Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Kuvat täältä: http://kuvablogi.com/blog/13983/4/v
pienemmässä koossa tai jonkinlaisena metallimerkkinä.
Jos Isoo-J tarkoitat maskiin kiinnitettävää metallimerkkiä, kuten AC:llä, olen aivan samaa mieltä. Sellainen olisi paljon helpompi laittaa muihinkin kuin perinteiseen sätkään, eikä jäisi maaliin jälkiä merkkiä mahdollisesti poistettaessa.
Minulla on koje vauhtipyörän ja kytkimen tasapainoitukseen. Keskuojan tekemä. Ennen huhtikuuta en tosin ehdi muille mitään tekemään…
040 5500678
KangasalaKun niitä sätkään liittyviä varaosia ei enää ole, ovat paremmassa tallessa voisin tuota hintaakin korjata. Olkoon tästä eteenpäin 3000 EEE. Sätkähän ei ole muuttunut miksikään tänä aikana. Se on aivan yhtä hyvä ja samassa paikassa kuivassa säilytystilassa kuin ennenkin. Minä vain olen muuttunut. Tarjouksiakin otetaan vastaan, jos ne ovat yhtä järkeviä kuin minä..
@AK 5 wrote:
Löytyiskö keltään linkkejä siis M 35 PROTOON ja sen jousitukseen osalta kiinnostaisi nuita talviltoja varten tuonne talliin.
Gazoline-lehdessä numero 102 (juin 2004) on kuuden sivun artikkeli M35:sta. Yksi kelvollinen kuva näyttää olevan jousitussysteemistä ainakin.
Aikanaan ainakin lehden kotisivuilta sai tilata edullisehkoon hintaan vanhoja numeroita, jonkun pari-kolmisenkymmentä aikanani sieltä hommasin.
Ei enää varmaan kerkeä tuohon hätään, mutta koko artikkeli oli ihan mielenkiintoinen. Jossakin numerossa oli myös Birotor-GS:n esittely.
(EDIT: numero 55, Mars 2000. Samat kuusi sivua tuostakin.)Ranskalaismerkit ovat, ihme kyllä, aika hyvin noissa ranskalaislehdissä edustettuna…
Ja Wankelit kiinnostavat aina.
Kertokaas, riittääkö Amin rungon vahvuus suoraan ilman vahvistuksia moiseen koitokseen? Mitä epäilette/tiedätte.
Nimim:Epätietoonen ehkäpä rojektiin osallistuva hlö.
Oikea kysymys !
Pertsa
kone on muistaakseni lentänyt 51 tuntia joskus 90-luvun alkupuolella ja tarkoitukseni oli saada se jälleen lentokuntoon mutta projekti hieman jäi kesken. Ensi kesänä pitäisi yrittää saada moottori käyntiin ja mahdollisesti kokeilla rullailua platalla.
Koneen maksimi sallittu nopeus on 95 km/h joten potkurissa on melko pieni nousu ja kierroksia joutuu käyttämään paljon.
Itse olen sen verran isokokeinen koneeseen että lentämisen sillä varmaan suosiolla jätän tekemättä.Multa löytyy yksi -72
Pidemmän aikaa olen ollut kirjautuneena tänne, päivälleen kaksi vuotta.
Jospa nyt luopuisin äänettömän yhtiömiehen roolista ja keran älähtäisinkin 😉Hevoseton ja huoleton poika oon, enpä omista edes täällä edellytettuä ajokkia 😳
Joskus peruutan tallista vanhan Saabin, kun on asiaa kauemmaksi ➡AUTOJEN VIKASARJA
HENKILÖAUTOJEN MALLIKOHTAISIA VIKOJACitroën Berlingo (1996-2005)
Moottoriviat
Moottorinohjauselektroniikan vikoja.
Laturivikoja.
Polttoainepumppuvikoja. Dieseleissä on polttoaineputkistovuotoja.
Käynnistinmoottorivikoja.
Vesiletkuvuotoja.
Kaasuvaijeri rikki.
Moottorin lämpömittarivikoja (anturivika).Vaihteiston ja voimansiirron viat
Vaihdevipu jumittuu.
Kytkinvikoja, kytkinvaijeri on rikki.Jarruviat
Etujarrusatulat juuttuvat.
Takajarruvikoja.Ohjauslaitteiden ja pyöränripustuksen viat
Etujousen tuki puuttuu. Tuki asennettava. Takaisinkutsu 30.6.2005.
Ohjaustehostimen pumppu rikki.
Raidetangon päät ovat väljät.
Alatukivarren pallonivel on kulunut.Sähköviat ja valoviat
Istuinlämmitys ei toimi.
Sekalaiset viat
Ovenkahvavikoja.
Takaluukun lukko reistailee. Kaipaa voitelua ja käyttöä avaimella.
Airbagin tietokone viallinen. Tietokone vaihdettava. Takaisinkutsu 20.5.2005.
Polttoainesäiliö vuotaa.Pakoputkistoviat
Pakoputki murtuu vuosimalleissa 2000-01.
PS: ei näitä kannata lukea kuin piru raamattua.
Jos jollekulle sattuu silmään 1/10 mittakaavassa oleva rättäri muovikori niin laittakaa linkkiä mulle 😀 Olisi tuollainen 1/10 Stadiun Truck polttis mistä koppa meni päreiksi jo ensimmäisissä ajoissa. Olisihan se paljon komeampi sitikkana..
Yksi Tiina seisoo täälläpäin (Sodankylä) ladossa. Ei olisi mahdoton projekti. Pari vuotta sitten kyseltiin, josko kuljin olisi ostettavissa – ei ollut. Varmaan paranee siellä ladossa 🙄 .
No joo, taidan olla ylivarovainen. Tuli patongin puolella huonoa palautetta, kun myin “rättäriä”. Ko lempinimi ei ilmeisesti ole kaikille sitikoitsijoillekaan tuttu 😉
Kyllä oma ilmoitus on. Ei vaan tunnu Skodaosastolla liikkuvan sitikkaihmiset. Enkä ole viitsinyt täällä tai patongissakaan aikaisemmin asiasta elämöidä, kun jotkut ovat niin herkkänahkaisia näissä asioissa. Joten ei tästäkään nyt sen enempää. Nyt on Tiina hommattu. Vaihto ei enää käy. Skodan saa toki vielä ostaa 😀
Asiasta: luulenpa (ja toivon), että Dyanemäärä alkaa saavuttaa alarajansa kohta.
-
JulkaisijaArtikkelit