Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Eikö kenelläkään todellakaan ole myydä talvirenkaita? ? 😯 ❓
Aivan , liekkö kenelläkään hyviä virityksiä siihen? terv usi
moikka,
Osan luovuttajakin löytyi. Kiitos kaikille.ps. Pultti lähtee irti napauttamalla vasaralla.[/img]
Jep ,olen tehnyt sitä myös. Niitä hiipii aina siinä puolen yön jälkeen . ehdotusta kannatetaan . terv usi
aivan mahtavaa topokki kun olet ottanut noita kuvia työ vaiheista hieno homma saat olla ylpiä tuosta hommasta :))
Todella siistejä kuvia, millä ohjelmalla sinä niitä teet, terv usi
apua ! paljonkos on oikea mitta runkon päältä mitattuna akun alla olevaan palkin päälle .tuossa kuva kohdasta .ei ole ytään sätkää tässä likellä että voisimitata ja pitäisi saada kori kohdalleen
http://i129.photobucket.com/albums/p220/oopertorffi/maali006.jpg?t=1168700030Vika ei ole millaan em. tekemillani toimilla tuntunut muuttuvan. Sita neulaventtiili-asiaa en ole kylla tarkistanut sen kummemmin. Kaasari on kylla ollu monesti auki ja putsattu. Sen sytytyksen tarkistaminen vian ilmetessa on osoittautunut ongelmaksi kun jo se aika kun nousen kuskin paikalta ja menen konehuoneeseen antaa taas riittavan tauon koneelle kaynnistyakseen hetkoiseksi(eli sytka taas varmasti loytyy). Tuo mainittu esilammitys-asia voisi jotenkin tuntuakin loogiselta, se taytynee ainakin tarkistaa. Eli olisko siihen mitaan selkeeta tarkistuskeinoa tiedossa.
Puola on uusi, uutena ostettu, koitin myos toisella kaytetylla, kaikilla sama tarina.
(kirjoituksestani puuttuvat ä;t ja ö;t puuttuvat koska kirjoittelen taalta purjehdus-reissun paalta Karibian St-Maarten saaren nettikahvilasta, siis autokaan ei ole ihan vieressa nyt, mutta kun tossa purjehtiessa on aikaa miettia niin on ruvennut tuo satka-ongelmakin painamaan kummasti, ja tuntui etta nyt on siihen saatava jotain selkoa!)
Kiitos vaan hyvasta avusta, toivottavasti jaksatte jatkaa samaan malliin!Kannattaa aloittaa se tutkiminen koneen päästä, tuleeko kipinää ja bensaa silloin kun ei käy?
jos jollakulla hyviä kuvia noista lattiapalkeista niin saiskos näkyville minkälaisia ratkaisuja olette tehneet
Jep jee , ainahan sitä ihmettelee jos pihalla on iso BMW . Ainakin minä ihmettelisin. 😯
Kun olin saksassa reisussa lasten kanssa oli niin kuuma että kulkimen (2cv6 Ronja) katto kertakaikkiaan suli rikki koko sviluta takaa ikkunan kohdalta eteen . Paikkasin sen tietenkin roudausteipillä ( kun kerran olen entinen roudari) 8) . Hyvin kesti kotiin asti . Pahan näköinen se kyllä oli. Onneksi ei satanut vettä kun loppumatkan kotiin, jolloin se vuoti aivan p…..sti . Silloinsain tarpeekseni originaal katoista. Marssin lähimpään pressuliikkeeseen ja ostin kirkkaan oranssia rekkapressua. katon teko oli haasteellista mutta vaikeaa oli vain ikkunan sauma . katto on toiminut moitteettomasti EI VUODA MISTÄÄN. varsinkin kun se on 0,5 cm liian lyhyt . Tiukka on niin että soi . se ei lepata , eip pidä ääntä EIKÄ VUODA. Kaikkalta muualta vuotaa muttei katosta. Siitä olen tyytyvänen ja suositelen rekkapressua, se ei edes veny 😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛Olen sitä mieltä että sen hyvinkin vois saada tiviiksi, onhan veneissäkin pressukuomua ja kattoluukkua jotka eivä saa vuotaa.
Onneksi Vessi ,meidän metsäasukki tuolta pohjoisemmasta osasta maakuntaa Pyytivaarasta , kertoi oivan idean että tekee siihen kattoon pienen kourun ja siihen yläpuolelle lista kiinni johon katto sitten kiinnittää. Niin helppoa se on kun sen kerrankin oivaltaa. Onneksi on näitä viisaita oman jaoksen osaajia 😀 Siihen sitten lyhennetty Katto Tehty Rekkapressusta. Talveksi siihen voi sitten vaihtaa kovan katon , jos nyt huvittaa. Ideoita ideoita vaan ….. kivaa on silti. 😆
terv hilpeästi oiretiedostamaton USI
Onnea vaan , valitsemallasi uralla, elämä on…. 8)
Hulvaton video 😯 8) terv usi
Joo onhan niitä näkynyt totta tosiaan, olis kiva viedä joku niistä rajuimmista katsastuskonttorille:) täällä joensuussa. Matso tuossa kävi kyselemässä mutta eivät he osanneet vastata . Kehottivat etsiä AKE :n sivuilta….
Tarkoitus on näin alustavasti yhdistää rättärin etuosaan koppi AKA sta ja niitä ei kai ole suomessa kovin monta , vai onko kellä? se ilmoittautukoon 😛
jos halua.
Kenen se CAR de Roopi on? Onko se sinun Akaile? Jos se on sinun niin ota minulle kuva siitä miten se rätti on kiini siellä rätin alkupäässä, se minua tällähetkellä kiinnostaa kosvasti .terv usi
Te olette tosi ihania ja teillä on maailman hauskimpia miettimisaiheita ja tämä rätikaton suhteen ninkuin myös ranskassa ja belgiassa. Niitä ei kuulemma montaa ole eikä kiinnitysohjeita juurikaan löydy. 2cv+AKA400 on nostattanut minun hullun maineen kattoon. Diagnoosissano lukeekin “hilpeästi oiretiedostamaton” 😯 😆 😆 😆 joten sen puolesta suunnittelen vaika mitä. Ranskassakaan “pojat ” eivät tienneet muuta kun ,että “niitä o nähty”. Ihan aluksi olin ajatellut tällaista:
sitten ajattelin että jospa saisin Matson tekemään tällaisen
Onneksi en pelkää vettä ja onhan meillä roudusteippiä, ja vettä tule sisään joka tapauksessa, paitsi minun tekemästä katosta , se ei vuoda.
OIKEASTI Eihän meillä ole kuin osat vielä. Olen myös AKE viidakossa seikkaillut etsimässä jotain pohjaa sille että saadaan lupa tehdä niin. Me emme sis löydä tai minä en löydä sieltä AKE sivuilta muuta että korin vaihtoa saa tehdä. Saako puolikkaan korin vaihtaa ja miksi sitä kutsutaan? Virallisiissa papereissa?Onko Vanhoilla valtiomiehillä , Jasulla tai Pikku-Ollilla mitään tietoa, tai muilla, joilla jo on mielenkiintoisia virityksiä joihin jo pitäisi olla hankitut luvat?
Lopuksi kattovinnkki joltain sivuilta kovaa ajoa varten , kattokiinitys.
Paljn terveisä USI 😆 🙄 🙄
-
JulkaisijaArtikkelit