Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Helpointa on varmaan ensin mitata puristukset.
Pumppaako bensapumppu tarpeeksi, putki irti kaasarista ja startilla ilman sytytystä pitäisi tulla n. ½m kaaressa, saattaa olla myös vuoto bensaputken alipainepuolella?
Venttiilit saattavat olla jopa väärässä vaiheessa, mutta on harvinaisempaa.Moi!
Löytyikö vinkumisen syy? Minulla on nimittäin tuo sama ongelma : ( Asensin juuri nelkkuuni kuivillaan seisseen koneen, jolla oli ajettu vain 20 tkm. Öljyjen laiton jälkeen pyörittelin veivillä niin kauan, että venttiilikoppiin tuli öljyä. Heti ensimmäisellä käynnistyksellä kuulin tuon “viheltävän” äänen, kuin hihna luistaisi. Minulla se ei voi olla laturi, koska se ei ole edes vielä kiinni. Muuten kone tuntuu ottavan normaalisti kierroksia, vaan tyhjäkännillä kuuluu selvästi vihellys. Tuota sinistä savua oli minullakin, mutta laitoin sylintereihin vähän öljyä, silloin, kun sen ostin.. eli se voi johtua siitäkin.
Hmmm. Kuulostaa aika massiiviselta operaatiolta. Ajattelin päästä vähän vähemmällä 😉 .Lapsia tuskin tulee pitkiä matkoja tiinalla rahdattua. Lähinnä ihmettelen sitä yläkiinnikkeen kohtaa.
😆 Hei!
Vaikka tämä ei nyt myyntiosasto olekaan
niin multa kuitenkin löytyy AX:n ja BX:n monitoimikytkimet
(lue: valo- ja pyyhinkytkimet, siis viikset).Eli siitä vaan kokeilemaan. Haynesin manuaaleista löytyy
kytkentäkaaviot, joista saa kopiot samaan pakettiin.Hinnasta sovitaan.
(ellen sitten itse innostu “virittelemään” 🙄 )the.m
0445581914
Vantaa/Lahtipharmacy; online zoloft; ultracet online; order generic cymbalta; zoloft; vpxl purchase; buy stromectol; cymbalta order; trazodone; order vpxl online; cymbalta; vpxl; revatio online; generic zoloft; stromectol; buy ultracet from usa; order generic ultracet; order cymbalta; trazodone; trazodone; revatio; ultracet; stromectol; buy revatio; stromectol; revatio order; buy vpxl online; ultracet; revatio; vpxl; trazodone; trazodone; trazodone; trazodone; online revatio; revatio; generic zoloft; cymbalta; order generic ultracet; ultracet online; online vpxl; buy cheap revatio; generic zoloft; buy trazodone online; trazodone; revatio; buy trazodone; zoloft online; cymbalta; order zoloft; order cymbalta; buy revatio; order ultracet online; stromectol generic; stromectol order; cheap revatio online; zoloft; zoloft order;
Dyane myyty…
tiina on myyty
Aika pahalta vialta kuulostaa. Vaihdelaatikoista kannattaa kysyä tästä numerosta:
Ilkka
09-735996
040-7504256Kallistuksenvaimennin ja iskunvaimennin on varmaan ne kaksi eri asiaa.
Miksi Jimmi ei laittaisi niitä sätkään?
Muissahan autoissa tupaa ne olemaan jo vakiona.
Siinä renkaiden kulumisessa taitaa olla vinha yhteys siihen että vakautettu akselisto puskee. Koska renkaat kääntyy kuitenkin, niin toinen rengas ainakin siirtyy sivusuunnassa normaalia enemmän, jolloin rengas kuluu.Kyllä vaimennin ja vakain on sama asia ja totta on että vakain huonontaa pitoa sillä akselilla. Jos on vaan toisessa päässä niin sitten edessä.
Itsellä on kanssa vakain edessä ja saattaa se eturenkaita vähän reunoilta enemmän syödä. Sinänsä sillä ei ole niinkään merkitystä koska esim. misukoiden ajokelpoisuus mitataa pääuralta.
Toi kuluminen saattaa johtua myös siitä että tulee ehkä kovempaa ajettua kurveihin.Koko akseli tipahtaa myös suoralla tiellä jos toinen pyörä tippuu monttuun, tietynsuuntaisessa kurvissa vain kaikki korostuu.
Se joka haluaa kuvia laittaa, niin hankkikoon vain jostain levytilaa ja linkitsee kuvat tänne.
Nimittäin siitä on hyötyä muutenkin ja jokainen vastaisi silloin itse siitä mitä ja kuinka paljon laittaa. Jonkun aiheryhmän tai aiheen voisi laittaa ns. kuvalinkeille tarkoitetuksi.Tarkoitin sitä että rattaat olisivat ruostuneet, nimittäin jos kaikkialle muualle laitoit öljyä ja rattaat olivat pestyt tms?
Nokka-akselin nostajat/kupit voi ilmeisesti kanssa pitää vinkunaa, voitelitko niitä?
Jokatapauksessa jos vika on noissa niin ajamalla tilanne tuskin menee ainakaan menee huonommaksi ja jos vika on rattaissa, niin kone tuskin siihen hajoaa.Ainakin vioittuneet rattaat pitävät vinkunaa, käytännössä ne ratakset olisi sitten ne nokka-kampi hammastukset.
Ruostettahan siellä tietysti voi olla jos se kuiviltaan on ollut.
Kuinka kuiva kone oli, paljonko sitä purit, mitkä kaikki tiivisteet vaihdoit?
Alkoiko vinkuna heti kun käynnistit?
Pyörititkö tyhjänä ennen kuin käynnistit?
Olen joskus 10min veivannut ennen käynnistämistä ja vasta sitten on öljyä ruvennut tulemaan venttiilikopille. -
JulkaisijaArtikkelit