Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 1,111 - 1,125 (kaikkiaan 2,209)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: bensiinistä… #134763

    Ei ole.
    Mutta esim. bensankulutus on helppo mitata, mitä pienempi kulutus,
    sen parempi käytännön tehokäyrä.
    Puristuksenkestoa aineita on satavina erikseen.
    Aihe tuli tutuksi kun omistin petroolimoottorin johon ei myyty enään moottoripetroolia. Korvaava aine on lentokonepetrooli ja lisäaine.
    Näittekö muuten kun lehdessä on ollut juttua opiskelijasta, joka teki paistoöljystä bensaa ja maanviljeliästä, joka teki ruohosta siilossa kaasua volvoonsa. Kummatkin on vielä erittäin käytännöllisiä ja kustannustehokkaita tapoja ajella.

    vastauksena käyttäjälle: bensiinistä… #134758

    Olen alun perinkin ollut ehdottomasti sitä mieltä että sytytys on parasta optimoida eri alustoille, mutta se on vaikeaa ja niinkuin sanoitkin, ei nakutusta pysty aina huomaamaan, myös kiihtyvyyden ja tehokäyrän arviointi ilman dynamometria on kyllä aikamoista hakuammuntaa.on ottaa vielä muut asiat huomioon, on kaiken testaamisessa kyllä aika paljon hommaa yhdelle ihmiselle.
    Mua kyllä kiinnostaisi ihan että minkälaisiin tuloksiin olet sitten päässyt ja miten?
    Jos sinulla on jotain tietoa esim minkälainen ennakkosopii esim. eri puristuksellisten mäntien kanssa, tai 664-moottorin nokka-akselin ennakosta, että miten nämä tai jotkut muut asiat vaikuttavat optimaaliseen ennakkoon
    Mutta tämä ei edelleenkään muuta minun pääpointtia, joka on että asiat joiden takia sytytystä joutuu myöhäistyttämään, huonontavat hyötysuhdetta.

    vastauksena käyttäjälle: bensiinistä… #134756

    Voihan sitä säätää esim. dynamometrin kanssa.
    Minkälaisia työkaluja sinulla on?
    Mitä vikaa citroenin suosituksessa on, mihin suuntaan sitä pitäisi korjata?

    vastauksena käyttäjälle: bensiinistä… #134754

    Vaikka se myöhäisempi sytytysajankohta olisikin “oikea”, niin kulutus lisääntyy silti verrattuna aikaisempaan sytytykseen, joka on myös säädetty “oikeaan”, eli mahd. aikaiseen niin että nakutusta ei vielä esiinny.
    Se johtuu ihan siitä että seos palaa vasta sitten kun mäntä on jo liikkunut pois suurimman puristuksen alueelta, myös työtätekevä työtahdin osa lyhenee.
    Haluaisin kyllä nähdä kun säädät asteen tarkkuudella sytytyksen käsikopelolta ;).

    vastauksena käyttäjälle: bensiinistä… #134751

    Siinä vaiheessa kun sytytystä joutuu säätämään, kannattaa vimeistään tankata 98:a, sillä kulutus lähtee kyllä nousuun ja teho laskuun kun ruvetaan sytytystä myöhäistämään.

    vastauksena käyttäjälle: 2CV 4 #134804

    On se kyllä näky, kun kuvan näin.. 🙂 Kyllä sut tunnistaa tienpäällä. 😉

    Jos jotakuta muuta kiinnostaa, niin http://junkka.irc-galleria.net/k/images11/00/34/49/74/32999045.jpg

    vastauksena käyttäjälle: kohoa rokaamaan? #134789

    Oli kerran yhdellä nokialaisella saman suuntainen vika.
    Taisi olla pensatankin päässä oleva suodatin tukossa, eikä menovesi virrannut esteettömästi.

    vastauksena käyttäjälle: kohoa rokaamaan? #134786

    Joo bensan matala pinta näkyy ensimmäisena että syöttö katkeaa mutkissa.
    Helpointa on ensiksi kokeilla ruikkaako bensaa pumpusta startatessa
    vähintään 40cm.
    Vuotava bensaputki oireilee myös yleensä ensimmäisenä huonona käynnistyvyyten.
    Seuravaksi kannattaa kaataa etanolia tankkiin.

    vastauksena käyttäjälle: looking for place to park my 2cv in Helsinki: may-october #134734

    Thanks! Pasila sounds good, I will check it out..
    Further I think my own neighbourhood (Vallila) is not too bad either, or Viiki where I work, but as said, I would be real happy to have my duck inside..

    vastauksena käyttäjälle: Vihellys! #134727

    Kilta on liittynyt Mehari Club Cassiksen jäseneksi jo ennen kuin Wilsonin mainitsemasta Porvoolaisten “ongelmista” oli mitään tietoa Raadissa. Raati päätti liittymisestä vuoden 2005 toisessa kokouksessa 19.3´Viitasaarella”.

    ➡ VÄÄRIN 😥
    .

    Tässä oppipojalle/oltermannille FAKTAT joista löytyy tarvittaessa dokumentit päivämäärillä milloin otettiin yhteyttä caccis asian tiimoilta raatin/skribaan ELI 06.07.2004 ENNEN 19.03.2005 kuten oppipoika/oltermanni kirjoituksessaan väittää. Viittaan forumissa olleeseen väitteeseen että tämä muistutta neukkulaa ja niitä toimintamalleja joita silloin käytettiin,väärillä tiedoilla koitettiin julkisesti hiljentää faktat.

    Kuten kaikki olemme saanneet huomata niin vastaaminen täällä forumissa ei ole vaikeata sen varmaan oltermannikin myöntää, kyllä raati saisi varmaan tulemalla kaapista ulos enempi myönteistä palautetta kuin huonoa ja se jo voisi edesauttaa kiltahenkeä jos asioista voisi keskustella avoimesti, se varmaan edesauttaisi mukavaa yhdessä oloa leppoisalla mielellä.

    Yhdistäähän meitä kaikkia tämä upea kuljin joka kaikille mielihyvää tuottaa.

    Lehti on tärkeä myös jäsenille mutta valitettavasti ilmestymiskertojen harvenemisen myöta jäsenistölle monet tärkeat asiat kestävät nyt kauemmin enenkuin tulevat esille.Tästä johtuen olisi tosiaan mukava ja jäsenistölle varmaan mieluinen asia jos raati voisi tiedottaa täällä forumissa tärkeistä asioista ja osallistua myös itse jäsenille tärkeiden asioden käsittelyyn tällä en tarkoita jatkuvaa negativispalutteista asiaa vaan myös ASIAAAA.

    JOS JÄSENILTÄ VAADITAAN ASIALLISUUTTA NIIN MYÖS RAADILTA
    SE ETTÄ TODETAAN ETTÄ JÄSEN VOIDAAN HILJENTÄÄ OTTAMALLA POIS OIKEUS ESITTÄÄ ASIANSA FORUMISSA EI KUULU HYVIIN TAPOIHIN JA KILTAHENKEEN( VIITAAN ALLA OLEVAN KIRJ)

    – Reilua olisi, että täällä keskustelupalstalla kirjoitettaisiin oikealla/omalla nimellään, niin ei syntyisi viimeaikojen kaltaisia lukuisia epäselvyyksiä. Kilta maksaa tämän palstan ylläpidon ja meillä on täysi oikeus antaa tai pois ottaa käyttöoikeus tarpeen mukaan. Tarvetta syntyy aina silloin tällöin.

    ALLA OTE KIRJEESTÄ JONKA KILTA LÄHETTI CACCIKSELLE 06.07.2004

    OTE: 2CV RAADIN REKLAMMATIOKIRJE CACCIKSELLE 06.07.2004

    KÄÄNNYN PUOLEENNE SELVITTÄMÄTTÖMÄN REKLAMAATION TAKIA. TEIN VARAOSATILAUKSEN 14.8 JOKA SISÄLSI MM. KYTKIMEN 2CV 6:EEN. KYTKINLÄHETYKSESSÄNNE EI SITÄ KUITENKAAN OLLUT VAIKKA KYSEINEN OSA LASKUTETTIIN. TEKEMÄÄNI REKLAMAATIOON EI OLE VASTATTU. VAIKKA KYSE EI OLE SUURESTA RAHASUMMASTA ON LUOTETTAVAN VARAOSATOIMITTAJAN MAINE SUOMEN YLI 1000 JÄSENISESSÄ RANSKA/SUOMI KLUBISSA VAARASSA LUOTETTAVAKSI TIEDETYLTÄ TOIMITTAJALTA. KUN TPV-2CV ON TOIMITTANUT PIENETKIN TILAUKSET MOITTEETTOMASTI ASIAKKAILLEEN SUOMEEN .

    TOIVON ETTÄ VIRHE KORJATAAN PIKAISESTI JOLLOIN ASIAA EI TARVITSE VIEDÄ KANSALLISEN KLUBIN JÄSENLEHDEN PALSTOILLE TIETÄEN ETTÄ KYSEESSÄ ON INHIMILLINEN TOIMITUSVIRHE.

    JOTAIN TÄÄLÄISTÄ VOIN KIRJOITELLA AJATTELIN ETTÄ TASOKASTA OSOITTAA KIRJE SUORAAN JOHTAJALLE NIIN USKON ETTÄ ASIA SELVITETÄÄN . TARKENNA TIEDOT OSIEN JA AJAN SUHTEEN PIDÄ AJANTASALLA MITEN ASIAT KULKEVAT NIIN VOIN VAIKKA OTTAA ASIAN TARVITTAESSA ESIIN NYYTISISSÄ. OLEN KÄYTTÄNYT KILLASTA NIMEÄ KLUBI KOSKA CLUBI ON KUITENKIN KÄÄNNÖKSISSÄKIN.

    KEVÄT TERVEISIN PORVOON JAOS

    vastauksena käyttäjälle: 2cv videolinkki #134736

    Hiano! Vuodelta -88…Ja Paku tuli maan alta!

    t: Pertsa

    vastauksena käyttäjälle: Killan säännöt #134698

    Luulisi jo tyhmemmänkin älyävän,notta Kilta ei rakennu säännöistä vaan sen sisään rakennetusta hauskuudesta…joka johtuu siinä olevista tyypeistä, ei sinne kyllä kaikkia kannata jäseniksi hyväksyä,ei…

    vastauksena käyttäjälle: Killan säännöt #134696

    Hyvää mainosta hankkii asialleen hän. 😉 😆

    vastauksena käyttäjälle: Montako talonpoikaa? #134708

    Pidinkin mahdottomana neljää…

    Sitten tuo asia pitäisi korjata Killan nettisivuille
    ja muuhun jakamaanne materiaaliin, vai haluatteko
    johtaa ajattelemattomia ihmisiä harhaan?

    vastauksena käyttäjälle: Killan säännöt #134691

    Selvä, olkaa tyhmät keskenänne.

    Kyllä teillä täytyy olla salailuun joku syy, joka ei ole vielä selvinnyt.

    Minä voin ostaa sääntönne patentti- ja rekisterihallitukselta ja ihan mielenkiinnosta selvittää onko niissä jotain mätää kun se näkyy olevan teille niin arka kohta.

    Ja jos sitä mätää löytyy, niin arvannette, että tulette kuulemaan siitä 😛

Esillä 15 viestiä, 1,111 - 1,125 (kaikkiaan 2,209)