Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Tulossa ollaan, XM:llä tällä kertaa, pitää romuja kuskata samalla reissulla 😛 .
kari80: jos olet tulossa, tai joku siltä suunnalta, se kapseli on mukana vihdoinkin 🙂 .
Tämänpäiväisessä jaksossa ajelivat Meharilla 🙂
Omien kokemuksieni perusteella pakoputken tiivistetahnat ei kestä noin kuumassa paikassa, joten kovasti ihmettelen moisen toimivuutta? 😯 . En ainakaan itse koskaan enään laita Geesun pakosarjanliitoksiin tiivistetahnaa, koska sillä tahnalla ne alkoi vuotamaan, ja ilman tahnaa ei. Kivan outoa kuulla täysin päin vastaisia kokemuksia 😉 .
Onhan noita koneita jemmassa, mutta ei yhtään sellaista mistä yhden männän voisi irroittaa, ehjää konetta kun ei tuon takia purkaa viitsi. Mikäs se vuosia pihalla seissut romukone olikaan, jonka Miki multa haki? niiden jäähdytyspeltien takia? Se kone oli joku ihme sekasikiö (eripari kannet), mutta olikos se G12 vaiko G13 alakerralla? Onko siitä enään mitään jäljelle edes?
Jasu: tuo paikka saattaa kiinnostaa minuakin, mutta eri osien takia kuin sinua, ja en ole muistanut tutkia olisko mulla niitä konepellin suuttimia 😳 .
Mullakin on ladon oven edessä vielä 1,5m lunta, kun en ole siellä koko talvena käynyt 👿 .
Jooh hauskaa oli, kiitoksia järjestäjille, hyvän kelinkin olivat tilanneet 😀 .
Jää oli todella liukas, vähän liiankin ainakin allekirjoittaneelle ja ajokkina toimineelle CX:lle, eli penkassa käytiin heti ekalla kierroksella 😳 . Noh ilman suurempia vaurioita siitäkin selvittiin, puskuri ja vilkku olivat jo rikki ennen koitostakin 😉 . Hiukan autolla jumppaa ylös ja alas, ja pikkuisen lapiointia, niin CX vapautui penkan otteesta, kiitokset lapioinnissa auttaneille 🙂 .
Toivottavasti päästään vuoden päästä uudestaan jäälle…
Paikalle olen tulossa, tosin en varmaankaan Tiinalla 🙁 . Mutta ainakin CX:llä paikalle katsomaan tulen… 😛
Juu 4000:nesta rekisteröityneestä puhutaan mm. täällä : http://snail.s4.bizhat.com/viewtopic.php?p=24145&mforum=snail#24145″ onclick=”window.open(this.href);return false; 🙂
Ja lukeehan tuolla itse kokouksenkin nettisivuston etusivulla seuraavaa “We are currenly receiving so many applications that delays to reply are expanding from day to day. As of today, we have received more than 3700 registrations, most of them within the last few weeks. “
Tuota taulukkoa ei taideta päivittää kovin ahkereraan?
On Siellä Caminamiiteissä ollut muutama sänkykin? 5-6 kpl? Ainakin mä olen aina sängyssä nukkunut siellä, omat petivaatteet toki eli esim makuupussi. Aina olen tosin varannut mukaan oman patjankin. Hieno on paikka kiva että sinne 2CV-väkikin eksyy 😀 .
Mä voisin kyllä olla siellä yötäkin jos muutakin väkeä jää iltaa viettämään?
Mä olen Geesuilla ajanut vain n. 150 tkm, mutta on pakko tunnustaa, että en mä ole koskaan käsijarrua säätänyt ainakaan omista autoista 😯 . Sehän on Geesussa aina kunnossa, ei siihen tarvi koskaan kajota ❓
Eli kerran viikossa säädettävä GS:n käsijarru kuuluu samaan kastiin, kuin se, että GS:n kone ei kestä yli 100 tkm 😆 .
Kerran katsastuksessa inssi unohti testata Geesun käsijarrun rullilla, niin kiskas sitten vauhdissa kahvasta, ja totes pysähtyvän ihan hyvin.
Vihreän GS breakin vaihdelaatikko sen sijaa on osoittanut viimeisten 100 tkm aikana hiukan kulumamerkkejä, joskin outoja sellaisia, pakki ei mene kuumana päälle, mutta 600 tkm ajetulle 1015cc koneen lootalle suotakoon jo lepoon siiryminen, varsinkin kun koneena ei ole se tonninen ollut enään pariinkymmeneen vuoteen 😛
Hiukan Off Topic, mutta tämähän hylsysarja on ehkä sopiva ostos myös GS-harrastajille, tai moisella koneella varustetuille sätkäilijöille, sillä löytyy tuo melko harvinainen 42mm hylsy myös 😀 . Geesun koneen propelli on siis moisella kiinni. Normaalisti näissä sarjoissa on isommassa päässä vain koot 41 ja 46mm, eikä mitään siltä väliltä.
Välillä tuota 42mm hylsyä löytyy irtaallaankin kohtuulliseen hintaan (halvin mitä olen tavannut oli 16e), mutta välillä ei tunnu saavan muuta kuin ammattilaislaatua, jolloin pelkkä tuo yksi hylsy on yli tuon sarjan hinta. (tosin tietty laatuvaraushan noissa on, eli saattaa hajota ekalla kerralla, tai sit kestää isältä pojalle)
Mun vanhemmilla on ollut kissoja aikas monta ja pitkään, ja alkuun asuttiin paritalossa kaupunkissa, niin kissat opetettiin olemaan narussa heti pennusta, ja hyvin ne sen oppi 🙂 . Ja oli asuntovaunukin silloin, ja reissattiin kissojen kanssa monet reissut, eikä mitään ongelmaa, kun oppivat pienestä asti olemaan autossakin.
Mutta kas mitäs sit tapahtuikaan, kun muutettiin maalle, ja kissat pääsi vapauteen, luonne muuttui täysin, eli kun ne kerran pääsee kokemaan vapaana olemisen ilon, niin eivät enään narunperässä suostu olemaan, saati autossa matkustamaan ihan helpolla.
Tosin joskus saattoi joku kissa olla muutaman kuukaudenkin omilla reissuillaan, mutta tuli takaisin kotiin kuitenkin, kovasti laihtuneena, ja sit olikin taas niin nöyrä kissa kuin olla voi, ja suostui olemaan narussakin, ja niin iloinen, että pääsi taas varman ruuan äärelle 😀 . Kaipaa silittämistäkin kokoajan.
Nyt ei ole enään kuin kaksi kissaa, ja molemmat suostuu kulkemaan narussakin, mutta välillä ovat vapaanakin .
Jooh ihan kivaa oli taasen, tällä kertaa selvisin ilman yhtään mitään ostettavaa 😯 (vain kahvia, pullaa ja yks makkara), mutta eipä paljon ollut myyntiäkään, mutta mitäs väliä sillä onkaan. Hauskaa oli, eli kiitoksia järjestäjille 🙂 .
Paikalle olen tulossa tokihan täällä on poikettava 🙂 .
Hallista nappasin jotain kaupattavaakin mukaan, mm. ne Geesun koko vanteen peittävät kapselit, jotka oli jo vuosi sitten tarjolla, kokeillaas uusiksi 😆 .
Kertakaikkiaan aivan mahtavaa, ja upeeta tälläinen 12 kaakkisen virittely Löytyikö tuo imusarja ihan Suomesta, vaiko maailmalta?
Mielenkiinnolla seuraan mitäs seuraavaksi tapahtuukaan… 🙄 .
Kysellääs vaikka tässä ketjussa, että minnekäs olette kulkineissa tuo boksin asentaneet, ja oletteko jotain kotelointia tehnyt?
Vielä ei ole hankittuna moista, mutta toivottavasti kohta 😉 Pitäis kohta puoliin saada Dyane sellaiseen kuntoon, jotta kehtaa konttorilla näyttää sitä.
-
JulkaisijaArtikkelit