Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Ole yhteydessä Kiltakapteeniin. Sillä pitäisi onnistua ja muutakin tietoa löytyä, siis kiltakapteeni@suomen2cvkilta.fi
UUDET?????
@Jasu wrote:
Vilkkureleitä on kahdenlaisia tuon merkkivalon kytkennän suhteen, erona se että toisessa merkkivalolle syötetään sähköä ja toisessa merkkivalo on kytkettynä maihin. Tuo oireilu kuulostais näin äkkiseltään juuri tuon merkkivalon ongelmalta…
Ja mulla Tinskussa palaa merkkivalo aina. Ja kun vilkutta, niin silloin vilkkuu merkkivalokin oikein.
Kai sulla kiertää valokatkaisijan kautta vain releiden ohjausvirta. Jos menee valojen päävirta sitä kautta, niin voi paikat lämmetä.
Soittelin aikoinaan Tinskun asioissa Auto Boniin. Kyllä sieltä löytyi joku katsastusasioista vastaava henkilö ihan keskuksen kautta. Paperi tuli ja muutenkin hoitivat asian katsastukseen päin ihan kelvollisesti.
nimim. Katsastajat kyykkyyn!
Aika hyvin pähkäilty,
tässä historiaa:
http://www.citroenet.org.uk/passenger-cars/michelin/dyane/dyane.htmlMutta kysäise siltä emailissa mainitulta kaverilta ihan suomeksi.
No, pistä vaikka Googleen tuo otsikko. Löytyy vaikka mitä. Ainakin Cats’in sivulla on jotain.
Kivasti osaa ainakin kutoseen. Siihen projekti -77:aan menisi vaikka mitä. Ja Dyaneen voisi hakea kontin pohjan ja takalamppupellin. Mutta….
Pitäskö hankkia diesel Vani ja tehdä “lomamatka”Poistettu
Poistettu
Ja lisäyksenä: Jostainhan se -77 kutosen kunnostusprojekti on aloitettava!!!!
Pitäisköhän tilata koko kontillinen molempia puoliksi. Saattaisi rahti muodostua pienemmäksi yhtä sarjaa (sisustus ja puskurit) kohden. Jos vaan menisi täällä pohjolassa kaupaksi nuo vermeet!
Patongin puolella oli hinta 249 euroo ja siihen päälle toimituskulut.
Maahantuojalla on tekninen neuvonta, mistä saa apua katsastusvaatimuksiin.
Kerran Tinskun -73 käynnistyssysteemiin vaadittiin muutosta. “Startti ei saa pyöriä ilman sytytysvirtaa” sanoi katsastushenkilö. Olin sitä vastaan ja tuli merkintä rekisteriotteeseen. Olin yhteydessä maahantuojaan ja pian tulikin soitto katsastusasemalta. Päällikkö kyseli josko voisin käydä hoitelemassa katsastuasiat pois päiväjärjestyksestä. Kyllä sai katsastaja kyytiä, kun käskivät poistamaan turhat merkinnät rekisteriotteesta. Ei tarvinnut muutella starttijärjestelmää! -
JulkaisijaArtikkelit