Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
@Akaile wrote:
Voihan sitä siirtää sentin vuodessa ees taas niin eihän se ole silloin pysyvä rakenne 😀
Jep, Fiskarsin rautakanki vaan alle ja sillähän sitä siirtelee pitkin pihaa ihan aamujumppamielessä 🙂 😀 😆
Rakennuslupa tarvitaan kiinteällä perustuksella olevaan rakennukseen, ellei koko
ole yli 20 neliötä niin pelkkä ilmoitus riittää siinäkin.
On pelkkää ilkeilyä, jos telttakin pitää purkaa kesäksi, asiastahan voi tehdä valituksen
kuten aina viranomaisten päätöksistä.@Musta Hattuinen Mies wrote:
Kyllä sinne rättärin sopii ajamaan,, mutta eipä sivuille turhan paljon tyhjää tilaa jää…
On kieltämättä ahdas, meidän tytön “talli” on suurinpiirtein sen levyinen, mutta pressu antaa vähän
periksi, niin ei kolhi itseään. Tuohon konttiin menisi kolme rättäriä peräkkäin, talvisäilytykseen.
Jonkinlainen ilmastointi varmaan pitäisi järjestää? Ei kauhean paha hinta, ei tuolla runkomateriaalia ja
panelia paljon ostele, ja kattokin kuitenki olisi.@kari80 wrote:
NÄISSÄ MAISSA KÄYTY
Matkailu…mielestäni yhden seinän voisi peittää maatunnuksilla joissa suomenkilpisillä rättäreillä on käyty.
Mukaan muutama valokuva todisteeksi…toista autokerhoa ei varmasti Suomesta löydy millä olisi käyty yhtä monessa maassaJust tällaista, ei niinkään teknistä esittelyä vaan reissaamiseen ja kiltalaisten mukavaan meininkiin liittyvää.
Konepeltejä siellä on auki varmaan ihan riittävästi muilla osastoilla. Kuvia tai ehkä video pyörimään taustalle?@terska^ wrote:
Puhutaankos nyt ns. merikontista? KePöstä löytyy jokunen myynnissä. Myös tuollainen löyty http://www.varastokontti.fi” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://keltainenporssi.fi/ilmoitus/Rakennustarvikkeet/MERIKONTTI/28367691?rowId=10″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Tuostapa saisi hyvän tallin vähällä vaivalla, tekstikin olisi kuin rättärille tehty 😀
Talviväsymystäkö ? pieni äänestysprosentti. Ihmetyttää myös noin pieni kannatus
tuolle ensimmäiselle vaihtoehdolle. Onko meitä vähän asioista tietäviä vain kourallinen Killan jäsenistä?
Mielestäni Wiki on eittäin tarpeellinen ja mielenkiintoinen.Onkos tästä myös t-paitaa tulossa, kenties ennakkoon tilattavissa?
Oli tosiaan mistä valita, mutta kieltämättä tuntui kuin hinnat olisivat aika…kovat.
Ilmeisesti ovat myös melko hienossa kunnossa.
Sätkä on näköjään sijoituskohteenakin kovaa valuuttaa. Jos siten haluaa ajatella.Ihan mielenkiintoinen ajatus, jos voimien kokoaminen auttaisi harrasteajoneuvoasiassa
jotenkin. Yhteinen harmihan on merkistä riippumatta kovat käyttömaksut, ainakin niille joilla
on useita ajopelejä liikenteessä. Nykyisen museoautosysteemin lisäksi pitäisi saada se
harrasteajoneuvoluokka tai millä nimellä sitten olisikin, joka antaisi pidemmän ajoajan ja olisi
vaatimuksiltaan sitä kevyempi ja kustannuksiltaan kuitenkin edullisempi kuin normaalitaksat.@kari80 wrote:
Ei ainakaan Tipparellu…on varmasti harvinaisempi kuin rättäri…mulla on ollut…
Taitaa olla – siis harvinaisempi, mullakin on ollut, kolmekin, mutta ei niitä enää näe kuin jossain tapaamisissa.
Ei niitä eikä sätkiä kadun varrella lumikinoksissa säilytetä…toivottavasti.Oliskohan? Vois olla Tippa-Rellukin. 😆
Joo, tuleehan näitä aina uusia – talvia siis.
Pikku vinkkinä, jos joku ei vielä tiedä. Jos Viikingillä menee, kannattaa
tilata ajoissa club-kortti. Matkalipuista ja ostoksista saa sillä alennusta.
http://www.vikingline.fi/vikingclub/” onclick=”window.open(this.href);return false;Miten on aikaa käytettävissä, jos on tiukka aikataulu niin esim. Viikinki on tosi kätevä,
edullinen ja nopea tapa mennä Maarianhaminaan. Aamulaivalla kun menee ja syö tuhdin aamiaisen,
niin pärjäileekin sillä pitkään, 30 km ajoa ja on perillä, taxfreet takakontissa. Jos on aikaa ja haluaa
nauttia matkailusta, voi mennä Kustavista Brändön Åvaan, yöpyä saarella ja ajella 23 km maailman upeinta reittiä
Torsholmaan josta Ålandstrafikenin kyydillä voi jatkaa isolle saarelle, 80 km ajo vanhaa postitietä Eckeröön.
Tai Turun saariston läpi Korppooseen ja sieltä Kökarin kautta Långnäsiin ja sieltä terffeille. -
JulkaisijaArtikkelit