Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Hienoa toimintaa, mä olen jo hintsusti yli-ikäinen (Mobilisti-lehden termi ”senior”), mutta siis juuri näin!
K50+
Komea kello, vetotoiminto on hyvä, ei kuluta vähiä sähköjä. G-voimien kesto on siinä ja siinä…
Ja aina joku ehtii pilata hienon maisemakuvan kävelemällä juuri ratkaisevalla hetkellä…
Itse päätin säästää sitä euroa tässä kohtaa ja ostin uuden. Sitrosella noin 40 euroa (varmasti saatavana muualtakin), ne vanhat käytetyt alkavat olla jo melko vanhoja ja käytettyjä. Siis ne vanhat puolat – töötöt ja muut vanhat releet saattavat olla vielä aivan käypiä, varsinkin veivit.
Ismo S.
Hieno konttori, tuollaisen kun saisi, serkkupoika vaan ei oikein aina ymmärtänyt, kun navetan vinttiä projekteille lainattiin, jostain heinäpaaleista höpisi…
Jep jep, erinomaiset juhannusjuhlat, buffet-pöytä ja kisasoppa kruunasi järjestelyt, kiitokset järjestävälle seuralle.
BJN-31
Ennen kuin menette vetämään hätiköityjä johtopäätöksiä kiltalaisten, suomalaisten tai ihmiskunnan jäykkyydestä, niin kannattaa muistaa, että tätä palstaa seuraa vain murto-osa kiltalaisista ja vielä pienempi osa osallistuu kirjoitteluun, muista 2CV:n parissa puuhailevista ihmisistä puhumattakaan. Joskus kannattaa hieman laajentaa katsantokantaa ja muistaa, että on muutakin sosiaalista kanssakäymistä kuin mitä tällä palstalla tapahtuu – uskotteko, että on ihmisiä, jotka vähät välittävät, mitä internetin keskustelupalstoilla kirjoitellaan, ja he elävät silti aivan täysipainoista elämää, näin olen saanut ymmärtää…
ja tämä mielipide siis ihan näin yksityisenä kiltalaisena.
Minä olen kyllä ehdottoman varma, että kyseinen kuva on tuolta ison rapakon takaa, melko varmasti 60-luvun alkupuolelta, koska kuvan “kuuma rauta” näyttäisi olevan viisikymmenluvun puolivälin A-malli (ei kuitenkaan se yleisin A eli Ford). Väittäisin, että takaseinällä olevien ovien takaa avautuu eteläisen Californian kuuma hiekkamaisema, joku kuivunut järvenpohja, hylätty vanha sotilaskenttä tai muu tasainen alue, jossa työn alla olevaa rautaa on käyty kokeilemassa, kunhan konehuoneesta poistettua pikkulohkoa on ensin hieman terästetty. Renkaatkin näyttäisivät olevan aikakaudelle ominaiset rättirenkaat ja tallimaiseman yleiskuva henkii muutenkin tuon ajan ominaispiirteitä. Kuvasta puuttuvat vain henkselihaalareihin pukeutuneet Billy-Bop ja Lil’ Ed, jotka ovat juuri lähteneet hakemaan lisää Coorsia tai Milleriä…
http://dl.dropbox.com/u/25026870/Eparin%20juttu.jpg
Sisäpiiritietoa sitten seuraavassa Nyytisessä 6/11 marraskuun puolivälissä.
Kyllä minä ainakin asennoidun katsastustapahtumaan niin, että kysyn kohteliaasti inssiltä, josko hän katsoisi tarpeelliseksi läsnäoloni kulkimessa sen omituisuuksien selvittämiseksi, ja näin pyrin estämään ennakolta nolojen tilanteiden syntymisen. “Se on nimittäin se pienimmän riesan tie”, varsinkin kun katsastaa kesän mittaan kolme A-mallia, yhden kamiinan ja pari käyttöautoa.
Mutta puolan ja vilkun johtoja ei kannata sekoittaa keskenään, ei lähde käyntiin, ja kun oikein kovin siitä huolimatta yrittää, niin startista tulee lopulta ulos se tehtaalla sinne pakattu sininen savu…
Kokoontumisessa tänä vuonna 17 kaminaa ja kymmenkunta muuta, lähinnä 2CV-pohjaista sitikkaa…
http://dl.dropbox.com/u/25026870/Kaminakokous/IMG_1358.JPG
http://dl.dropbox.com/u/25026870/Kaminakokous/IMG_1362.JPGwannabee-kamina…
http://dl.dropbox.com/u/25026870/Kaminakokous/IMG_1364.jpgKiitokset järjestävälle seuralle!
Caminoihin myös olen nähnyt noita tällätyn…
Jo vain, meidän Kaminassa on myös tuollainen lukkolaite, virta-avaimessakin lukee komeasti “TOYOTA MOTOR” !
Kyllä se vaan joka kerta ajoon lähtiessä valaa sellaisen sanoin kuvaamattoman luottamuksen tunteen ajoneuvoa kohtaan – tunteen, jonka vain toinen TOYOTA-mies voi tietää…
IS
Soitin löysi uuden omistajan.
-
JulkaisijaArtikkelit