava seisoa risteyksessä jos pakokaasut tulee sisään

    vastauksena käyttäjälle: Lämmitys #131106

    Riippuu oletko laittamassa sitä siihen tiinaan vai sätkään. No jos rintapellissä on reiät valmiina ja niitä voi käyttää hyväkseen niin onhan siinä etuja. Dyaneen on hankalampi saada mahtumaan muualle kuin varapyöräkoteloon, ei tosin mahdotonta.

    vastauksena käyttäjälle: Kutonen yskii. #131091

    Venttiilit voi olla väärässä jos kammen tai nokan ratas on liikahtanut tai kasattu väärin, sytkäkin voi olla väärässä jos kammen hela on liikahtanut.
    Sytkää voi katsoa sillai että tulpanreiästä tarkistaa koska mäntä on yläkuolokohdassa.
    Jos keskipakojouset ei toimisi, niin vasta isommilla kierroksilla tulisi huonommaksi, ne tosin taitaa lopettaa toimintansa jo 1500rpm.
    Sanoit että olet kaasarin vaihtanut jo? Tuskin samaa vikaa kahdessa kaasarissa on, vaikka hyvin voisi ollakin kaasarivika.

Esillä 15 viestiä, 1,846 - 1,860 (kaikkiaan 2,209)