Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
…on outoa, ettei haut netissä johtaneet tänne.
Laittaa sahanpurua öljyn sekaan, höpöhöpö 😀 Joskus kun kytkin ei kunnolla aukea, niin etenkin 1-pykälä rusahtaa. Joku on joskus väittänyt, että sätkän laatikolle on ykkösen rusahtelu tehtaan vika. Tiedättäpä häntä, itselläni on ollut 2 laatikkoa, jotka eivät pitäneet minkäänlaista rusahtelua. Eivätkä muutenkaan suuremmin äännelleet.
😯
No tottakai minäkin! Lisätietoja…..?Surkeeta palvelua. Nämä susirajat ei näy muuten kuin suttuisena jpg:nä.
t: Mie SeinejoeltaYhdessä auto-ohjelmassa eräs autoharrastaja esitteli hyvän vinkin auton lattian suojaamiseen sisäpuolella.
Hän levitteli lattiaan kauttaaltaan vaseliinia (kunnolla), ja sen jälkeen laittoi vaseliinin päälle jotain muovia (plastiikkia), jottei vaseliini sotkisi kenkiä, ym.
Tällee tulee ainakin aika tiivis ja tehokas rosterisuoja sisälattiaan.Onneksi on talveksi tallipaikka, mutta vielä pitäis olla talveksi joku suolattava tojota.
@hukki wrote:
Kutosen kone ja kutosen loota, kaksikurkkuinen kaasari, kulkee myötätuuleen n.115 km/h ja vastatuuleen 90…
Nopeusennätys: Kasselin mäessä ajettiin “Jaegeria…” eli mittari pohjassa.
Kuluttaa jotain 6-7 l/100km, eli suhteettoman paljon koneen kokoon nähden, varsinkin kun toinen “farkku”, eli Xsara Hdi kahden litran koneella vie vain 4,9 l/100 km…No tulihan se sieltä… Turhaa nykypäivän autoja on verrata keski-iässä oleviin autoihin. Täytyy aina suhteuttaa autot oman ikäisiin. Väittäisin, että sätkä on sen ikäisistä autoista taloudellisemmasta päästä. Esim. verrataan Fiat 600 jne.
Lisäyksenä. 6-kone ja 4-loota tuo erään muun mielenkiintoisen ominaisuuden. Nimittäin kiihtyvyyden. 6-kone ja 6-aski jäävät kiihdytyksessä toiseksi.
Tuli tuossa mieleen, 4-askista voisi näppärä ja osaava kehitellä “vauhtilaatikon”. 1-pykälän kun poistaisi ja tilalle 4 suurempi välitys.@nameone wrote:
Korkea kulutus ja varmasti kauhea ääni, kun on nelkun laatikko, tollaisia lasteja sillä kyllä ajelee, mutta tyhjänä.
Acahan on tehty pitkällä laatikolla, joten ei tossakaan varmaan kauhea vastus ole.Terve Jalppis, siellä Hirsalassa tavattiin.
No joo. Mökää piisaa sätkässä muutenkin. Itse ajan pakulla jossa moinen yhdistelmä. Kulutus alta 7 l vaikka vauhti on semmoista 90-100 km nurkilla. Mikä parasta, alituinen pykälän haku pienemmälle jää isoissa mäissä sikseen. Tosin kärrystä tulee käytännössä 3-vaihteinen. 1-vaihde jää niin pieneksi, että sillä menisi kuusen latvaa kohti jos renkaisssa olisi pitoa.
Kulku? Käytännössä 105 km, tosin Sasin mäessä 120 km.
Jaahans,eli pitäs purkaa,että tunnistus onnistuu 😕 Saa sitten odottaa vanhan koneen laukeamista,mihin ei kauaa varmasti mene.Savuttaa ja kolisee siihen malliin 😉 Joku voisi antaa kordinaatteja missä voisin tulla kuullostelemaan ja kokemaan KUNNOSSA olevaa kutvosen tekniikkaa 8) anybody?? Tässä pääkaupunkiseudulla,joku ilta tai vkonloppu?
Eipä tuosta puutu muutakuin yksi paperi kuolinpesältä ja sen jälkeen kun se on hankittu rekisteröinti on periaatteessa läpihuutojuttu.
Terveisin Santtu
Piti laittaa toi myytyilmoitus mutta ostaja ehti laittaa sen ensin.
Meni osat ainakin hyvään kotiin ja tarpeeseen.Vielä minullakin on rättäri jonain päivänä enkä sätkäilyä unohda nyttenkään ja jos korjausapua tai vinkkejä tarvitaan pääkaupunkiseudulla niin soitelkaa, on tullut nimittäin purettua ja kasattua alun toistakymmentä rättäriä.
Sauhusanttu se rättäritonttu.
@Akaile wrote:
On Dyanejakin vanhusmallisia 😆 😉
Suattaapi hyvinnii olla. Mutta tässä tapauksessa on saatu keiterettäreltä ilmoitus, että sen pitää olla vaaleasävyinen ei-Dyane-rättäri. Mikäpä olen minä siihen poikkiteloin menemään.
Niin, vihjeitä?Tarkennan: tarkoitan oikealla rättärillä sitä vanhemmanmallista.:D En Dyanea, vaikka ei siinäkään mitään vikaa ole. 🙄
Unohtuipa tuossa mainita se että vaunu on poistettu rekisteristä
vuonna – 95 käyttämättömänä.
Ostettu aikoinaan – 93 kuolinpesältä ja on kuulemma hankala saada rekisteriin takaisin, vaatii salapoliisityötä ja aikaa.
Rakisteriotteesta on tallella tekninen osa ja kauppakirja siitä että olen sen ostanut.Selvittelen heti huomenna miten vaikeaa ja hinnakasta tuon kärryn uudelleen rekisteröinti on.
Santtu Lindroos
040-5103346
sauhusanttu@luukku.comItselläni on kokemus. Siirovakuutusta ei saa millään siten, että ei ranskalainen ajaa ostamaansa ranskassa rekisteröityä autoa pois Ranskasta. Olisin pari vuotta sitten ostanut Ami 8 breakin, mutta kauppa kaatui siihen, että Belgiassa asunut suomalainen asiamieheni ei saanut itselleen siirtovakuutusta ko. ajoneuvolle Ranskasta Hollannissa olevaan satamaan, josta oli jo sovittu laivakuljetus Tornioon. Myyjä ei ehtinyt lähteä ajamaan autoa n. 300 km päähän Belgian rajalle, josta taas siirto eteenpäin olisi onnistunut.
Torniosta lähtee kaksi autokuntaa ilmeisesti samalla laivalla Göteborgista 24.7. Skotlantiin. Minun rek. on BE-430.
-
JulkaisijaArtikkelit