Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
19.12.2005, 11:30 vastauksena käyttäjälle: hyvää joulunaikaa kaikille tämän asian kanssa touhuaville #134184
Ja täältä Kuopjon puolesta myös onnellista Joulua ja ratkiriemukasta Uutta Vuotta 2006 kulkimien kanssa
Autetaan miestä mäessä….
linkkivinkki:
http://groups.msn.com/sitruunapatonki/patonkitori.msnw?action=get_message&mview=0&ID_Message=65089&LastModified=4675552287453887554Tähän -59:iin löytyi kuulema etulokarit ja muutakin lisää. Kiinnostuneet ottakaa yhteyttä myyjään!
Tämä 2CV-1959 kyllä kiinnosti, mutta päädyin sitten tähän Pakuun. Kiitokset kuvista.
Ja Femsa saapunut perille. Kiitokset toimittajalle!
Hups, eipä toistaiseksi olekkaan korinosia tarjolla. Putsauksen jälkeen taitaa olla ihan korjauskelpoinen kori tuo keltainen!
> 2cv6 -77
>Pohjanmaalla nykyisin!Mulla saattaa täällä Kuopion puolessa jäädä kaikenlaista kutosen korinosaa (jotkut paikat ei ihan mätiä)noin niinkuin ylimääräiseksi. Sarana voi lähteä irti ehjänä, jos on osaava tekijä.
Siis edelleen haen sitä FEMSAn runkoa!
terve,
miten korissa on konepellin saranan seutu? Ja se takalamppupelti? Voisihan sitä ajatella tuotakin, kun tuo keltainen on vähän pahassa kunnossa.Terve,
ei siis koko kuljin vai? Paperiton kuljin voi kiinnostaa. Lokasuojat (kaikki) lasikuidusta kiinnostaa. Ja moottori, olihan nelkku? Peppureppukin menisi ja vaikka hyvä korikehikko. Laita vaikka yv:llä hintaa ja yhteystietoja.Kummallisia ovat nuo, Kulkimet. Mulla vie (aina vienyt) 6.2-6.8. Oli sitten nelkun tai kutosen vaihteisto. Tai nelkun/ kutosen ilmanputsari. Yksikurkkuinen kaasari on. Miellyttävin nopeus n.95 (maksoi 60 euroa). Vanhaan aikaan pääsin keltaisella lähes aina siihen 6.2:een. Nyt ajot on sillä Dyanella.
Et ole ainoa, kaksi kertaa lähti ja nyt on niin iso reikä, että hitsaus on ainoa keino. Onneksi oli varakansi.
@nameone wrote:
.
Kyllä olen niiden toinen omistaja ja tiedän missä niitä on säilytetty.Ei siis olekkaan UUDET. Ja toinen omistaja. Paljonkohan niitä on “koekäytetty” aikoinaan???
Myin hyvät kesärenkaat vanteilla, ei uudet, hintaan 60 eur.
Tarjoan näistä Nokialaisista vanteilla 100 eur.@nameone wrote:
Senkin mä olen lukenut että iso osa onnettomuuksista johtuu liian alhaisista rengaspaineista, kun olet niin kivenkovaan väittänyt että kovemmat paineet vähentää varauksetta pitoa, niin miten sen selität?
Onnettomuudet johtuvat useimmiten epätasaisista rengaspaineista. Silloin jarrutuksessa auto ei ole hallittavissa.
Mulla on vuonna -84 hankitut Misukat nastoilla. Ei ole halkeillut. Myönnän, on niistä pari nastaa lähtenyt. Pitoa niistä löytyy (löytyi vuonna 2001) ainakin yhtä vähän, kuin uudemmista nastattomista.
-
JulkaisijaArtikkelit