Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
http://www.esab.com/fi/fi/support/Pohjois-Karjala.cfm
Tämä lienee lähempänäKas, vasemman puolen ohjaus tuossa kulkimessa, Englanissa. 😉
Ja juuri äsken meni viisi pois!
Topollahan on isot kengät!!!! 😈
Aarghhhh!!!!
Antti -59
Nyytisissä se mainittu on!
Tuliko ostettua? 😉
Kunhan saan taas aikaa itselleni, niin voisin lainata skanneria n.1kk ajan. Dioja on!
@PienempiOlli wrote:
Lopuksi vielä meharin kylkeen… Ihankuin ois ollu takapyöräkäsijarrut
muutamassa tilanteessa. Tuollainen pelkällä rungon etuosalla ajelu voisi olla
vinhaa, laittaisi taakse yhden sellaisen trukki tyylisen vapaasti pyörivän
pyörän…-Olli
Tankki vaan jää takaosaan 😈
Juu ei 😆 😀 😆 😮
Hienoa Olli, nyt vaan Visan kone ja vaihteisto sisään. Lisäksi tietenkin akselit ja kallistuksenvakaaja(t). Ja maaliksi mattavihreä! Vanteiksi 17″ peltivanteet. Matalaksi tietenkin. Kyllä se siitä…. 😈
Katsos Ernest tämä, ainakin aiemmin oli koukkuja sekä kärry kaupan.
Ne pdfät. Ne on JP-kokouksien yhteydessä pidettyjen korjauskoulutusten materiaali pdf muodossa CD:lle tallennettuna. Periaatteessa ainakin jokaisen Jaoksen JP:llä tai Jakarilla ym. sellaiset levyt on. Nyt en muista, onko mulla täällä Porissa mukana, tarkistan illalla. Kiltakapteenilta voi varmaan niitä kysellä.
Hyvä juttu, kaikin puolin. Toimii ne kuvat belgiastakin käsin.
😆@PienempiOlli wrote:
Muutama paku, nämä ovat jo vanhoja kustomeja joskin hieman uusiutuneena.
Tässä vielä yksi paku, erittäin Petre vaikutteinen Visan koneella.
Tässä haastetta minulle, jos vaan tallin saan :lol:….2009….2011….2013??? 😈
-
JulkaisijaArtikkelit