Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 1,891 - 1,905 (kaikkiaan 2,209)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: Niksiä mulle #130974

    Minulla olisi uusia lämmönvaihtimia ja myös hyväkuntoisia, mutta en osaa sanoa niille hintaa, tarjota voi kyllä.

    vastauksena käyttäjälle: 18 heppaseen vaihtovirtalaturi + kärjetön sytytys #130959

    Sivusi vaatii salasanan. Lähettäisitkö kuvan esim. minulle, niin laitan sen joksikin aikaa näkyville?

    vastauksena käyttäjälle: rättäriä hankkimassa #130870

    @vraisa wrote:

    nyt olisi rättäri tiedossa minullekin… mitään tarkempaa en vielä tiedä, muuta kuin että kyseessä on mustakilpinen yksilö, joka on leimassa ja käy ja kukkuu. mustista kilvistä voinee päätellä että biili on pre-’72.

    mitä kannattaa ottaa huomioon ostopäätöstä tehdessä? minkälaisia hintoja tuollaisista maksetaan näinä päivinä, eli mihin kannattaa vetää raja? jos kyseessä on ruosteeton yksilö siis… mitä ongelmakohtia kannattaa tarkistella?
    kaikki info on avuksi, kiitos siis jo etukäteen vastaajille.

    kuplavolkkaripuolelta 2cv osastolle siirtyessä on vähän pallo hukassa… 😆

    Elä tee niin kuin minä, vaan tee kuten minä sanon 😉

    Jos olet ensimmäistä rättäriä hankkimassa, hanki ihmeessä sellainen avustaja jolla on rättäri, mieluimmin useimpia on/ollut. Maksa kunnon avustajalle, jollei viinapullon hintaa, mieluimmin vähän enemmän. Se maksaa takaisin. Tietysti jos on remontin himo suuri, niin se muuttaa jonkinverran asiaa. Silloinkin tarvit tietoa toisilta sätkäkuskilta.

    Sätkä on autona sellainen, jolle ei oikein löydy verrokkia automaailmasta.
    Ei edes kuplaa voi verrata.
    Enimmäkseen hyvässä merkityksessä. Jossain määrin voi vetää yhtäläisyysmerkkiä samanikäisiin ranskalaisiin autoon, esim tipparenuun. Mutta sekin lähinnä ruostumisen suhteen. Me sätkäilijät ollaan tässä suhteessa onnekkaita, koska peltiosia löytyy ja tietotaitoa korjaamiseen.

    Sätkä kannattaa ostaa kiltalaiselta, ainakin useimmiten. Tietää ainakin mitä on saamassa. Ja saa todennäköisesti hyvät neuvot päälle.

    Killan jäsenyydestä on oma etunsa. On ainakin porukka, jolta voi kysellä autoon liittyvistä asioista. Ja tietysti paljon muutakin

    vastauksena käyttäjälle: OSTAN HYVÄN RÄTTÄRIN #130865

    Tarjolla 2CV6 vm 1976 punainen

    vastauksena käyttäjälle: mikä olisi kiinostavaa #130926

    Ei näkuny, laita ww.tinyurl.com:iin.

    vastauksena käyttäjälle: 2cv osia #130676
    vastauksena käyttäjälle: 2cv osia #130673

    tosi raskasta luettavaa……………………………………………

    vastauksena käyttäjälle: 2cv osia #130672

    ➡ 😉

    vastauksena käyttäjälle: Virtalukkoja ja paljon muuta #130918

    Alk. 20e

    vastauksena käyttäjälle: 2CV4 kampura #130906

    Kiitoksia! Alanpa kyselemään, josko kippurasarvea löytyisi.

    vastauksena käyttäjälle: M:Hyväkuntoisia vanteita #130915

    Joo nimenomaan 2cv:n vanteita.

    vastauksena käyttäjälle: Rättiasiaa #130886

    Veneliikkeen “muovit” ei yleensä veny “sivusuunnassa”, sekä ne usein aika “muovisia”.

    vastauksena käyttäjälle: 2CV4 kampura #130905

    Jasu on oikias! Myös Mega-Matilta (Auto-Mega Seinäjoki) voi tiedustella!

    vastauksena käyttäjälle: Venttiilinohjureiden tiivistys #130903

    Ei ole mitään eroa. Yleensäkin imu-pakosarjan sovitus tehdään tietyssä järjestyksessä: Ensin kannet alkutiukkuuteen, sitten imu-pakosarja, sitten kansien loppukiristys. Eli ei ole mikään ihme että ei sovi.
    Sun pitää siis löystää kansia. Jotkut putket on vähän vinompia kuin toiset, joutuu sovitteleen. Kannattaa varoa että ei riko imupakosarjan kiinnitys kierteitä!
    Tietysti on sellainen mahdollisuus että joku on jotain osia modifioinut, esim. kantta laskettu tms.

    vastauksena käyttäjälle: Sisälokarit ? #130909

    Luulisi kattopellin taipuvan hyvin. Jos käyttää sitä, niin kumitiivisteet reunoille. Ei tule lisävahinkoa sitten

Esillä 15 viestiä, 1,891 - 1,905 (kaikkiaan 2,209)