Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Kotisivu- ja keskustelupalstan kehittäminen on minun kohdaltani päättynyt eilen raadille antamaani ilmoitukseen perustuen. Raati etsii jatkajan kotisivujen ylläpitoon ja kehittämiseen.
Toivon hartaasti, että seuraajani osaa luoda ulkoasun ja toimivuuden, joka tyydyttää kaikkia osapuolia.
Haluan kiittää kaikkia rakentavaan kehitystyöhön osallistuneita avusta ja erityisesti Matti Lampilaa ja Juha Anttosta henkisestä tuesta kaiken saamani paskaryöpyn keskellä.
En tykkää. Toivottavasti seuraaja löytyy ja Mikakin joudat avustamaan hänet alkuun.
If in doubt, go flat out.
Tuo yksityisviestittely mahdollisuus on hyvä ominaisuus ja tuntuu että foorumia pyritään kehittämään kiltalaisten toiveiden mukaisesti. Hyvää työtä ja hyvä että sivulta toiselle siirtymisnappulat ovat taas sekä ylhäällä että alhaalla.
If in doubt, go flat out.
Jos katsoo minkälaista keskustelua käydään esim. Facebookissa ihan omalla nimellä niin eipä tuo tunnu vaikuttavan. Voin kirjoittaa asiani myös omalla nimelläni mutta mielummin käytän tätä vanhaa nimimerkkiäni.
En valitettavasti joutanut eiliseen Hy-Ri miittiin jossa olisi ollut mukava keskustella tästäkin aiheesta. Keskustelua seuratessani olen havaitsevinani että vapaaehtoista porukkaa kerhon pyörittämiseen ei ole ainakaan liikaa. [size=6pt]Arvostelijoista ei näytä olevan pulaa.[/size] Siksipä ihmettelen että kaminakerhon kanssa ei ole enempää yhteistyötä, joka voisi keventää molempien kerhojen taakkaa, etenkin kun harrastajat taitavat suurelta osin samoja henkilöitä molemmissa kerhoissa. Tuo hupimestarin alkuperäinen idea ei mielestäni ollut lainkaan huono. Eikä se ole mielestäni keneltäkään pois jos Nyytisissä on kaminajuttua. Ne sivut voi jättää lukematta jos niistä ei jostain syystä pidä.
If in doubt, go flat out.
Auton luovutus tapahtui suunnitelmien mukaisesti syntymäpäivää seuranneena viikonloppuna. Yllätys onnistui oikein hyvin, eikä isäni tai äitini osanneet aavistaa tätä. Mummo, ukki, täti ja serkut olivat kutsuttu kahville vasta seuraavalle päivälle joten senkään perusteella ei voinut aavistaa ylläriä.
Soitin veljelleni ja pyysin häntä harhauttamaan isää sen verran että ehdin ajaa huomaamatta pihaan ja pyysin että veli laittaisi videokuvauksen päälle kun soitan ovikelloa. Näin myös tapahtui. Isä meni hetkeksi hiljaiseksi kun ojensin hänelle avaimet käteen. Kehoitettuani vilkaisemaan parkkipaikalle hän lähti samantien liikkeelle ja hyppäsi samalla vauhdilla sätkän jousille.
Autohan täytyi pistää heti käyntiin.
Tätä projektipäiväkirjaa tullaan sitten jatkamaan yhdessä isäni kanssa kun saadaan jotain aikaiseksi. Nyt isäni päätti raivata varastoksi muuttuneeseen autokatokseen talvisäilytystilan autolle.
If in doubt, go flat out.
Se että uutiset olisivat samassa julkaisussa olisi myös mielestäni molempien kannalta hyvä asia ja toisi lisäarvoa molemmille mutta olkaa sitten lapsellisia jos niin haluatte.
Hei Basbarduu, sinulla on hieno avoin ajatusmaailma uutena kiltalaisena. Kun seuraavan kerran ehdit Hy-Rin kahville, niin kerron hieman mistä tässä oikeasti on kyse.
Sehän passaa. Itselleni tuli ensimmäisenä mieleen henkilökohtaiset erimielisyydet mutta jospa syy olisi joku järkevämpi. Itse lukisin mielelläni myös Caminoita koskevia juttuja. Myöskin näkisin yhden aktiivisen foorumin huomattavasti parempana kuin usean hiljaisen. No tämäkin keskustelu on jo sivistänyt. Luulin että nuita aaltopeltikoppeja olisi Suomessa vain muutamia mutta näköjään niitä on useita. Liikenteessä nuita ei kyllä ole näkynyt.
If in doubt, go flat out.
Tässä nyt yön yli olen sulatellut tuota kaminakeskustelua, vaikkei se millään tavalla minuun liitykkään. Kantani liittyy nimenomaan tuohon lukkoon, eli ko. keskustelun lukitsemiseen. En muista, että vanhan foorumin aikaan olisi ikinä tarvinut lukita yhtäkään keskustelua ja siellä sentään oli välillä huomattavasti tulisempaa vääntöä ajoittain. Kannanottoni ei myöskään tähtää siihen, että tuota keskustelua pitäisi jatkaa, sillä asia taisi kuitenkin tulla selväksi. Pointti on siinä, että tämän harrastajapiirin sisällä pitäisi kyetä sen tason keskinäiseen käyttäytymiseen, ettei tuollaista lukittua keskustelua tarvitsisi ikinä tehdä. Mikä virka on k e s k u s t e l u f o o r u m i l l a, mikäli keskustelua ei voida tai kyetä harrastamaan? Ts. mikäli joillakin osapuolilla hiertää jonkun asian ympärillä kenkä niin pahasti, että näkökantojen ilmaiseminen tekstimuodossa menee henkilökohtaisuuksiin tai muilla tavoin ihon alle pahasti, niin suosittelisin, että istuisitte saman pöydän ääreen purkamaan juurisyyt ko. käytöksestä auki ja tähtäisitte kohti uusia tuulia. Tämä on murheellista seurattavaa, että henki ei oikein ole kohdallaan. En osoita tällä ketään, enkä odota tähän edes vastauksia tahi ns. pashavyöryä. Pieni pohdinta lienee paikallaan ennen sen suurempia tekoja. Saattaa syntyä jopa jotain uutta ja hedelmällistä, kun vilkaistaan molempien osapuolien näkökantoja ilman, että ensimmäisenä kaivetaan sotakirveet esille. Peace.
Jep. Samaa mieltä. Luulin että molempien kerhojen tarkoituksena on edistää näiden vanhojen sitikoiden harrastustoimintaa. Mutta lukemani perusteella tässä ei kyllä ajatella harrastajien parasta vaan ihan jotain muuta. Luulisi että jaettu vastuu ja työtaakka olisi kaikkien etu. Se että uutiset olisivat samassa julkaisussa olisi myös mielestäni molempien kannalta hyvä asia ja toisi lisäarvoa molemmille mutta olkaa sitten lapsellisia jos niin haluatte. Ja sitten ihan vaan ettei jää epäselväksi että mielipiteeni ei edusta 2CV kiltaa missään määrin vaan on ainoastaan oma yksityinen mielipiteeni.
If in doubt, go flat out.
Ei ollu tarkotus haastaa mitään riitaa. Oon ihan uusi heppu näissä piireissä enkä tiedä menneistä niin kunhan kyselin.
If in doubt, go flat out.
Sivunvaihtopainikkeet voisivat olla tosiaan sekä ylhäällä että alhaalla.
If in doubt, go flat out.
Ihmetyttää että miksi Camionnettekuskit haluaa erottua muusta porukasta kun ei näitä vanhoja sitikoita ja harrastajia nyt kuitenkaan ihan kauheasti ole niin sitten vielä jakaannutaan pieniin osiin. Eihän tuossa mitään pahaa ole mutta ihmetyttää vain.
If in doubt, go flat out.
13.9.2016, 09:08 vastauksena käyttäjälle: Hy-Ri kahvittelu tiistaisin Ullan Pakarissa klo 18 alkaen #229356Jos jollakulla on 74-> konepeltiin sopiva korpraalin merkki jäänyt johonkin pyörimään niin nappaa se mukaasi. Ostin auton iän mukaan uudet mutta tuo konepelti on ilmeisesti vaihtunut jossain matkan varrella.
If in doubt, go flat out.
Kudosvaurio. Eli toi kylki on repeilly. Tiedossahan tuo oli mut rahat on loppu niin joutui lykkäämään uusien hankintaa.
Ja paras…
http://www.burton2cvparts.com/michelin-tyre-125r15-x-68s-p-3923.html?cPath=499_8015_8022
PS. Mulla tallissa joitain huonoja jos on kiirus. Millä perusteella suikkamies hylkäsi. Hapertuneet vai liian vähän pintaa?
Voinko tulla vilkaisemaan sun tallin renkaita vaikka huomenna Hy-Ri miitin jälkeen?
If in doubt, go flat out.
Auto on hitsattu, katsastettu ja otettu tieliikenne käyttöön. Vakuutuksetkin on toki muistettu hankkia.
Katsastuksessa ilmeni pientä korjailtavaa ja hitsaaja oli rymynnyt autossa niin että takavalojen johdot olivat irti ja niistäkin tuli huomautus. Muutenkaan katsuri ei ollut vissiin kovin hyvin perillä tuosta autosta eikä kaverinikaan osannut häntä valistaa siitä mikä on vika ja mikä ominaisuus. No joka tapauksessa leima irtosi heti ensi yrittämällä.Kaikkein älyttömin homma oli kun joku oli paikannut autoa siten että oli ottanut palan kattopeltiä hitsannut siihen irrallaan saumat reunoihin ja iskenyt sikamassalla kiinni… Tuommoisen tekijää pitäisi saada lyödä nenään, [size=6pt]tuolilla[/size].
Auto toimii ihan kohtuullisesti ja sillä on ihan hyvä ajella 80km/h rajoitusalueella. Välillä se tosin tuntuu pätkäisevän mutta vain hetkellisesti. Uudet tulpathan minä tuohon jo vaihdoin niin seuraavaksi vaihdan tulpanjohdot kun semmoset tuli Sitrosen paketissa viimeksi. Tuossa samaisessa paketissa tuli myös muovitankkiin sopiva [size=6pt](tankkilaite?)[/size] imuputki ja polttoaineen määräanturi jonka vaihtamalla bensamittari rupesi toimimaan. Katkojan kärjet ja konkka täytynee hankkia myös samalla kun tilaan siskoni C5:een uudet jousisylinterit eteen. Perhanan kalliita tuntuvat olevan edelleen nuo jousisylinterit.
If in doubt, go flat out.
Onkos porukkaa menossa huomenna Pullokiskalle? Voisin tulla ja ottaa jarruosat mukaan jos HENKKA on vielä halukas ostamaan ne itselleen.
If in doubt, go flat out.
Onnitelut rättärin hankinnan johdosta! Nää on aika simppeleitä laitteita. Kaikki ylimääräiset jutut kun puuttuu niin ne ei voi hajota ja on helppo korjata. Kannattaa ehdottomasti liittyä Kiltaan jos et sitä ole jo tehnyt. Arkistoista löytyy hyvin tietoa ja apua saa todella hyvin pyytämällä.
If in doubt, go flat out.
Aika tasalaatuisia nuo Raimon tekemät moottorit, kun mun kulkee 117 km/h…
Paljonkos tän kutosen koneen kuuluis kulkea? Pientä säätöä täytyy kyllä vielä tehdä. Toi kun tuli vaan niputettua “vanhoilla säädöillä”.
If in doubt, go flat out.
-
JulkaisijaArtikkelit