Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 2,131 - 2,145 (kaikkiaan 2,209)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: 2cv6 venttiilikoneiston välysprikat #130034

    Olen kiinnostunut 4:n kansista.
    Mailaa…

    vastauksena käyttäjälle: Tiinan irto-osia #129978

    Niin se aika tavaran nauttii,eli etupönttö meni menojaan mutta loput tavarat on jäljellä ja hinta sen kun laskee ,eli tuulilasi, pitkä vaimennin,takaputki.uudet umpiot=55 Euroa.Osat ovat uusia

    vastauksena käyttäjälle: Tiinan irto-osia #129977

    Niin ,unohdin mainita että kaikki tavarat ovat uusia

    vastauksena käyttäjälle: Levyjarrulootan sovituksia #129986

    Kyllä levyjarrut toimivat normaalilla jarrunesteellä tietyillä edellytyksillä, ja tietysti entistä nelosen pääsylinteriä voi käyttää. Silloinhan siitä tulee tavallaan 1-piirijarrut.
    Levarin tiivisteet tulee puhdistaa esim. bensalla huolellisesti vanhoista LHM:stä pois. Jos sinne jää tippaakaan LHM, niin jarrulevyn tiivisteet menevät pilalle.

    Täytyy sanoa, etten oikein ymmärrä rättärin suunnittelijaa, miksi hänen on pitänyt rakentaa tälläisen LHM-tavallinen jarruneste sekasysteemin. Ehkä se tuo punkku on antanut inspiraation 😛

    vastauksena käyttäjälle: Levyjarrulootan sovituksia #129985

    Niin vielä että itse uskaltaisin kokeilla ristisiitokseen silikonijarrunestettä.
    Niin ja jos haluaa tavallisen nesteen kanssa urheilla levyjarrusysteemin kumien kanssa, niin kumien ja suojakumien huolellinen voitelu kumirasvalla auttaa varmasti, ainakin jotain.
    Olisi muuten silikonijarrunestettä hiukan ylimääräistäkin..

    vastauksena käyttäjälle: Käynnistys #129999

    Olikohan toisessa ryhmässä kun oli puhetta jarrunesteistä?!

    vastauksena käyttäjälle: Levyjarrulootan sovituksia #129983

    Akaile:
    Tavallinen jarruneste ei sovi kovin hyvin lhm:lle tarkoitetuille nitriilikumeille, koska ne eivät ole otsonisuojattuja.
    Jonkunverran kyllä varmasti kestää kuitenkin.
    Toiseksi nelkun pääsylinteri on todella kookas levyjarruille, joka aiheuttaa kovemman poljinvoiman tarvetta.

    vastauksena käyttäjälle: K(J)ärjetön sytytys #129918

    Ilkka
    09-735996
    040-7504256

    vastauksena käyttäjälle: K(J)ärjetön sytytys #129917

    kuka myö tuollaista peliä??

    vastauksena käyttäjälle: Käynnistys #129996

    Vanhalla kärkisysteemillä pärjää epäilemättä ihan hyvin, kunhan muistaa huoltaa kärjet. On totta, että elektronisen systeemin hinnalla ostaa pussillisen kärkiä. Etenkin kesällä vanhalla kärkisysteemillä saa auton käymään, mutta entä kun tulee talvi, ja eikä ole mitään lämmitystä, tallia tms. joka auttaisi käynnistymisessä. Vanhalla kärkisysteemillä tahtoo tulla ongelmia siinä vaiheessa, etenkin kovalla pakkasella. Tiedän, että tässäkin asiassa on yksilöeroja.

    Pitäisi muistaa myös se, että kun kärkiä vaihtaa, niin siipipyörää irroittaessa kampilaakerikin kärsii, etenkin jos ko. pyörä on lujassa ja sitä joutuu hieman kolistelemaan. Kun kerran laittaa elekt.systeemin, niin pääseepä laakerikin vähemmällä.

    Toisaalta, en ihan kaikkia systeemejä suositella. En yhtään epäile, etteikö omatekoiset systeemit pelaisi, mutta vartavasten tehdyt elektroniikat ovat varman päälle pelaamista.

    vastauksena käyttäjälle: Käynnistys #129994

    @CitroMarc wrote:

    Hei 🙁

    Kyllä sen Wanha kärjellinen systeemi on parempi kuin pussillinen näitä uusia nykyajan konstailuja….Tunnen useita tapauksia joissa ollut ongelmia ….

    Citromarkki

    😳

    Markku hyvä. Ei se nyt noinkaan ole. Tällä uudella systeemillä käynnistyminen on ollut huomattavasti varmempaa kuin vanhalla systeemillä, eli kärjillä.
    Luulenkin, että vika on jossain muualla kuin itse 1-2-3 laatikossa.
    Jossain olen kuullut, että tämä uusi sytkä kuluttaisi tulpat nopeammin loppuun? Ja tässäkö olisi vika sitten? Ei kai nyt sentään???

    vastauksena käyttäjälle: Korjaus/huolto-opas ja niksivarasto verkkoon? #129888

    Teemu Eerolan kirjoitamaa korjausopasta ei valitettavasti näillä sivuilla voida tekijänoikeudellisista syistä julkaista. Raadissa ollaan kyllä keskusteltu uuden korjauoppaan laatimisesta keskittyen lähinnä entisöintiin liittyviin asioihin. Uskon, että tällainen tulee toteutumaan, mutta aikataulusta en vielä osaa sanoa mitään. Kuitenkin kaikki mitä tällä alueella tulee tapahtumaan on sellaista, minkä Kilta tarjoaa etuna/palveluna jäsenilleen, eli ne eivät tule kakkien vapaaseen käyttöön netissä. Juuri tämä tiedon levittäminen (Nyytiset, koulutustapahtumat jne.)erottaa meidät muista autokerhoista!

    vastauksena käyttäjälle: Kestääkö? #129659

    näin

    vastauksena käyttäjälle: VANHUKSEN KONE #129949

    Tere !

    Olis mulla tuommonen kone. On täällä Isooskyröös ja maksaa 350 eeroo, on ollu omas käytös.
    t Pertsa Koo 040 505 00 75

    vastauksena käyttäjälle: Tyhjäkäynti? #129944

    Helpottaisi jos kuvailisit tarkemmin esim. käykö tasaisesti, vai onko kuin tyhjäk. olisi säädetty liian pienelle (ryypyllä ja kaasulla)?
    Mikä kaasari?
    Onko seosruuviin/läppään koskettu?
    Miten vika tuli?
    Oletko kokeillut etanolila?
    Tulviiko kaasari?
    Tulpanjohdot/tulpat tarkastettu, myös läpilyönti?
    Puristuksia mitattu.
    Onko oireillut aikaisemmin?

Esillä 15 viestiä, 2,131 - 2,145 (kaikkiaan 2,209)