Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Mulla on tehokkaimmasta päästä, mutta ei vaikuta koneen lämpöihin pahemmin.
Mulla on tehty noin, kannattaa tehdä polyuretaanilevystä sovite siihen ja muotoilla pellin reunat mahd. pyöreiksi.
Tehokas ja yksinkertainen ja nopea asennettava, ei propellitkaan hajoa niin helposti kuin putkessa.
Eikä se vaikuta toisen kannen lämpötilaan kuin korkeintaa pari astetta, eli ei merkitystä.
Mulla on oikeastaan kaksikin 120mm propellia siinä, pitäisi tehdä vaan tuulilasille konehuoneeseen oma sovite, senkin voi tehdä polyuretaanilevystä.Iskarit pitää asentaa myös oikein päin, muuten ne kerää ilmaa.
Boogen iskarit tulee vierä eripäin kuin muut. Aika usein varsinkin booget on väärinpäin asennettu.Kuumaa kestävä metallipasta estää tiivistettä palamasta.
Olen kuparipastaa laittanut pakosarjaan ja tiivisteet on olleet ihan pehmeät ja hyväkuntoiset pois otettaessa…Sitä vaan tarkoitin että kannattaa eka mitata ennen kuin purkaa starttia…
Se jännitemittari kannattaa itseasissa kytkeä akun plussaan ja startin plussaan, niin näkee yhdellä mittauksella potentiaalieron.
Startin hiilet voi vaihtaa, jos startti on muuten hyvä.
Kannattaa kuitenkin varmistaa niin että kytket jännitemittarin startin viimeiseen näkyvään johtimeen ja käynnistät. Jos jännite tippuu paljon verrattuna akun jännitteeseen käynnistäessä, niin vika on jossain liitoksessa.
Jos akun jännite tippuu taas paljon niin vika on akussa.Kakkoskurkku tukossa tai liikkuva roska ykköskurkussa, joka tukkii kovassa virtauksessa suuttimen.
Ne kannet pitäisi kiristää vasta pakosarjan jälkeen että asettuu.
Olen yrittänyt aktiivisesti unohtaa koko jutun. Taidan nyt ottaa ihan yksi kerrallaan eli kunhan sätkän teknologia aukeaa hieman enemmän niin voisi tuollaista “pientä laittoa” vaativaa vekotinta harkita. Ehdin moiselle tosin jo talvitallinkin hommata, mutta..
Pyynnöstä toristan notta onhan noita aika lootallinen,erilaasia…Ota vaikka kuva siitä lukkosysteemistä notta näen mitä lajia se on.
On tosiaankin niitä montaa erilaista!t: Pertsa Koo
kontio.pertti@pp.nic.fi
040 505 0075Täällä olis Seinejoen lähellä ylimääräiset axun turvavyöt tarjolla.
Ja Pertsalla varmaankin löytyy Isooskyröös monen mallista turvavyötä, vai mitä Pertsa ?Painelaakeri
7.10.2006, 20:02 vastauksena käyttäjälle: Saako noihin varaosia? Niill’ on vissiin joku kerhokin #136316Kuusikymmenluvulla veljen uhoili Heinäveden isännille , että hän menee rättärillä semmoiseen paikkaan jonne isännät eivät traktorilla mene. Olin itse ajamassa noin metrin paksusella lumella kersteillä eli kantohangella.
Kuplan männät on nelkkuun vähän turhankin isot.
-
JulkaisijaArtikkelit