Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Minulla olisi uusia lämmönvaihtimia ja myös hyväkuntoisia, mutta en osaa sanoa niille hintaa, tarjota voi kyllä.
Sivusi vaatii salasanan. Lähettäisitkö kuvan esim. minulle, niin laitan sen joksikin aikaa näkyville?
@vraisa wrote:
nyt olisi rättäri tiedossa minullekin… mitään tarkempaa en vielä tiedä, muuta kuin että kyseessä on mustakilpinen yksilö, joka on leimassa ja käy ja kukkuu. mustista kilvistä voinee päätellä että biili on pre-’72.
mitä kannattaa ottaa huomioon ostopäätöstä tehdessä? minkälaisia hintoja tuollaisista maksetaan näinä päivinä, eli mihin kannattaa vetää raja? jos kyseessä on ruosteeton yksilö siis… mitä ongelmakohtia kannattaa tarkistella?
kaikki info on avuksi, kiitos siis jo etukäteen vastaajille.kuplavolkkaripuolelta 2cv osastolle siirtyessä on vähän pallo hukassa… 😆
Elä tee niin kuin minä, vaan tee kuten minä sanon 😉
Jos olet ensimmäistä rättäriä hankkimassa, hanki ihmeessä sellainen avustaja jolla on rättäri, mieluimmin useimpia on/ollut. Maksa kunnon avustajalle, jollei viinapullon hintaa, mieluimmin vähän enemmän. Se maksaa takaisin. Tietysti jos on remontin himo suuri, niin se muuttaa jonkinverran asiaa. Silloinkin tarvit tietoa toisilta sätkäkuskilta.
Sätkä on autona sellainen, jolle ei oikein löydy verrokkia automaailmasta.
Ei edes kuplaa voi verrata.
Enimmäkseen hyvässä merkityksessä. Jossain määrin voi vetää yhtäläisyysmerkkiä samanikäisiin ranskalaisiin autoon, esim tipparenuun. Mutta sekin lähinnä ruostumisen suhteen. Me sätkäilijät ollaan tässä suhteessa onnekkaita, koska peltiosia löytyy ja tietotaitoa korjaamiseen.Sätkä kannattaa ostaa kiltalaiselta, ainakin useimmiten. Tietää ainakin mitä on saamassa. Ja saa todennäköisesti hyvät neuvot päälle.
Killan jäsenyydestä on oma etunsa. On ainakin porukka, jolta voi kysellä autoon liittyvistä asioista. Ja tietysti paljon muutakin
Tarjolla 2CV6 vm 1976 punainen
Ei näkuny, laita ww.tinyurl.com:iin.
comment4, crhristmas beach vacations, 7038, criag james football, 205, crg software llc, ucumeu, crha horse, %)), criag list honolulu, =-[, criadero san bernardo, 84256, crhino deviantart, pjvgv, criados, kbbj, criadero de puercos, :-PPP, crf50 handlebars, 8]]], crf940 instructions, :-]], criag burrows calgary alderman ward six, 01998, cri green label rugs, mvn, criag slist, %-[[[,
tosi raskasta luettavaa……………………………………………
➡ 😉
Alk. 20e
Kiitoksia! Alanpa kyselemään, josko kippurasarvea löytyisi.
Joo nimenomaan 2cv:n vanteita.
Veneliikkeen “muovit” ei yleensä veny “sivusuunnassa”, sekä ne usein aika “muovisia”.
Jasu on oikias! Myös Mega-Matilta (Auto-Mega Seinäjoki) voi tiedustella!
Ei ole mitään eroa. Yleensäkin imu-pakosarjan sovitus tehdään tietyssä järjestyksessä: Ensin kannet alkutiukkuuteen, sitten imu-pakosarja, sitten kansien loppukiristys. Eli ei ole mikään ihme että ei sovi.
Sun pitää siis löystää kansia. Jotkut putket on vähän vinompia kuin toiset, joutuu sovitteleen. Kannattaa varoa että ei riko imupakosarjan kiinnitys kierteitä!
Tietysti on sellainen mahdollisuus että joku on jotain osia modifioinut, esim. kantta laskettu tms.Luulisi kattopellin taipuvan hyvin. Jos käyttää sitä, niin kumitiivisteet reunoille. Ei tule lisävahinkoa sitten
-
JulkaisijaArtikkelit