Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Vakionopeussäädin on Sätkään erittäin hyvä. Laitteiden esitteessä nimittäin luvataan että säädin huolehtii tasaisesta nopeudesta niin vasta- kuin myötämäessäkin. Ei enää kiusallista nopeuden hiipumista Kasselin mäessä…
Nyt on tilanne se, että ei riitä rahat, terveys eikä motivaatio projektin jatkamiseen. Tarkemmin en asiaa erittele mutta kaikki käytettävissä oleva aika menee elannon tienamiseen ja entisen eukon kanssa väleissä pysymiseen sikäli että tilanteeseen syyttömät lapset eivät tarvitsisi kärsiä.
Ostakaa pois, myyn vaikka persnetolla, osamaksullakin henkilöstä riippuen ja vaihtoakin voi ehdottaa melkein mihin vaan.
myrkky(at)luukku.com
hei
olen kiinnostunut, mikä ikä ja mikä hinta, itselläni ollut kolme kuljinta, nyt hakusessa uusi hyväkuntoinen
terv Keijo Niinimäki
040 5213247Kiitos asiaan tarttuneille, kamat lähtivät pihasta sätkäpakun kontissa kohti uusia seikkailuja noin kymmenen minuuttia sitten. Onnea ja uutta elämää myllylle!
Tämähän ei silti tarkoita, ettenkö itse vielä tuntisi kutkaa jonkinlaiseen 2CV revivaliin tuonnempana.
Ihminen kun useinkin on tuomittu toistamaan samaa kuviota eri elämänkaaren vaiheissa.
Seuraava 2 syl ilmajäähdytteinen haetaan lauantaina (Dnepr) ja yksi on jo (BMW R45), eli poksotus jatkuu jokatapauksessa.Sellainen käyntikuntoinen nelkun kone (halapa!) voisi syksymmällä kiinnostaa…
P.S.
Ehh… tuota…
Kiitos vastauksesta. Olen ollut poissa 2CV-kuvioista n. 20 vuotta, eli en tiedä mikä/kuka on “Franzosella”.
Ja koneesta en tarkempaa tyyppiä, mutta vm lienee 62.Jos kellä olisi kiinnostusta näihin paloihin, niin soita 040-508 6596.
Jos taas ei niin kellään, mitä se kustannusarvio koneremontille osien suhteen voisi olla?
P.S.
OK! Ka niinpä olikin! näin sitä käy kun kuvia ihailee!!! 😀 Kiitokset!
Heips!
Oliko ko. autosta
a) hintaa / hintapyyntöä tiedossa ja jos niin mikä on euromäärä?
b) kuka myy?
@ressu1 wrote:
Olisi myytävänä ystävälläni vm 60 hy camionette. On jatkettu 60cm,1.9 bensakone.
viimeksi kun näin caminan niin oli siisti. hp 7500.-varaosineen.On rakennettu matkailuautoksi.
Yhteyden otot.
Dieter Peinelt
P.0500 872028Tarjousten perusteella
Camina Klaukkalan suunnalla,kiinnostuneet soitelkaa niin saatte parempaa tietoa hy:stäHienoa Eckerön reissua kaikille. Kutkutti lähetä mukaan, mutta tuli liian iso este lähdölle. Vuosittain siinä viereisellä erittäin pienellä ja aidosti 60-luvun henkisellä kämppärillä on Kääpiöautotapahtuma. Muutama kuva viime vuodelta:
http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2eipv+jouni-aland-2009–kaapioautot.htmlJos rajatreffi olisi ollut myöhemmin, olisin ehdottanut joillekin käyntiä Suomen läntisimmässä saaressa, Märketillä. Karu paikka, jossa on ollut ilo olla talkoissa muutaman kerran.
http://www.majakkaseura.fi/fin/market/Jouni A
Moi,
oletko jo löytänyt itsellesi kesämisukan. jos et niin
ota yhteyttä 050-5991206 / Riikkakoitan vastailla että tulisin kimpaan hankkimaan yhden boxin 2cv 6:een.
Entäs löytyisikö oravaluukkua mieluummin vähemmän punertavaa?
Löytyiskö sellaista suht´ ruosteetonta oravaluukkua? Omani on siinä kunnossa, että uuden tiivisteen sijoittaminen on lähinnä pitsinnypläystä
Hei, vieläkö olet vailla rättäriä.
Minulla olisi myytävänä punainen v.1970
yksilö. Ota yhteyttä
riikka.airaksinen@gmail.comVanhanaikaisissa valurautakansissa on venttiili-istukat ja -ohjaimet yleisesti koneistettu suoraan siihen samaan valurautaan. (Esim Ford) Kehittyneimmissä alumiinikansissa (esim Citroen) istukat ja ohjurit on tietysti valmistettu paremmista aineista ja yleensä sellaisten voitelu tai kuumuudenkesto hoituvat ilman lyijyä. Oikein wanhoissa Wanhuksissa taisi aluksi olla jotakin valurautatyyppistä ohjuria. 60-luvulla sitten siirryttiinkin pronssisekoituksiin ohjureissa. Venttiili-istukat ovat vissiin aina olleet jo noita “parempia” aineita. Kohdalleni ei ole osunut teräksestä tehtyjä ohjureita.
Aikanaan kiltakapteenina jouduin hakemaan tähän lyijyasiaankin vahvistusta ylemmältä auktoriteetilta. Korpivaaran huolto-osaston tiedote 11/85 päivätty 25.3.1985, sanoo että lyijytöntä polttoainetta voidaan käyttää: 1. Kaikki autot (myös Sätkät) joissa on ilmajäähdytteinen moottori. Lista jatkuu BX – ja CX -malleilla poislukien CX 25 GTI Turbo, jossa oktaaniluvun oltava 98 tai korkeampi. Tiedotteen oli allekirjoittanut Heikki Hannonen.Tiedän että Wanhuksillakin on ajettu satoja tuhansia kilometrejä ilman mitään lisäaineita. 98-oktaanisen käyttöön Wanhuksessa en näe mitään teknistä syytä, jos puristussuhde on alkuperäinen.
Toisaalta en usko että lisäaineiden käytöstä aiheutuu mitään suurempaa haittaakaan moottorille. Jos tuntuu siltä että moottorinne aineista tykkää niin käyttänette niitä jatkossakin. Ja jos nyt lopetatte lisäaineiden käytön ja kone kajahtaa, en ota siitä mitään vastuuta. En edes poliittista.
Täältä tähän
lk
-
JulkaisijaArtikkelit