Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Ainiin unohdin lisätä tuohon edelliseen vielä,että tarkoittiko tuo ”ei ole enää saatavilla” että se ei ole TÄKSI vuodeksi saatavilla? Vai ettei sitä voi vuokrata enään ollenkaan? ❓
No voihan perskaleen suti. Siel rytipalosessa on ollu aina yhtä hauskaa. 🙁
Toivotaan että uusi kämppä on yhtä mukava. 😉Kyllä. Semmoista suunnittelen. Tuli vaan mieleen kun nähtiin aito versio tien päällä kun tultiin Kimmon hautajaisista (R.I.P)
No en kyl sit tiiä kummassa on vikaa linkissä vai koneessa. Mutta kumminkin,mulla se näyttää toimivan. Kokeile maalata se linkki, kopioi painamalla ctrl+c ja kopioi hakupalkkiin painamalla ctrl+v.
Eipä näytä tuo sinun linkki toimivan ainakaan minun koneella. ❓
Olen kyllä samaa mieltä pienmmänOllin kanssa tuosta muotoilusta.
😀AKE:n tietokanta antaa seuraavat tiedot kyseisestä kulkimesta.
Citroen 4D 2CV-AZ-L/240.
Moottorin tilavuus 600 cm3, teho 20.0 kW.
Käyttöönotto 27.03.1990 ja on katsastettu 19.04.2008.
Omistajakin tuli selville AKE:n tietojen perusteella mutta jätettäköön nyt kertomatta mutta naisihminen kuitenkin.Valitettavasti en omista digikameraa enkä muutakaan niin en voi kuvia laittaa kyseisestä kulkimesta, vaikka se melkein naapurissa majaileekin.
..liitymme letkaan Kuusijärveltä n. klo 13.30 Älkää ohittako meitä huomaamattomasti! 😆
t. Seija L & perheMinuakin kiinnostaisi tuo sijainti.
Pitää tuota ennen tutkia Charlestonin osatarve..Esimerkki varaston koosta: Kaidesojan Reijo (Myöskin jo joukostamme poistunut), patisti aina minua laittelemaan osiani “järjestykseen”, tein työtä käskettyä ja aloitin jousipöntön holkeista ja muttereista, parin päivän päästä Reijon tulles käymään sanoinkin notta minnekäs hyllyylle nämä laitetahan: oli kaksi niin painavaa laatikollista ettemme kahdestaan niitä saaneet kuin vähän matkaa raahattua! Eikun hajauttamaan taas….
Ja nuohan on vielä pieniä osia.
Notta on niitä varmasti liikaa!Pertsa
Puhut todella asiaa!
Kun mittariin tulee muutaman kuukauden päästä 50v., ja useampi työ- tai muu kaveri on poistunut tästä maailmasta jo jopa paljon ennen ko. ikää, on alkanu just tuota miettimään.
Ja sanoinkin tuos Pakun myynnin yhteydessä epäsuorasti asiasta kun meni puolta nuoremmalle kaverille notta jatkuvuutta….
Ja myynti ilmoituksessani ollutta otsikkoa: Myydään kaikki…itselle tarpeeton…
Muutama vuosi sitten kun äitini yllättäen kuoli, kuulin siskoni itsekseen manaavan jotenkin tähän tyyliin: Eipä voi toisille paljon kenkumpaa jippoa tehdä kuin mennä kuolemaan….
Saati sitten jättää tuollaisen romukasan toisten kontolle kuin itselläkin sattuu tontilla olemaan!t: Pertsa, se eilen keuhkonsa viipalekuvauksessa käyttänyt.
Löytyi, kiitos!
Nelkun etuakseliin ei kannata pistää kutosen iskarinkiinnityslevyjä. Ne kiinnityspultinpaikat ovat liian hennot, pelkkä poraus ja jenkaaminen johtaa vain jossakin vaiheessa paikkojen pettämiseen. Eri asia on, jos on hyvän luokan hitsari, joka hitsaa uudet, tukevammat kiinnityspisteet tai vahvistaa alkuperäiset poratut ja jengatut.
Massaiskarit toimivat myös putki-iskarien kanssa. Niitä on erilaisia, esim Ami Superin massat eivät aiheuta mitään “jojo-ilmiötä” ainakaan Superin jousien ja putki-iskarien kanssa alle 185 nopeuksissa. Isommasta vauhdista ei ole kokemusta…Tarina, liittyen Sätkään….
Kolme neljä vuotta sitten tuli Lempäälän seudulta Sätkän hakijat tänne Pohojammaalle, isä ja poika ja sitten oli se perinteinen “asiantuntija” mukana jolla oli tietysti ollut joskus Rättäri.
Kertoikin sitten siitä notta hänellä oli ollut rekisterinumero BOT-2.
Jätin emännän jututtamaan ukkoja ja hiippailin huomaamatta talliini ja seinältä riipaisin yhden siellä riippuvista rekkareista ja vein ukolle.
Oli hauska seurata ilimeitä kun hän sai käteensä edellisen kerran yli kolmekymmentä vuotta sitten näkemänsä rekkarin, BOT-2
Taisi tulla tippa linssiin itse kullekin…. ja jälkeenpäin vielä tuli kuva sähköpostiin, Rättäri Pohjoisen reissulla, tutut kilvet vielä kulkimessa paikoillaan, ja tuleva vaimo Sätkän vierellä poseeraamas!t: Pertsa
Kerettäisköhän jo Su iltana katselmukseen? Siis 4.5.
Pertsa
-
JulkaisijaArtikkelit