Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
27.6.2015, 05:45 vastauksena käyttäjälle: GS/GSA ja Panhard-kokoontuminen 27-28.6.2015 Akaassa #174700
Tää olis ihan kohta 😀
Me kokoonnutaaan Lempäälän Ideaparkin etelän puoleiselle hiekkaparkkikselle, josta lähdetään noin klo 11 ajelemaan letkassa perille.
Voisikos sen killan retken reitin laittaa tänne nettiinkin, tässä muuttokuormaa pakatessa olen pakannut jonnekin lootaan nyytisetkin, ja en ala niitä kaivamaan esille 🙄
Me olemme hiukan muita edellä, kun olemme 20.7. maanantaina jo klo 7 Tallinnassa laivasta poistumassa, mutta tavataan muita joskus sit jossain…. 😛
Mahtavaa että Timo jaksaa tälläisen tapahtuman pitää, vaikka hiljan halli paloikin 😥 , Eli tänne pitää kyllä koittaa päästä 🙂 .
Laivaliput ostettuna, meidän retki alkaa Puumalan jälkeen sunnuntaina 19.7. klo 20.00 ajamme kulkimen laivaan, joka on Tallinnan satamassa yön ajan, eli yövymme laivassa, ja sitten maanantaiaamuna klo 7 alkaa matka kohti Latviaa, jossa varmaankin olemme seuraavan yön 😛 .
Mielestäni melko kohtuuhintainen matka, joka sopi meidän aikatauluihin hyvin, eli 2 matkustajaa, kuljin, ja hytti yöpymisellä Viikkarilla maksoi 86e 🙂 . (Viime viikolla tälle matkalle hinnaksi nettisivut kertoivat vielä yli 50e kovemman hinnan 😯 ).
@Akaile wrote:
GS:n tai vast. öljynsuodin, joka on kierteeltään yleisempi kuin sätkän filtteri.
GS:n öljynsuodatinta ei muuten sitten enään valmisteta/saa Purfluxina(muun merkkisinä eli esim Mann saa kyllä yhä), eli valitse joku muu yleisempi kierre, jos kerran valita voit 😉 .
Kokeilin varauslomaketta ihan uteliaisuuttani, ja ei toiminut, tyhjä sivu aukeaapi siitä. Minua se ei haittaa, kun en varmaankaan paikalle ehdi, tai jos ehdin, niin en majoitusta tarvitse.
Eli on muutakin puuhaa tuona viikonloppuna, mutta koitan ehtiä edes pikaisesti paikalla poikkeamaan?
1.4.2015, 20:20 vastauksena käyttäjälle: GS/GSA ja Panhard-kokoontuminen 27-28.6.2015 Akaassa #174699Juuh se on se ikuinen murhe, että tapahtumia on joka viikonlopulle, noh toivottavasti Boxer-koneisia saapuu paikalle runsaasti 😀 .
28.3.2015, 19:55 vastauksena käyttäjälle: Mäkikotka + Talvikisat 28.3. Hattulassa + Killan kevätkokous #174250Kiitos myös järjestävälle taholle, vaikka paikalle saavuinkin vasta sopalle, ja kokoukseen. Keitto ja lisukkeet oli hyviä, ja kokous antoisa, kiva oli poiketa tapaamassa tuttuja 🙂 .
26.3.2015, 18:52 vastauksena käyttäjälle: Mäkikotka + Talvikisat 28.3. Hattulassa + Killan kevätkokous #174247Koitetaan saapua paikalle, varmaankin hiukan myöhästyn, kun on täällä Mansen nurkilla aamusella rompetoria tuolla Teivossa, mutta josko sentään kokkoukseen kerkeisin 😉 .
26.2.2015, 16:54 vastauksena käyttäjälle: 22. Kansainvälinen 2cv-ystävien kokous Portugalissa 2017 #174539Toivottavasti tännekin pääsee, kovasti jo odotan mun ekaa visiittiä Portugalissa 😛 . Tosin Lissaboniin vois mennä jo ennen tuota maailmankokousta lentäen…
Melko aikaiseen olis pitänyt ilmoittautua, jos halvemmalla maksulla menis, kun päivämäärä oli 31.12.2014 😯 .
26.2.2015, 16:48 vastauksena käyttäjälle: 21. 2CV-ystävien maailmankokous Puolassa 28.7.-2.8. 2015 #169878Mä puolestaan pidän Puolaa erittäin mukavana lomailukohteena, harkitsen jopa sinne jäämistä noin viikoksi itse kokouksen jälkeen… 😛 . Gdanskista lentää halvalla takaisin Suomeen, jos ei muut reissukumppanit halua olla pidempään lomalla 🙂 .
Tämä on kyllä loistava juttu, eli sopis juuri mukavasti matkanvarrelle, kohti Puolaa. Itse olen alustavasti ajatellut Puolan matkan alkavan 23.7. Siinähän kerkeis Puumalan jälkeen kierrellä hiukan itäsuomea, ennen kuin matka kohti Puolaa alkaa 😛 .
Tietty Itäsuomessa kun jo ollaan Puumalan jälkeen, niin reittivaihtoehto Venäjän kauttakin alkaa hiukan kiinnostamaan? Mutta tässähän on vielä puolisen vuotta aikaa suunnitella eri reittejä 😀 .
@kari80 wrote:
..Tampereelle tiedoksi..löytyy Weber geesuun ja koko kone siinä kiinni ( G10 )..
Toki tuo G10 kone kiinnostaa yhä hiukan, mutta se ei auta G12/G13 eli siis 1220/1299 cm3 koneiden kanssa toimiessa. Toki noissakin on erillaisia kaasareita olemassa, sekä Weberiä, että Solexia, mutta kummatkin melko surkeita 🙄 . hetken kerkesin luulemaan, että Akaille olisi löytänyt, jonkin paremman ja vieläpä edullisen Weberin-korvauskaasarin Geesuun .
Ps: ja se G10-koneen tyyppikilpikin on yhä hakusessa, ja ei olis siis tulossa 2-CV-kulkimeen
@Akaile wrote:
Kaasarivaihtoehdot alkoi kiinnostaa erityisesti sen jälkeen, kun vaihdoin superiin Weberin Sohlon tilalle. Samasta koneesta tuli täysin toinen laitos! GS:lle tyypillinen pintakaasunypyttely oli poissa ja kulkupuoli muutenkin parempi. Soppaa menee tietty enemmän, mutta voima vaatii veronsa…
GSA:n vakio Weberin vaiko jonkin muun? Kiinostaisi kovasti saada Geesuun parempi kaasari….
Taloudellisuusajot taasen onnistuneesti pidettynä, tänä vuonna kukaan ei eksynyt ainakaan kovin pahasti, vain parin kilsan pikku harhailuja oli 😛 . 8 osallistujaa oli, ja koska JYM oli toisaalla, niin uusi voittajakin saatiin 😀 . Ei ollut tosin ihan ensikertalainen hänkään, vaan jo monta kertaa osallistunut, ja ainakin kerran aikaisemmin voittanutkin .
Eli tässä tulokset:
1. Sipiläinen Eero 3,42l/100km
2. Arvio Juhani 3,79l/100km
3. Ripatti Pekka 3,90l/100km (erikoisen kokoiset renkaat, ajomatka 107 km mittarin mukaan? 😯 ) Taloudellisesti ajatellen, pitäis olla isommat renkaat 😉 .
4. Kohonen Tapio 4,39l/100km
5. Ylikujola Antti 4,71l/100km
6. Lehtineva Esa 4,92l/100km
7. Sairo Jaakko 5,11l/100km
8. Saastamoinen Kata 5,29l/100kmJa muutamia kuvia tapahtumasta löytyy tuolta: http://www.citikka.info/gallery/miitit/2CV/Tampereen-taloudellisuusajot/Taloudellisuusajot-2014
-
JulkaisijaArtikkelit