Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Olen kutosessani käyttänyt muiden autojen sulkia, lyhennän ne vain optimi -mittaiseksi. Ihan halvimpia sulkia ei välttämättä kannata käyttää, sillä ne saattavat olla usein huonolaatuisia, hyvät pyyhkijänsulat nimittäin kestävät yli 3v, elleivät kauemminkin.
Tehokas ajonestolaite on sytytyslaite, mitä ei osaa kytkeä kukaan muu kuin sinä itse.
Sinänsä se rattilukko päästää rosmon ajamaan, ekasta mutkasta ulos…@2cvjimmi wrote:
Etolan kumiliike myi joskus, ja on noissa oikeiden autojen lampunpesurien sulissakin yhtenevyyttä.
Niin, nehän ovat lähes saman pituiset.
26.8.2006, 17:31 vastauksena käyttäjälle: Kromikoriste 2CV:n konepellille – Katso kuvat – MYYTY #136509Komea on, kannattaa laittaa vielä mitta kuinka pitkä se on, sillä se ei kuvasta käy oikein ilmi.
@Jasu wrote:
Talli meni juuri alta ja omaisuus pitäisi saada siirrettyä 140km alaspäin. Taitaa olla helpompi myydä tämä kaikki. Tehkää tarjous ja hakekaa pois… Koko könttänä seuraavaa..:
Dyane -74, katsastamaton, ilman runkoa (koska se ei minun ole vaan kummityttöni)
Dyane -73, raato papereineen
2cv4 -72, katsastettu vaihdelaatikkovikainen
Sinkitty Ami Superin runko nelivetoprojekti, jossa:
…muutettu vaihteisto, 50mm pitemmällä pääakselilla ja omavalmisteisella päätylaipalla, sovitus GSA:n jarruille
…takaperä, vaihteistosta takavedon poiskytkennällä ja viskokytkimellä
…taka-akselisto mihin veoakselit käy
pari visan moottoria
acadianen väsynyt moottori
ruiskuprojekti
omavalmistinen kärjetön sytkä
muokattu “vääntävä” nokka-akseli
puolenkymmentä vaihteistoa
Haynesin korjausopas
Dyanen käyttämätön katto
pari sarjaa talvirenkaita
aluvanteet sätkään
+kaikki loput romppeetPäivitän listaa sitä mukaa kun muistan mitä löytyy…
Syynä yleisen keskustelun puolelta löytyvä tapahtuma…
jasu.turpeinen@luukku.com
Ja tietenkin tuo alla oleva numeroHei ! Onko sulla vielä Dyanen katto myymättä ja jos on niin mihin hintaa
olet siitä luopumassa? Terv. Mustosen TapsaNyt on propellikin irti 😀 . Tarvittiin se suoraan ulospäinvetävä voima. Tein ensin lainatulla 22mm jenkatapilla jenkat. Sitten pulttiin vanttiruuviöljyä ja kohttuvoimainen kierto ja irti pamahti.
Yllätys oli kun kartiopinnat olivat täysin metallisen puhtaat, ilman ruostetta ja ilman rasvaa. Koneistusjälki on kyllä karheaa, kuin nro 60 hiekkapaperin jäljiltä. Ehkä se oli syy hyvään tartuntaan.
Tämä tekniikka siis toimii erinomaisesti, joten jos jostain se jaoksissa kiertäväksi tarkoitettu 22mm kierretyökali ilöytyy, niin voin suositella jenkojen tekoa ennen seuraavaan jaokseen lähettämistä.
Tuo lyöntityökaluvinkkikin olisi varmasti toiminut, mutta vitkuttamalla tämä yksilö ei olisi lähtenyt.
Niinpä niin Tapsa ja muut… kovakatoillahan siellä oltiin, sinä Pakulla ja minä Kamiinalla, ei minusta tunnu notta oisin paljon väärin tehny.
Pertsa PoHosta
Olisiko kitkaisunvaimenninta?
Jos ei muuten löydy tappeja, niin laita jostain muusta autosta.
Onko kitkaa? saisko?
Eihän sattuisi olemaan yhtään kitkaa hyllyssä???
Hyvä hyvä! 😉
tämän halusinkin tietää.
printtaan sen ja panen seinälle, että joka päivä muistan!niin kauan kun Minun Miehestäni puhutaan, niin Aivan Varmasti kommentoin.
piste.
mutta selväksi tuli.
tämä ko. asia ja niin niin Moni muu.
kiitoksia Päivi.onnellisia jatkoja kaikille Teille. varokaa oravia. 😀
että sellaista…..
näin Äkkipikaisena Tuittupäänä
en voi olla kommentoimatta tätä “mielenkiintoista” aihetta.en ollut tapahtumapaikalla tilanteen sattuessa, en.
täältä nyt vasta lukenut tätä tarinaa sattuneesta `kamalasta´ vääryydestä.Muistuttaisin kansalaisia sellaisesta asiasta, että
Jasu on tehnyt Kaikkensa hyvin monen ihmisen ja projektin eteen
– pyytämättä mistään yhtään mitään. omalla ajallaan, omilla voimillaan.
silloinkin, kun on liikaa väsyttänyt ja mahdottoman paljon särkenyt.ja tässä on kiitos ???
puolen tunnin väistämätön säätö
ja tällainen meteli ja sormen osoittelu???
– Uskomatonta.näin “uutena” luen noita kommenttejanne melko järkyttyneenä.
luulin, että rättärimeiningeissä on kyse rättäreistä ja niiden kanssa puuhaamisesta,
vaan olikin niin, että kyse on lasten ulkoilupäivistä ja sensellaisista ??-tyhmä tyttö on nyt aivan ymmällään- 🙁
Vai kateusko tuolta rivien välistä paistaa?
vai mistä nyt on Oikeasti kyse?Noh..
katsellaan.. ja kuunnellaan…. ja sitten vasta todetaan… mitä tarvitaan.Osuipa kirjoitukseni arkaan paikkaan, koska sain noin ivallisen vastauksen. Että oikein sielulleni ja ruumiilleni olisi pitänyt aiheutua vahinkoa.
Olisit lainannut kirjoituksesta hieman enemmän eli sen, että “pihalla käydyn kävelykisan aikana käydä rumpsutti siinä ainakin puolituntia…”
Kertomasi syy xm:n pitkälle tyhjäkäynnille on ihan ymmärrettävä, mutta paikka ei. Pihalla oli tosiaankin käynnissä tuolloin kävelykisa, johon otti osaa lähes 60 lasta ja aikuista ja kyllä se koneen ääni ja dieselin katku häiritsi, ihmetytti ja aiheutti keskustelua monien kiltalaisten keskuudessa. Järjestäjätkin huomauttivat asiasta auton omistajalle, mutta näytösluontoinen akunlataus keskellä kävelykisaa vain jatkui. Oma etu oli siis tärkeämpi kuin noin 60 kiltalaisen etu.
Fiksu kaveri olisi siirtänyt autonsa tontin laitamille ja hoitanut sen lataushomman tapahtuman järjestäjiä ja kisailijoita häiritsemättä.Näet onko runko taipunut, tähystämällä edestä etuakselin pultinkantojen linjassa takapultinkantoja. Ne on suorassa rungossa samassa linjassa. Se on alle minuutin homma ja siten näkee pienenkin muutoksen.
-
JulkaisijaArtikkelit