Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Tuonne meni:
Näyttelyn parhaan kerho-osaston palkinnon sai tänä vuonna Fiat Abarth Team Finland ry.
Sokaisivatko pytyt, vai mikä, olihan Killan osasto tyylikkyydessään valovuosia edellä
myös tätä osastoa, jossa kieltämättä oli aihetta mukana? No… onhan kyseessä myös pieni ja
ärhäkkä menopeli. 🙂Jos sisämajoitusta on vailla, tuoltakin voi kysellä, paikka on ihan alueen lähellä.
http://www.granbergs.ax/start.con?iPage=2&m=33&iLan=2″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Jos yöllä tulee Långnäsistä, ihan mukavasti matkan varrella ja pääsee heti koisimaan,
mutta hieman kauempana (ja tyyriimpi).
http://www.eckerohotell.ax/start.con” onclick=”window.open(this.href);return false;
Uskoisin tilaa olevan, kun ei ole Elvis-kisatkaan nyt, ei voi bongata Kingiä.@2cvjimmi wrote:
Esitteessä lukee:
“Mustialan ravintolapalvelut käytössämme” 😀
Niinpäs näköjään lukeekin, esitteet on vähän kuin käyttöohjeetkin, ei suomalainen lue niitä 😀
Kait silti voi omia eväitä syödä, ulkona. Panimon palveluista ei paljon iloa ole autoväelle.Voileipiä ja kaffetermari, eikö kyseessä ole piknik-tyyppinen tapaaminen?
En ole ollut ennen, ei mitään tarkempaa käsitystä.Mikä muka olisi ollut paremmin tehty osasto? 😯 Killan osasto oli tosi hieno, ja siinä oli ideaa,
helppoahan se on vain laittaa kiilloitettu auto tontille ja nippu esitteitä pöydälle, niinkuin muilla oli.
Panhard oli myös tyylikkäästi esillä.Olisi mukava nähdä miten sen sätkän kävi, eli pääsikö tuosta yli
ja tuliko perille.Tyyristä touhua on nykyään katsastus. Turussa on pientä kilpailua näköjään, kun
asemia on niin monta…K1 antaa Autoliiton jäsenille alennusta ja hinnaksi jää 35€.Niille, joilla on aikaa, löytyy vaihtoehto viikkarille täältä
http://www.alandstrafiken.ax/fin/index.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;
matka on edullinen, jos yöpyy joko Kökarissa tai Brändössa, muutoin
tulee halvemmaksi käyttää noita isoja laivoja. Autopaikka kannattaa varata
näistäkin, matkustajat pääsevät ilmaiseksi.On todella mielenkiintoinen museo, kertoo Ahvenanmaan historiasta, Eckerön Postimuseossa kannattaa käydä samasta syystä, näkee
miten kovaa meininki on ollut aikanaan. Jos Ahvenanmaan museot ovat koluamatta, niin ehdoton must on
museolaiva Pommern, Merenkulkumuseo on harmi kyllä nyt remontissa. Erittäin kaunis paikka on (ja ilmainen) Jan Karlsgården. Sen vieressä
on tosi mielenkiintoinen vankilamuseo, Kruununvankila Vita Björn, ei mikään Kakolan kokoinen hirvitys vaan pienimuotoinen, kannattaa käydä
jos se on auki. Ahvenanmaan museo Maarianhaminassa on myös upea ja mielenkiintoinen. Viehättävä pikkumuseo Vårdössa on Koulumuseo.
Ei katsominen lopu, se on varmaa, jos veneet ja tervantuoksu kiinnostaa niin sitten vielä Merikortteli Maarianhaminassa…@Hessu wrote:
Kiitos vaan koulutustapahtumasta omasta puolestani Turun seudun 2cv väelle!
Kiitos kiitoksista, ainahan kannattaa kehua Turkulaisia, mutta suurkiitokset
Uudenkaupungin rättäristeille, erityisesti Tapiolle osuudestaan koulutuksen järjestelypuuhissa. Paikka oli hienosti valittu ja havaintomateriaalia oli runsaasti tuotu paikalle.Hintataso niinkuin muuallakin Suomessa, pikkuliikkeissä tietty aina vähän kalliimpaa, isoissa kuten Kantarellen marketissa
Maarianhaminassa ihan samat kuin mantereellakin, Pirkka-tuotteet etc.
Kannattaa ostaa paikallista olutta Stallhagenia, on erinomaista.
Kahviloitten hintataso jopa edullisempi kuin mantereen kaupungeissa.
Kannattaa myös huomioida ettei pankkiautomaatteja ole kuin Maarianhaminassa ja Godbyssä.Nopeasti vaan työn alle, luvat ja muu paperisota minullakin hoitui monta päivää myöhemmin kuntoon kun
sätkä oli jo ollut takaisin liikenteessä, löysin nopean, hyvän ja ilmeisesti kalliinkin maalaamon, mitä väliä
kun ei itse tarvinnut maksaa, pääasia että on vakuutusyhtiön hyväksymä yhteistyökumppani.
Eikä huonoa maalaustyötä kannatakaan tehdä.Ymmärrän, cecilia, tunteesi erittäin hyvin.
Itselleni kävi vuosi sitten samoin, ja jotta tilastoihin ei tule hämminkiä niin minun takalokariini osui naiskuski 🙂
Tuli kylmästi pakettilonksvaagenilla pysähtymättä kolmion takaa, näkyvyys oli tosi hyvä ja tuntui että
sakujen tankki tulee kuskin ovesta sisään, onneksi sain väännettyä sätkän ojan kautta ja kontakti
oli “vain” takalokari. Ei kuski kuulemma lainkaan huomannut rättäriäni!!! Ei kylläkään kieltänyt syyllisyyttään,
ja asia hoitui vakuutusyhtiössään hyvin. Ostin Killan varastosta originaalin lokarin, maalautin ja
vaihdoin itse niin sain muutaman euron työpalkkaakin ja opin uutta. Mutta se entinen oli tosi hyvä
ja tytön alkuperäinen, joka olisi kelvannut.Sarjan n:o 40 nyt ilmestynyt Suomessa.
Tyylikäs Citroën Traction Avant 11 Légerè vm. 1952
Maanteiden kuningattaria, 1,9 litran nelisylinterisellä rivimoottorilla, huippunopeus 107 km/h.
Kiitos, André Lefebvre ja Flaminio Bertoni, kättenne jälkeä on ilo katsella edelleen.@HENKKA wrote:
Ne jotka eivät ole koskaan rajatreffeissä käyneet, voivat antaa aivan tuoreita ennenkullumattomia vinkkejä.
En tiedä, onko tämä ennenkuulumaton vinkki, mutta tuolla http://www.stallhagen.com/index.php/sv/stallhagen/contact” onclick=”window.open(this.href);return false; ryhmät joskus tekevät
tutustumiskäyntejä, sieltä voisi asiaa hupitoimikunta kysellä.
Valmistavat ja myyvät erittäin hyvää olutta, ehkä sitten niitä soittajiakin alkaa löytyä… 😀Ja tuolla myös myydään soittotaidon kehittäjää…mielenkiintoinen kohde sekin, myös niille jotka jo osaavat laulaa ja soittaa.
http://www.visitaland.com/tjudovingard/fi” onclick=”window.open(this.href);return false; -
JulkaisijaArtikkelit