Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Tätä topikkia hieman lainaten… Olisikohan tuollaisen ryppypellin muotti ja tietysti sitten ryppylasikuidun valmistaminen helppo juttu?
Niille voisi olla kysyntää….
Tuon amin kylkiäisenä olisi tarjolla ’66 projekti-id19 sport. Kimpassa 5000, erikseen ami tuon 2900 ja id 2500€.
Tuosta tuli mieleeni… https://market.android.com/details?id=com.biltema.search&feature=search_result” onclick=”window.open(this.href);return false;
Koska olis nyt taas yksi kohde kiikarissa, niin asetetaan päivän tarjous tasoon 2900€.
Minkä kokoiset nuo lämmönvaihtimen kupeessa olevat klemmarit ovat? Sitronen tarjoaa valurautaisia sekä 47, että 49 millisinä. Kummat ovat oikeat?
Se poikittaispöntöstä eteenpäin vievän putken liitos lienee selkeästi pienempi?
Tervehdys!
Ami on nyt taasen varustettu tuoreella katsastusleimalla. Ihan oikealla, eikä vain uudella rekisterioteprintillä. (Ei suostunut konttuurin printteri sylkemään uutta otetta )
Ja päivän hinta on 3100€.
Eihän tuo raidetangon pään operointi kovin konstikas juttu ollut. Lainaksi saamani työkalu oli näppärä…
Otinpa pari kuvaakin…
Tästä näkyypi sekä ohjeessa mainittu “käyrä rauta” ja sen kiinnitys, sekä raidetangon pää (kumisuojus pois käärittynä)
Tästä seuraavassa otoksesta taasen näkyy tangon pää likeemmältä. Tuossa oikealla näkyy sokka, joka siis pitää irroitella, ennenkuin tuota neljällä kololla varustettua kiekkoa alkaa availla.
Tämä viimeinen otos sitten kertookin, mitä on odotettavissa, kun hilut kaivaa pöydälle. Käyrä rauta tosiaankin lähtee vain yhdessä asennossa pois raidetangon holesta, mistä myös kielivät nuo pallon suorat hionnat.
Juu, tuota Jukan liittämää kuvaa tarkoitin. Valitettavasti saitti ilmoittaa: “CET ARTICLE N’EST PLUS DISPONIBLE” Mikä tarkoittanee, jottei enää tarjolla. Harmi!
@Akaile wrote:
Taisipa olla Burtonilta.
Burtonin sivustolta löysin kyllä hieman tukevampia klemmareita, mutta ei niissä näyttäisi sitä tiivisterengasta olevan…
@Musta Hattuinen Mies wrote:
Tuolla osoitteessa pieni ohje raidetangon pään huoltoon.. 💡
https://www.2cv.fi/wiki/index.php?title=Raidetangon_p%C3%A4%C3%A4n_huolto.
Kiitos, eiköhän se tuon perusteella tule tehtyä!
Tul käytyä katsastukksessa. Hylsy tuli.
– Pitää kiristellä raidetangon päätä. (Opin tässä samalla, että se on kiristettävää mallia.) Samalla se on paras avata ja putsailla.
Onko megaruutta noin hyvin tuotteistettu? Jotta saako samanlaista kittiä? Hinta?
Ja tää sopis ehkä kokonsa puolesta… http://www.ecotrons.com/400cc_to_800cc_Engine_EFI_kit.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Terve!
Numeron naputus osoittautui haastavammaksi, mitä alkuun ajattelin. Tai no, sitten kun keksin yhden oleellisen jujun, homma meni minuutissa.
Eli, ajattelin ensin naputtaa numeron vähän parempaan paikkaan kuin apparin jalkatilaan. Koitin napautusta takapenkin alla olevan ‘laatikon’ kylkeen, mutta sain aikaan pelkkiä kuoppia ja hyvin epäselviä numeroita. Ajattelin jo, että tuurnani (tai siis Juuson) ovat hommaan sopimattomia. Eihän tällainen besserwisseriksikin kotona tituleerattu myönnä omia puutteitaan
Olin jo luovuttamassa, kun lattialla sattui makaamaan pellinpalanen, johon ohikulkeissani koitin myös numeroa napauttaa… Ja kas, peltilätkään tuli oikein kaunis numero!
Tästä inspiroituneena viritin pienen alasimen amin lattian alle ja nyt on amissakin kaunis numerosarja… 😆
@turtl3 wrote:
Mulla on IKH:n sarjat numeroita ja kirjaimia 8mm muistaakseni..
t. Juuso – o5o-3363486
Miehä tuun käymään joku päivä. Soitellaan…
-
JulkaisijaArtikkelit