Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Olen kiinnostunut 4:n kansista.
Mailaa…Niin se aika tavaran nauttii,eli etupönttö meni menojaan mutta loput tavarat on jäljellä ja hinta sen kun laskee ,eli tuulilasi, pitkä vaimennin,takaputki.uudet umpiot=55 Euroa.Osat ovat uusia
Niin ,unohdin mainita että kaikki tavarat ovat uusia
Kyllä levyjarrut toimivat normaalilla jarrunesteellä tietyillä edellytyksillä, ja tietysti entistä nelosen pääsylinteriä voi käyttää. Silloinhan siitä tulee tavallaan 1-piirijarrut.
Levarin tiivisteet tulee puhdistaa esim. bensalla huolellisesti vanhoista LHM:stä pois. Jos sinne jää tippaakaan LHM, niin jarrulevyn tiivisteet menevät pilalle.Täytyy sanoa, etten oikein ymmärrä rättärin suunnittelijaa, miksi hänen on pitänyt rakentaa tälläisen LHM-tavallinen jarruneste sekasysteemin. Ehkä se tuo punkku on antanut inspiraation 😛
Niin vielä että itse uskaltaisin kokeilla ristisiitokseen silikonijarrunestettä.
Niin ja jos haluaa tavallisen nesteen kanssa urheilla levyjarrusysteemin kumien kanssa, niin kumien ja suojakumien huolellinen voitelu kumirasvalla auttaa varmasti, ainakin jotain.
Olisi muuten silikonijarrunestettä hiukan ylimääräistäkin..Olikohan toisessa ryhmässä kun oli puhetta jarrunesteistä?!
Akaile:
Tavallinen jarruneste ei sovi kovin hyvin lhm:lle tarkoitetuille nitriilikumeille, koska ne eivät ole otsonisuojattuja.
Jonkunverran kyllä varmasti kestää kuitenkin.
Toiseksi nelkun pääsylinteri on todella kookas levyjarruille, joka aiheuttaa kovemman poljinvoiman tarvetta.Ilkka
09-735996
040-7504256kuka myö tuollaista peliä??
Vanhalla kärkisysteemillä pärjää epäilemättä ihan hyvin, kunhan muistaa huoltaa kärjet. On totta, että elektronisen systeemin hinnalla ostaa pussillisen kärkiä. Etenkin kesällä vanhalla kärkisysteemillä saa auton käymään, mutta entä kun tulee talvi, ja eikä ole mitään lämmitystä, tallia tms. joka auttaisi käynnistymisessä. Vanhalla kärkisysteemillä tahtoo tulla ongelmia siinä vaiheessa, etenkin kovalla pakkasella. Tiedän, että tässäkin asiassa on yksilöeroja.
Pitäisi muistaa myös se, että kun kärkiä vaihtaa, niin siipipyörää irroittaessa kampilaakerikin kärsii, etenkin jos ko. pyörä on lujassa ja sitä joutuu hieman kolistelemaan. Kun kerran laittaa elekt.systeemin, niin pääseepä laakerikin vähemmällä.
Toisaalta, en ihan kaikkia systeemejä suositella. En yhtään epäile, etteikö omatekoiset systeemit pelaisi, mutta vartavasten tehdyt elektroniikat ovat varman päälle pelaamista.
@CitroMarc wrote:
Hei 🙁
Kyllä sen Wanha kärjellinen systeemi on parempi kuin pussillinen näitä uusia nykyajan konstailuja….Tunnen useita tapauksia joissa ollut ongelmia ….
Citromarkki
😳
Markku hyvä. Ei se nyt noinkaan ole. Tällä uudella systeemillä käynnistyminen on ollut huomattavasti varmempaa kuin vanhalla systeemillä, eli kärjillä.
Luulenkin, että vika on jossain muualla kuin itse 1-2-3 laatikossa.
Jossain olen kuullut, että tämä uusi sytkä kuluttaisi tulpat nopeammin loppuun? Ja tässäkö olisi vika sitten? Ei kai nyt sentään???Teemu Eerolan kirjoitamaa korjausopasta ei valitettavasti näillä sivuilla voida tekijänoikeudellisista syistä julkaista. Raadissa ollaan kyllä keskusteltu uuden korjauoppaan laatimisesta keskittyen lähinnä entisöintiin liittyviin asioihin. Uskon, että tällainen tulee toteutumaan, mutta aikataulusta en vielä osaa sanoa mitään. Kuitenkin kaikki mitä tällä alueella tulee tapahtumaan on sellaista, minkä Kilta tarjoaa etuna/palveluna jäsenilleen, eli ne eivät tule kakkien vapaaseen käyttöön netissä. Juuri tämä tiedon levittäminen (Nyytiset, koulutustapahtumat jne.)erottaa meidät muista autokerhoista!
näin
Tere !
Olis mulla tuommonen kone. On täällä Isooskyröös ja maksaa 350 eeroo, on ollu omas käytös.
t Pertsa Koo 040 505 00 75Helpottaisi jos kuvailisit tarkemmin esim. käykö tasaisesti, vai onko kuin tyhjäk. olisi säädetty liian pienelle (ryypyllä ja kaasulla)?
Mikä kaasari?
Onko seosruuviin/läppään koskettu?
Miten vika tuli?
Oletko kokeillut etanolila?
Tulviiko kaasari?
Tulpanjohdot/tulpat tarkastettu, myös läpilyönti?
Puristuksia mitattu.
Onko oireillut aikaisemmin? -
JulkaisijaArtikkelit