Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Mulla on kulkimessa P-R joka toimii ainakin vielä. Lisäksi on toinen P-R, jossa sulake palanut. Ja Femsa on alunperin ollut -77 kutosessa joka on ……..
Ihan vaan kunnostelen näitä vara latureita. On sitten vielä yksi Duc jossa on enemän vikaa. Ainakin hiilisilta puuttuu ja liukupinnat ovat kuluneet. Lisäksi taitaa olla diodi mennyt. No, se on vasta listalla neljäntenä.Juu ei,
edelleen Femsaa etsin. Ei ole tallella se korvake, joten hitsaus ei onnistu. Ja olisko se sitten kestänytkään.Heps,
minä jouduin laittamaan sitruunapatongin sivulle kuvan, josta sen sitten latasin tähän.
Nyt ainakin uuden sitruunapatongin vastaava foorumi: http://sitruuna.gotdns.org/ pystyy lataamaan avatarin omalta koneelta.
En ole täällä vielä kokeillut vastaavaa.Antti JP Kuopio
Ps. vinkki: kokeile hakua sanalla “avatar”
Niimpä,
ei siitä kuvasta ihan rekisterinumero näy. Mutta mahtavatko ylioppilaat Anttila ja Kotiaho ajella vieläkin Citikalla? On voinut jäädä 40 vuotta sitten pientä kutinaa….Antti JP Kuopio
Lainasin Sitruunapatongin keskustelusta:
“Jos käytössä on yleis/ jännitemittari, niin mittaa latausjännite ilman ajovaloja ja muuta kuormaa ja sitten kaikki päällä. Ensiksi jännite pitäisi olla 14V kieppeillä tai hieman ylikin. myös kuorma päällä samaa luokkaa. Täyteen ladatun akun jännite ilman kuormaa n. 12V. Akku on kunnossa, jos kytket ajovalot (moottoriei käy) ja mittaat jännitettä. Aluksi hieman notkahtaa, mutta alkaa nousta loivasti 12V:iin. Ja pitää pysyä kauan.”Vähän tarkemmin latauksen mittauksesta.
Antti JP Kuopio
Heps,
vetarit ja olkatapit suunnilleen joka öljynvaihdon kanssa. Siis rasvaus.Lataus: Vanha Akku, uusi akku tuo usein onnen. Se mittari on Voltti eli jännitemittari. Siitä onkin keskusteltu toisaalla paljon, “Kumpi tärkeämpi”. Säätäjä, vanhan mallinen, on säädettävä. Koppa auki ja ratasta kääntämällä. Suuntaan tai toiseen, toinen lisää ja toinen vähentää, siis jännitettä. Kannattaa tietysti mittailla yleismittarilla ainakin akun jännitteet napojen välistä ja latausjännite kaiketi plussan ja rungon väliltä
Antti JP Kuopio.
No jaa, kuljin menee kotiin trailerilla. Helpompi se on laittaa siellä katoksessa kuntoon. Kun näin sateleekin.
Antti JP Kuopio
19.5.2005:
@Citroman wrote:Ja nyt sitä autopalveluvakuutusta sitten tarvittiin. Tulppa lähti kierteineen ja Tinsku sai lavettikyydin kotiin. Ja minä jouduin palaamaan kotiin Hertzin vuokra-autolla kuljettajan kyyditsemänä. Ei omavastuuta.
29.9.2005:
Korjasin silloin sen kerran irronneen kierteen uudestaan Bilteman sarjalla. Tällä kertaa tuntui onnistuvan paremmin. Epäilin kuitenkin sen kestävyyttä uudelleen asennettuna. Mutta piti kokeilla.
Sama paikka (moottoritie), mutta toiseen suuntaan. Nyt aamulla töihin mennessä tulppa irtosi taas. Kesti aikansa. En jättänyt kuljinta tielle ja vakuutusyhtiön hoitoon. Ajoin yhdellä tulpalla työpaikan pihaan metelin saattelemalla. Nyt sitten on vaihdettava varakansi. Niin, työpaikan pihalla.Femsa sen takia, että mulla on muuten toimiva, mutta kiinnitys poikki. Sen voinee myös hitsata, mutta rungon vaihto voisi onnistua. Siis tässä vaiheessa vain viallinen Femsa on sopiva.
Antti JP Kuopio
Tarpeet tyydyttey, kiitos.
Hups, uppista!
Ei taida kellään olla!!!!Antti JP Kuopio
@miki wrote:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=20539260
Mikä toi on ja kenen??? 😯Ei ole kukaan tarjonnut mitään. Kauppa sulkeutuu tänään 12. ja jotain.
Lähtö 1700 eur, taitaa olla liikaa!Antti JP Kuopio
Täällä Kelso kuvia
http://www.2cvtv.com/Events/uknatmtgs/Kelso2005/2005worldmeeting00.htm
@toppok wrote:
Se on menoa, 5700 pojoa. Onkohän tähän tautiin jotain rokotetta, pilleriä, pulveria tahi salvaa vai auttaisko ihan perinteinen lämmin rommitoti?
Tai hiivatin monta lämmintä rommitotia?t.nimim. “hemmetisti kutittaa vaan ei tiä mistä kohtaa raapia”
Rommitotia tokkiinsa, ja hövelisti. Ja tolkun taati ei lähe, vaikka istua jollottas kaminan rahilla. Ei aata mikkään!
Ei oo vieläkään tallia! Ja HY-klinikalta pienet pisteet, vakava tartunta.
” *Pisteesi 4000
kertovat korutonta kieltään, sillä olet todennäköisesti ollut CAM(mina) -positiivinen jo vuosia ja sairautesi on puhjennut ja sinulla on jo “virtuaali”HY. Olemme pahoillamme.
Klinikkamme ei voi ottaa vastaan henkilöitä, joilla ei ole nykylääketieteen keinoin minkäänlaisia parantumisen mahdollisuuksia. HY on tuhonnut jo aivolohkoistasi suuria alueita, joita normaaliin päivittäiseen elämään tarvitaan. Menetettyä ei voi palauttaa.
Hakeudu siis kohtalotoveriesi joukkoon, sillä yhdessä sairauden vaiheita ja niiden tuomia ongelmia vertaillessa tuntee kuuluvansa joukkoon ja piinaava erilaisuudentunne väistyy. Saattohoidossa keventää tilannetta kun potilaalle hankitaan mahdollisimman monta vanhaa Ciroën merkkistä kulkuneuvoa.”
-
JulkaisijaArtikkelit