Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Ami 8/superissa olisi sätkään sopivat.
Ranskaan vaan lomailemaan...
fa; best male enhancement pill; controler son ejaculation; lasix cheap; buy lipitor online; lipitor; buy generic lexapro; rezeptfrei meridia; hoodia gordinii; penisverlaengerung; effexor köpa; lexapro order; lasix; buy lexapro online; cheap lipitor; meridia; natural male enhancement pills; hoodia 400 mg; natural male enhancements; meridia; allongement naturel,; achat meridia; lexapro order; coupe faim cactus; penile enlargement; lipitor; meridia drug; lexapro; male enhancement supplement; eyaculacion precoz tratamientos; lasix; méthode d’agrandissement du pénis; hoodia for weight loss; cheap lexapro; buy lipitor; hoodia com; arabische penisvergrößerung; generic effexor; männliche ejakulation; penisvergröserung; lipitor uk; lipitor order; generic lasix; order lasix online; effexor xr; order effexor online; el effexor generico; online lipitor; online lexapro; meridia på nätet; lexapro; lasix order; generic lipitor; lipitor;
@Jasu wrote:
Kulkimeen voisi soveltaa vaikka seuraavanlaista itämoottoripyörään tarkoitettua laturi&kipinämysteeriota. Toivottavasti linkki toimii… http://www.penttinen.org/karutkarpaasit/galler … rjeton.jpg
Paketti sisältää 100W 7V vaihtovirtalaturin, jännitteen säätäjän, anturin sytytykselle, puolan joka sisältää “maagisen mustan laatikon” ja johtosarjan. Hinta pyörii parin sadan eurorahan hujakoilla. Lisäksi tarvistet sorvin/tutun sorvarin, jotta saa tuon paketin kampiaksilan päähän pyörimään. Pitäisi sopia. Olin mittailevinani paikkoja tulevaisuutta varten…
Itselläni on ollut käytössä ko. paketti jo joitain vuosia -56 vuoden IC:ssä ja se on toiminut vallan loistavasti. Ei valitettavaa. Tuolla wattimäärällä pitäisi sähköä tulla aivan tarpeeksi. Huoltovapaa systeemi, ei kuluvia osia.
Mikäli haluaa 12v sähköt, niin yksi vaihtoehto olisi rakentaa esim. BX:n laturista “nokkalaturi”. Ainakin tehot riittäisi. Laturi tuottaa jo 2000 rpm kyydillä liki 40A, ja yli 4000 rpm tuotosta on jo 70A. Taas vaan vaatii sitä sorvaria, sillä laturin ankkuri pitää rakentaa kokonaan uusiksi, samaten hiilisilta yms.
Josko näistä nyt olisi apua?
Miksei tuo bexin laturi olisi kelpo tähän hommaan. Mutta löytyyhän sätkään oma vaihtovirtalaturikin, jolla kyllä pärjää hyvin. Ei ole loppunut virta ajossa, vaikka on mekaaninen laturin säädin.
Siitäpä tuli kysymys, kannattaako vaihtaa elektroniseen säätimeen? Ajattelin, että kun se kilahtaa, niin vaihdan uuteen elektroniseen. Ja liekkö noita mekaanisia säätimiä saatavana järkevään hintaan
Jep, (lisätty myös otsikkoon).
Kutoseen?
Äh, piti sanoa siis lukkorenkaat.
Kyllä mulla on niitä synkronointirenkaitakin irrallisenakin.Vaihdelaatikossa on synkronointi vaihdettu hiljattain.
Vetareille saa takuun.Kumiset vaimentavat melua ja vähentävät lämmönhukkaa.
Saattavat myöskin virrata hieman huonommin.
Ne haperoituvat kyllä ajan kanssa, mutta kestävät kyllä yhden koneellisen.
Kolmas vaihtoehto on laittaa peltiset ja eristää ne ulkopuolelta, jolloin saa kummankin parhaat puolet.mammamia; order lexapro; lexapro uk; order lexapro; purchase generic lexapro; order lexapro; lexapro; lexapro; lexapro; lexapro; lexapro; lexapro; buy lexapro; lexapro; lexapro; lexapro; generic lexapro usa; lexapro order online; lexapro; lexapro; lexapro; online lexapro; lexapro; lexapro; lexapro purchase online; lexapro; generic lexapro; lexapro; lexapro; lexapro; order generic lexapro; lexapro; buy lexapro; lexapro; lexapro; generic lexapro; buy lexapro; lexapro; generic lexapro; lexapro; buy cheap generic lexapro online; lexapro;
Jos haluaa hyvän koneen niin minulla olisi esim. 40tkm lämpimässä ajettu tehdaskone kaikilla tilpehööreillä, hinta 1200e.
Jos jonkun mielestä on kallis sitrosen koneisiin verrattuna, niin noi “peruskorjatut” koneet ei ole missääntapauksessa uudenveroisia, eikä niillä ole ollut kovin hyvä maine.
Sitrosen koneissa ei ilmeisesti ole mitään lisukkeita mukana.
Ne 500e koneet on ilmeisesti otettu jostain purkuautoista, kriteerinä että pyörii. Että jos ei halua jatkuvasti vaihdella koneita ja kuunnella kilkatuksia, niin tässä hyvä vaihtoehto.Myös 90tkm lämpimässä ajettu tehdaskone uusilla mahlen! mäntäputkisarjoilla 750mk.
Lisäksi löytyy myös halvempia ja korjattuja koneita.
No jooi ei se kallis ole, jos sytytyslaitteen hinnalla saa laturin.
Mutta mitä sillä laturilla tekee jos vanhakin toimii.Voin niitä lenkkejä myydä, hinta 1/3 sitrosen hinnasta.
Täältä löytyy se kuva:
http://koti.welho.com/iwaloran/kuvat/2cv/karjeton.jpg
Löytyy kuulemma myös 12V:a.
Mahtaa olla aika hinnakas vehje, helpompi on korjata alkup. systeemi, kun ei siinä kuin joku vuoto tms. en jaksa lukea juttua, ei tarvitse olla sähkömies että pystyy toteamaan missä johdossa on +/- ja paljonko se jännite on silloin kun laittaa vilkun päälle tms…Tästä numerosta voi kysyä kutosen koneita:
040-7504256
Hki -
JulkaisijaArtikkelit