Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Loistava suunnitelma 😉
If in doubt, go flat out.
Mihin meinasit laittaa sen 5litran säiliön?
If in doubt, go flat out.
Hieno projekti. Vähän meinaan olla kateellinen kun en osaa itse hitsata jospa joskus ois aikaa harjoitella sekin taito. Kyllähän tästä lukisi mielellään vähän tarkempaakin selostusta ja ilman muuta Nyytisiin.
If in doubt, go flat out.
Minua alkaa ottamaan pattiin kun tänne tulee sisälle, niin aina joutuu uudestaan ja uudestaan kirjautumaan. Miksi se ei muista, ettei tartte joka kerta näpyttää omia tunnuksia. Että silleen äijän käppyrät, sanoinhan mitä nyt oli minulla mielessä.
Voi johtua myös sun selainasetuksista. Mitä selainta käytät?
If in doubt, go flat out.
Todennäköisesti vika on renkaissa. Kannattaa kokeilla toisia renkaita tai ainakin tasapainottaa uudelleen.
If in doubt, go flat out.
Nyt kun tuosta kammen kieroon saattamisesta on ollut juttua, niin täällä kuin lehden sivuillakin, niin saas nähdä saisiko sitä aikaan jotain tarinaa sitten kun akselin on esille saanut? Sorviin kiinni ja hitaasti pyöritellen videota kuvaamalla, voisi näyttää käytännössä miten kivasti voi kierossa olla mutta silti vielä startillakin pyörii…
En toki pahastu jos se kuuluisa ”joku muu” tuommoisen videoinnin tekisi…
Hyvä idea. Tee ihmeessä tuommonen filmi.
If in doubt, go flat out.
^Jaahas no olisihan se pitänyt arvata että sätkässä on tehty asiat jotenkin (minulle) normaalista poikkeavasti. Kiitos Akailelle tiedosta. Toivottavasti pääsisi kesällä katsomaan jotain purettua moottoria niin ymmärtäisi paremmin. Ja toivottavasti se purettu moottori ei ole Goddesista.
If in doubt, go flat out.
Jasu: Aika jännä että kone pyörii vaikka kampura on mutkalla. Itse vaihtaisin kuitenkin varuilta ainakin kiertokanget ja niiden pultit sen kampuran lisäksi vaikka tähän moottoriin ei näköjään ole tarkoitus rahaa laittaa. Ja mittaisin runkolinjan.
Goddesin ollessa talviunilla on tullut viimeaikoina rassailtua muita projekteja ja viimepäivät olen käyttänyt tallin siivoiluun sekä rakentelin vihdoin tekniseen tilaan hyllyn emännän työkamoille. Miksi en tehnyt sitä aiemmin olisi säästänyt älyttömän paljon vaivaa. Eilinen meni uusia(käytettyjä) vanteita puunatessa. Vanhat painot pois ja toffeelaikalla enimmät liimat veks. Pesu Sonaxin vannehapolla kun mikään muu ei siihen likaan tepsinyt ja lopuksi uusi tasapainotus. Kannattaa muuten muistaa neutraloida se happo mahdollisimman hyvin pesemällä vanteet jollain neutraalin pH arvon omaavalla pesuaineella ja runsaalla vedellä lopuksi.
Seuraavaksi pitäisi lisätä Cobran parkkitutkat emännän autoon molempiin päihin ja asentaa isän uuteen autoon vetokoukku. Käyttistäkin pitäisi keretä hieromaan jossain vaiheessa… Ja omaan harrasteautoon pitäisi säätää pyöränkulmat kun vaihdoin taka-alatukivarsien puslat ja sen jälkeen sain säädettyä kulmat vain osittain keventimen puuttuessa. No onneksi ei jäänyt pahasti pieleen negatiivista camberia jäi toiselle puolelle eteen vajaa aste enemmän kuin toiselle. Mieli tekisi kuitenkin vaan laiskotella. Kaverit osti mulle lahjaks pleikka4:sen mut eipä oo sitäkään tullu kokeiltua kuin kolmesti. No jospa sitä jossain vaiheessa tulis tylsää.
If in doubt, go flat out.
7.3.2017, 17:45 vastauksena käyttäjälle: Hy-Ri kahvittelu tiistaisin Ullan Pakarissa klo 18 alkaen #238725Tuli muutos suunnitelmiin enkä sitten pääsekään tänään. Makoisia kahveja niille jotka pääsevät.
If in doubt, go flat out.
Tuli hankittua ne uudet halvat renkaat. Niin ei tarvitse enää tarjota renkaita.
If in doubt, go flat out.
6.3.2017, 13:36 vastauksena käyttäjälle: Hy-Ri kahvittelu tiistaisin Ullan Pakarissa klo 18 alkaen #238696Mulla ois huomenna muuta menoa Riksuun ja ajattelin et voisin koukata pikaisesti Ullan pakarin kautta jos sinne on muitakin menossa. Goddess on tosin edelleen talviunilla.
If in doubt, go flat out.
Goddesiin vaihdoin rikkonaisen renkaan tilalle ehjän vanteelle. Goddess on viety talviunille ja nyt koitan potkia itseäni persiille että saisi muita projekteja eteenpäin. Koko ajan tuntuu vaan olevan kaikkia tapahtumia ja menoja niin paljon ettei ole jaksanut nyt rassailla. Eilen tosin vaihdeltiin isän kanssa isän XC90:iin jarrupalat. Vähän huonosti suunnitellut jarrut siinä kun ulommat palat eivät juurikaan kulu kun sisemmät on jo ihan loppu ja uudesta asti ollu tollaset. Oman auton Brembot on kyllä huomattavasti paremmat.
Tuo pimeys tuntuu kyllä vaikuttavan. Töiden jälkeen kun tulee koiran kanssa lenkiltä on jo pimeää eikä huvita tehdä enää mitään.
If in doubt, go flat out.
Mäntsälässä oon pesettäny Aaltosen konepajalla mut luulis että onnistuu esim. siinä radan varressa olevalla kansifirmalla.
If in doubt, go flat out.
Kyllä pystyy täällä näkyvän nimen vaihtamaan: Oikeassa yläkulmassa pudotusvalikosta ”Muokkaa omaa profiilia”. Käyttäjätunnus, jolla kirjaudutaan on ja pysyy, mutta keskusteluissa näkyvän nimimerkin voi muuttaa. Ainakin minä osasin.
Näköjään sinne alasvetovalikkoon saa vaihtoehtoja kun lisää ne lempinimeksi ja näkyvän nimimerkin saa vaihdettua.
If in doubt, go flat out.
Oltermannille tiedoksi että jan sitikkamies on oikeassa. Tavallinen rivikiltalainen ei ole oikeutettu kyseiseen toimenpiteeseen. Nickin vaihtoon siis.
Joku vois kenties moderoida näitä foorumi asioita tuonne omaan osioon?If in doubt, go flat out.
-
JulkaisijaArtikkelit