Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Tervehdys,
minulla olisi 1960 mallinen 2CV joka kaipaisi uutta laatikkoa. Olisko sellainen vielä saatavana?
peppureppu on myyty
katto vielä olemassa.
soita suoraan puhelimella!@Hevonen76 wrote:
Myydään tarpeettomana hyvä-/ huippukuntoinen 2cv nopeallakin aikataululla.
Väri: Kermanvalkoinen
Uudelleen rekisteröity 1970
2006 leimaus kesäkuussa 2007 voimassa 11/07 (seisonnassa vuodesta 2005).
Auto Espoossa.
HP: 3500
PS! En tajua paljon p-täkään auton tekniikasta joten turha kysellä sen enempää..
Voin tarvittaessa lähettää kuvia sähköpostitse.
osta2cv@elisanet.fi osoitteesta voivat halukkaat pyytää kuvia.
Hoi!
Onhan se pikkuusen muuttunu Caaramällin ajoista, mikä lienee nykyään hän nimeltään? Työtä,vaivaa ja vähän muutakin tiedän rosessiin sisältyneen…. meikäkin kun oli välillä “avittamas” Mikin rojektia ja se apu meinas kääntyä enempi ressiksi. Mutta se olkoon vain meidän välinen asia!! Pääasia on kuitenkin tuo nykykunto.
Kyllä tuo potkii nyt persiille kaivamaan Oblo-Paku tuolta tallin periltä, eikä muuten tartte hitsootella eikä paljo muutakaan kuin kiillootusta kaipaa hän!
t: Pertsa, se herra Oblomovin kaltaista elämää viettävä henkilö
Hyvää Juhannusta!!
t: Pertsa Koo
Ei auttanut maadoituksen tarkistus, ei liittiimien puhdistus, lamput olivat ok. Lopulta vaihdoin kaikki rosvoliittimet takaa ja se auttoi; nyt vilkkuu. Mitähän seuraavaksi ? Kiitos kaikille vihjeitä antaneille.
Kiitos vaan kaikille infosta. Nyt mulla on semmonen tilanne. Että. Löysin nurkistani UUDEN sylinterin, jonka joskus ehkä 20 vuotta sitten olin ostanut MaaninganMatilta. Se oli ollut tekemisissä jarrunesteen kanssa muiden sylinterien kanssa samassa laatrikossa ja oli muuten pinnalta paksuss ruosteessa ja niinolle täysin tunnistamaton. Muovitulpat molemmissa reijissä paljastivat. Nyt olen siihen saamassa peltipurkin Korkeejussilta ja homma hoituu. Katselin jopa puolitosissani tuon talviauton, Nivan vast. systeemiä ja ajattelin soveltaa jos en mistään saa purkkia. Se lasinen kun ei kestänyt irroitustani. Nivan säiliö on korkealla ja siitä sitten siperialainen puutarhaletkunpätkä johtaa sylinteriin. Jossain täällä ihmeteltiin, missä on se pieni reikä siinä sylinterissä. Kerron, että se ilmareikä sylinteristä johtaa sinne säiliöön. Kyllä se siellä on.
Etuvilkku (ja rele sen myötä) alkoi toimia lampunkannan ja istukan putsauksella, maadoitus oli OK. Mutta: takavilkku ei toimi vieläkään, ja johdotukset ovat sellainen viidakko, josta ei ota selvää … Lamppu on ok, muut valot toimivat, kanta on putsattu ja maadoitus tarkistettu, mutta. Mistä saisi uusia rosvoliittimiä?
Ei tullut kunnon tarjouksia, siispä pitää itse laittaa kuntoon, hinnalla millä hyvänsä!! 🙂
Vielä kotona, miksi
Ihme ja kumma, tyhjäkäyntisuuttimen puhdistus taisi todellakin auttaa ja nyt käy taas tyytyväisenä.
Kiitos mielenkiinnosta
Onko kellään mittoja noiden vaihteensiirtäjien paikoista?
Vaihteet kyllä löytyy mutta vapaalla ei ole ihan kohdallaan.Kyllä se on tämä nelekun ominaisuus hyytyä silloin kun kiertokangen laakeri onpi sökö….
Tässä Tampesterilaisen Pauli Riikosen legendaarinen loru näistä Sätkien koneista eli:
Kun Wanhuksen kampi alkaa kolista, sillä ajaa kymmenen kesää.Kun kutosen kampi alkaa kolista, sillä ajaa viä sen kesän , mutta kun nelekun kampi alkaa kolista, sillä ajaa seuraavalle linja-auto pysäkille!t: Pertsa
Hienoa, soittelen sinulle! Kyseessä on nelkun kone joka käynnistyy kyllä ihan hyvin, eli ehkä moottorilla onkin pidempi elämä kuin olettamus kuului.
-
JulkaisijaArtikkelit