Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
@PienempiOlli wrote:
Nykyisellä vanhustelu meiningillä kun uusia harrastajia ei ole tai tule,
Ei ole ihan noinkaan, tulin “uutena” harrastajana juuri sen tähden että alkuperäinen DeuxCheVaux on sitä joka vetoaa sekä kauneudellaan että tekniikaltaan. Arvostan
silti rakentelijoita (niin kauan kun ei mersun maskia tms. laiteta), ilman luovaa hulluutta emme ajelisi sätkällä, on se ollut jo silloin (vanhaan hyvään) aikaankin jotain muuta kuin vakiopirssit.
Tämän nyt halusin vain todeta, ennenkuin lukitsette osion. Joka muuten on vähän kuin jossain maissa…tai eräällä toisella foorumilla. Ei kiva.Lowriderit olivat mielenkiintoisen näköisiä, vaikkei sätkää ole mihinkään katucruisailuun alunperin ajateltukaan. Kiinnostaisi lukea sen hydetekniikasta, eli linkkivinkkejä tai peräti laajempi kirjoitus aiheesta, täällä näyttää olevan asiantuntijoita joukossa. En tosin ainoaa sätkäämme aio muutella miksikään,
tyttö on just hyvän näköinen näin, eikä muuksi muutu mutta jos joskus…jostain raadosta. Kattoakin pitäisi madalluttaa ja vaihtaa tummat ikkunat. Uskoisin että Flaminio Bertoni ei pahastuisi näistä rakennelluista sätkistä, vaan päinvastoin.@Isoo-Jukka wrote:
Alkuperäinen tunkki sopii vain äärimmäiseen hätään.
Hyvä tietää, vähän samansuuntaista kuulin jostain kun aloin haeskella alkuperäistunkkia. Harmitti kun kulkimemme mukana tuli sellainen tavallinen haitari,
joka mielestäni pilasi hienon kokonaisuuden sätkässämme. Nyt ymmärrän miksi edellinen omistaja oli tehnyt tällaisen ratkaisun.@2cvjimmi wrote:
On hienoa, että huomioit tuotteittesi kohdalla meidät kiltalaiset, siitä lämmin kiitos.
Samat sanat, ei ollut tarkoitus loukata todellakaan, eikä haitata kaupantekoa. Tuote on mielenkiintoinen ja löytää taatusti ostajan.
Hyvää päivänjatkoa 🙂@HENKKA wrote:
Täytyy alkaa katselemaan Serranon perhettä
Serranon perheen esitykset loppuivat parisen viikkoa sitten, mutta ei hätää, Yle lähettää
sen varmaan ties kuinka monta kertaa uusintoina ennen kuin mennään sinne.
Ja nyt olisi kaksi vuotta aikaa opetella ranskan kieli, kovaa leikkiä tämä rättäristin elämä.@Musta Hattuinen Mies wrote:
Mikä ettei,, kaivoimpa oikein resehtinki Juustopaistille…
Kuulostaa hyvältä, enpä löytänyt kirjoistani ja mapeistani tätä, eli täytyypä lisätä tämä sinne ja tehdä joku kerta, kiitos Manu ohjeesta. Nyt harmittaa vielä enempi, ettei pääse tulemaan, kun on viikonloppu taas turhan täynnä.
@2cvjimmi wrote:
Huuto.netin säännöissä lukee, että tuote ei saa olla muualla myynnissä samanaikaisesti, kun on huudettavana kyseisellä sivustolla.
Joo, olen samaa mieltä, ja Huuto.netin säännöt ovat erityisen selkeät, jollei niitä hyväksy ei pidä sinne laittaa myyntiin.
Laite sinänsä on hyvännäköinen, jos ylimääräistä hyllytilaa olisi niin mikä ettei…ja muutaman vuoden päästä kierrätyskeskukseen 😆
Jos se peräti jopa toimii… ehkä olisi kuitenkin viisasta vaihtaa uudet piuhat (hapertuneiden) tilalle, paloturvallisuuden kannalta?Todella hyvän näköinen. Oli mielenkiintoinen projekti ja kiva seurata sen edistymistä.
Edelleen myynnissä, saa tehdä tarjouksia.
Mielenkiintoista, että joku uskaltaa laittaa sätkään muutakin kuin Totalia tai Yaccoa…vai onko sen Red Linen valmistaja
tiedossasi? Kiitos pumppuvinkistä, olin juuri aikeissa haeskella jotain tuollaista. Kävisi nimittäin varmaan kätevästi
lehmän vaihto isommissa Citikoissa.31.8.2009, 09:57 vastauksena käyttäjälle: 2. Länsi-Uusimaa – Salo – Forssa syysretki 19.-20.9. #153412No, voihan harmi…olisi niin mielenkiintoinen reissu, mutta meidän sätkäkunta on silloin
Ahvenanmaan sadonkorjuujuhlilla. Niin lähellä, mutta niin kaukana. Ei mahra mitään.
Näitä tapahtumia kun tuntuu aina menevän päällekkäin. Olisi samaan aikaan Turun jaoksellakin
kokoontuminen.
Pitäisi kehittää jonkinlainen aikakone, niin pääsisi siirtymään äkkiä paikasta toiseen,
siis vielä nopeammin kuin 2CV:llä.Nerouden ja hulluuden raja on joskus hiuksenhieno, ehkäpä kaveri on ylittänyt tuon rajan…
en lähde arvailemaan, kumpaan suuntaan.
Mekaanikon vikaa kuitenkin näyttää löytyvän riittävästi.Joo, huomasin ja korjasin jo…
Ihan mielenkiintoisen näköinen aihio, hiukan kallis mutta toki paljon halvempi kuin 1:1,
ja olisi hyvä harjoittelukohde. Ja tämä olisi jatkossa edullinen, eikä ruostu.
Varmaan tulee taas lisää intoa saada viiden 1:43:n ja t-paidan lisäksi muutakin, kun
ensi viikonlopun kaminatahtumassa saa ihailla näitä komeita hyötyajoneuvoja.@Isoo-Jukka wrote:
Jotenin huvitti, kun katsoi tekniikka-osion otsikoita allekain: kytkinpoljin jää pohjaan, kaasu hirttää, sähköt katosivat…. mitäköhän seuraavaksi?
Ihan kiva että tuntuu huvittavalta edes jonkun mielestä, mutta eipä juuri naurata kun esim. tuon kaasun hirttämisen kanssa joutuu tekemisiin aina kun on pitempi ajo.
Akselin rasvaamisen opin, kiitos eräiden kiltaveljien, mutta se tuntuu auttavan vain joksikin aikaa. Ongelma lienee kaksikurkkuisen kaasarin? Olisi mukava poistaa koko probleema, asia ei naurattanut lainkaan esim. Puolan ja Tsekkien vuoristorallia ajellessa urut auki, ei myöskään jättimäisen teollisuuskaupungin Lodzin läpiajossa ruuhka-aikaan.
Uskoisin ettei se ole valmistajan tarkoitus, joka kuuluisi rättäriin, vaikka “ominaisuudestakin” joku puhui.
Täytyy kai laittaa remonttiin koko kaasari, vai onkohan enää itse korjattavissa moinen vika. Uusi on aika tyyris, mutta olisko ainoa järkevä vaihtoehto? -
JulkaisijaArtikkelit