Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Jos telinettä ei ole, niin helpoimmalla pääsee kun nostaa korin pois ja laittaa telineen, samalla voi tehdä muuta hyvää autolle kun kori on irti.
Turvavyötelineen lisäksi kiinnitystä voi parantaa huomattavasti rakentamalla telineen myös toisen puolen kiinnikkeille.Lisäpehmenemisestä ei oo vaaraa Topon kohdalla…
t: Poika
Sikaflexi onkin yksi parhaita aineita sauman tiivistykseen, sitä saa vaikka minkä värisenä ja on tarttuvaa, joustavaa, jopa saumaa tukeva, voi maalata päälle, eikä kutistu.
Korikittiä ei kannata laittaa, tehtaalla on laitettu korikittiä ja se on nähty miten siinä käy.(edit)
Se ei ole varmaan ainoa tapa tehdä sitä työkalua, mä olen kanssa käyttänytkin sitä valmista työkalua ja se kyllä toimii hyvin ja vanne helpottaa kulman näkemistä lennosta, mutta sen valmistus vaatii paksut hitsaukset ja on tosi hankala säilyttää.
Ja ohut peltinen vanne ei musta oikein sovi tohon konseptiin.
Voisi riittää ihan putki missä on reikä yhdelle pultille ja lattaraudasta panta loppuihin kahteen pulttiin. Sitä vaan pitää vääntää ylakautta, mutta panta voisi olla pitkä, jolloin se kävisi dyaneen ja sätkään ilman lokasuojankin irroittamista. Jos sitä tarvii vain kerran niin jollain vinssillä vetää siitä tai köysi jonka päällä voi hyppiä, tai voihan vääntövarteen tehdä l-mutkankin. Edes tuhon l-mutkaan ei tarvitse hitsiä, vain porakoneen ja kulmurin. Ainakin on vielä helpommin säilytetävä. Siinä jotain ideoita.Mikali en olisi talla hetkella niin kroonisesti kateisvarantorajoitteinen (siirryin tyoskentelijasta opiskelijaksi), niin voisin tilata itsekin jotain tuolta. Omistan (tosin tapissa makaavan… 🙂 ) luottokortin jollen kahtakin, joten valineet on melkein kunnossa.
Mutta kiireisimmat joutunevat etsimaan muualta, kevat menee minulla varmasti pelimerkkivarannon kerryttamisessa.
Uppistaheijaa. ADSL:n siirto nayttaa vievan oikeasti kauan (5 viikkoa), ja kun muuttokin vei vapaa-aikaa, ei tullut kommentoitua.
Kiiltavia osia lahinna tuli tilattua (2cv-latkia, konepellin alumiinilista tms) ja sitten kumitiivisteita. Franzose on hinnan puolesta ihan edullinen paikka, mutta ongelmaksi muodostuu juurikin nuo postikulut pikkusalaa tilatessa. Ja sitten 425/435 -konflikti.
Jotkuthan kayvat tuolla ihan paikan paalla, ja saastavat talloin postikulut.
Hinnoista en muista, mutta heilta loytyy live-hinnasto, jossa on saatavuustietokin tarjolla. Vertailua kannattaa siis tehda http://www.franzose.de:ssa. Kieleksi voi valita englannin, jos saksa ahdistaa… 🙂
Enka itse viitsi vaivautua tilisiirtoihin, kuten sanottua, koskaan ei ole ollut ongelmia luottokortin kanssa. Paitsi tuo, kun joutui tulemaan toimeen hetken ilman…
Taitaa viela olla nopeampaakin luottokortin kera. Tilisiirto saattaa vietta parikin paivaa lahettajapankin kassaa pullistamassa, visa vingahtaa aikalailla valittomasti.
Sen näkee ihan silmämääräisestikin, eli renkaan yläosa pitää olla enemmän ulkona kuin alaosa, havaitsemiskynnyksestä vielä hieman lisää ja samassa kuin toinen.
Jos se on vähänkin niin tuskin mitään pahoja ongelmia on, mutta usein ne on selkeästi juuri väärään suuntaan.
Jos et ole sitä mihinkään pahasti kolauttanut tai vääntänyt katukiveen, niin sitten se voi olla ruostunut puhki, yleensä saumasta.
Vähäruosteisen tukivarren voi vääntää takaisin.
Ainakin hesan jaoksella on työkalu, mutta jos omistaa putkenpätkän, niin ei ole vaikea sellaista tehdä itsekään.Millä se pääsi pääsi murtautumaan?
Saiko se kaikkien käyttäjätiedot ja salasanat?
Killan sivut on ilmeisesti nebulalla?
Samasta ip:stä löytyi myös phpinfo, mitä ei pitäisi jättää serverille oikeuksilla edes testikäyttöön.
En mä väitä että se olisi kenenkään vika, vaikka onhan sekin tietysti mahdollista, mutta parhaatkin suojaukset on kräkättävissä.Myyty, kiitos kaikille kiinnostuneille.
Joo,sen työkalun saa Biltemasta ja sitten pluikastetta välihin niin menee kevyesti. Vaihdoin klasin koska siinä oli joku mukava tarra…
t: Pertsa
@Jalppis wrote:
Taidan kokeilla hienonpaa purua. Oletan näet, että se puru sitten turpoaa sopivaksi. Mutta laitanko 1dl, 5dl – vai piripintaan? Ehkä se pihkainen puru olisi kuitenkin paras vaihtoehto – sillä se ehkä parantaisi kulunutta synkronointia…
MDF-purua suosivat paremmat piirit,kuulemma vaihteistosta tulee hienostuneempi ääni 🙂 🙂
Jösses!
Joko Joensuussa on laikkakone alkanu soimaan?
t:Pertsa
Selittäkää minulle miksi nakutus johtuisi venttiileistä?
Nakutus liian matalaoktaanisella tarkoittaa että palotilassa tapahtuu itsesyttymistä, koska paineen ja lämpötilan tulo kasvaa yksittäisessä osassa palotilaa yli syttymispisteen, (tai hehkuvan karstanpalasen takia tms.) ja sytyttää räjähdysrintaman liian aikaisin http://fi.wikipedia.org/wiki/Nakutus.Ami 6:ssa ja vanhuksissa on muutenkin alhaiset puristukset, esim. 92 oct on suunniteltu 1:7.9 puristuksille, eli nakutuksen ei siis pitäisi johtua liian kovista puristuksista, vaan juuri esim. karstasta tai venttiileistä.
Kuumeneeko lyijylliselle tarkoitetut venttiilit sitten liikaa lyijyttömällä ajaessa ja sytyttävät seoksen liian aikaisin, vai alkaako karsta palaa pois kun ei käytetä lyijyä? Eli jos jälkimmäisessä olisi perää, niin tuota nakutusta ei välttämättä esiintyisi, jos koneella olisi ajettu aina lyijyttömällä eikä palotiloissa olisi karstaa, tietenkin lisäaineen kanssa.Tuo kantaminen voi johtua siitä että pakoventtiilin kitka on niin kova ilman lisäainetta, että sen pituus kasvaa liikaa.
Ennenhän teboililla oli terra, harmi että lopettivat sen myynnin, silloin kun sitä vielä sai niin tankkasin sitä mielelläni.
-
JulkaisijaArtikkelit