Löytyykö noiden kaasarin ruuvien säätelystä helposti vastausta siihen, että peli ei oikein kulje korkeaseosetanolilla? Kerhossa nimittäin sanoivat keltanokalle, että voi hyvin ajaa RE85:llä ilman mitään muutossarjoja, mutta nyt kun tankissa on sitä pelkästään, meno on todella hyhmäistä ja kuulostaa liikennevaloissa, että just sammuu….
Laitan vielä tähänkin ketjuun kuumailmapuhallinvinkin. Eli kun pitkä ja harraskaan naputtelu sitten ei vaan millään toimi niin pari minuuttia lämpöä maalinpoistopuhaltimella ja lämpölaajeneminen hoitaa homman!
No niin! Insinööritutulta tulikin tähän dilemmaan nerokas yhden sanan vastaus: kuumailmapuhallin! Johan irtosi ja helposti. Noloa, kun ei itselle tullut mieleen. 😀
Kiitos vastauksesta. Näinhän juuri siis kirjoitin yrittäneenikin tehdä. Ei vaan millään silti irtoa. Mietin siksi, olisiko tähän jotain ollut jotain muuta kikkakuutosta, jota vielä voisi yrittää…
Copyright © 2023 | Suomen 2CV-Kilta ry | Tietosuojaseloste