Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Ei ole tehty kutoseen, mutta ainakin ne saa siihen, joten siitä et voi laatikon mallia päätellä.
Täällä olisi transistorisytytyslaitteita myynnissä.
Niillä sytytyksen säätöväli on n. 50tkm.
Parempi käynnistyvyys, pienempi kulutus ja parempi teho, koska antaa pidemmän kipinän.
Kärjet eivät kulu eikä tule piikkejä, kondensaattori otetaan pois.
Helppo asentaa.
Hinta on 45e.Helsingissä/postissa
Mulla on kerran ruvennut toimiin kun vaihdoin tavallisten nesteiden tilalle silikoonit, mutta se on pikemminkin ennaltaehkäisevää.
Käytännössä sylinteri auki, jos ei hoonaminen(santista kepin ympärille) riitä, niin sitten uusi sylinteri.
Tarkasta myös kumien kunto.Kaikki saa tuoda tänne meille , kulut maksetaan ! t: Pertsa Koo , Orismala City , Isokyrö
Sitroselta ei kuulemma löytynyt mutta Automecasta ja artikkelista täytyy kysäistä, kiitos ja kumarrus taas kerran!
Niin voi olla jopa että vanhuksen mäntiä saa jopa paremmin kuin nelkun.
Autoartikkelista ja Automeca tai jotain riippuu paikkakunnast.Tarinaa siis tulee kunhan remppa edistyy ja huomioita koneesta saadaan. Konetta ollaan siis purkamassa ensimmäistä ja mielenkiinnolla odotan mitä kone on syönyt. Tuo olikin hyvä pointti mittailla männänrenkailla kuluneisuus mutta mistä ne renkaat saadaan?
Onko kellään siis tietoa mistä tuohon voisi mäntiä renkaineen kysellä? Sillä siitä tuntuisi olevan tällähetkellä homma kiinni.
kiittäen
joksa
Muistaakseni viimeisenä päivänä vilkastessani tilastoa oli paikalle tullut n. 3900 kuljinta ja n. 9000 henkilö.
Männänrenkaissa on eroja, siksi putken kuluneisuuden voi todeta laittamalla uusi rengas ensin yläkuolokohdan yläpuolelle ja vertaamalla sitä männän liikealueelle, hyvin nopeasti huomaa että putki kuluu lähinnä yläpäästä. Mutta en usko edelleenkään että johtuisi putkesta, todella kuluneissa ja moneen kertaan hoonatuissa putkissa on yleensä hyvät puristukset. Varoitus, jos putken yläpäässä olevaa kynnystä ei hio pois (vaikka jopa käsin santapaperilla), niin uudet männät tai renkaat saattavat hajota.
Renkaiden kuluneisuuden taas voi todeta vertaamalla uuden ja käytetyn renkaan päiden väliin jäävää uraa keskenään, mieluiten putken kulumattomassa osassa.
Männäuran kuluneisuuden voi todeta rakotulkilla, tai kulumatonta rengasta käyttäen vertaamalla uuteen mäntään.
Luultavammin tossa koneessa vaihtoon menee vähintään renkaat, ehkä myös männät (tai uudet urat), kynnys kannattaa hioa putken yläpäästä joka tapauksessa.
4:n mäntiä kannattaa miettiä jos ne saisi vaan käymään, nimittäin niiden saatavuus on parempi ja noi alkup. puristukset on tehty jollekin 82 oktaaniselle bensalle, en tiedä suoraltakädeltä miten 4:n männät vaikuttaa puristuksiin.
Onko männän laki muuten puolipallo tossa 425cc koneessa?
Kun Purat sen, niin laita männän ja muut mitat tänne?
Tuosta männän halkaisijasta ja iskun pituudesta mulla ei ole tietoa minkäänlaista muuta kuin että kone ei ole sama kuin 2cv4:ssa. No sen verran että arvaan että iskutilavuus on dyanessa pienempi.
Olisiko kellään tarkempaa tietoa koneiden eroista tai sitten saittia missä tutustua eroihin?
joksa
No se on nyt myyty, kaveri oli ajellut sellaisilla enenmmänkin.
Tuskin se koneen väljyys johtuu väljistä putkista, vaan kuluneista männänrenkaista ja männänrenkaiden urista.
Urat ovat mitattavissa.
Eli pitäisi korjaantua kunnossa olevilla männillä ja uusilla renkailla.
Onko se männän halkaisija sama kuin nelkussa ja lyhyempi isku vai?Vaihdetaan edelleen.
Ami8 laatikossa vaihdevivun suoja on nailoninen, 6:ssa on vetarin kumia muistuttava tötterö. Mutta osat käy ristiin joten ne voi olla jopa vaihdettu, tuskin kuitenkaan nailonista pois, vaan toistepäin.
Yksittäinen, täysin ehjä, hki.
-
JulkaisijaArtikkelit