Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Nyt se ei mölisekään kaasu pohjassa ajellessa. Laitoin orkkisilmanputsarin takaisin. Vielä, kun saisi turboputken lähdön jostain…
Terve!
Nyt putkahti näköpiiriin mielenkiintoinen kohde. Siispä amin kauppaa voisi hieman aktivoida. Perhesovun takia ei ole mahdollista hankkia enää lisää harrastepelejä, ellei jostain luovu.Siis ami lähteköön tarjoushinnalla 3100€.
Kuis tuon huovan palo-ominaisuudet? Onko itsellään jotain palamatonta ja mitä kotelosuoja mahtaa siihen vaikuttaa..?
Ajaiskohan tuo asian? http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=11-3003″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Ei kai ole Lahdesta?
@Kilta 40 wrote:
Tuollainen kuluminen voi myös johtua ihan omasta ajotyylistä.
Juu, voihan se siitäkin johtua, mutta sitten minulla ja kärryn edellisellä omistajalla on aivan samanlaiset kujeet. Nastalaudassanautiskelijat
Tsuumailin eilen illalla noita amin eturenkaita ja kyllä ne ainakin silmämääräisesti ulospäin yläreunastaan kallistuvat. Eikä tukivarsissakaan näkynyt iskujälkiä, joten säädin raidetankoa hieman lyhyemmäksi (kierros sitä liitäntäholkkia) vasurin puolelta.
Saapa nähdä, mitä vaikuttaa. Ajotuntumaan tuo ei vielä vaikuttanut.
@Lasse1 wrote:
Moro !!
Kirjoitit että rengas kuluu paikoittain —Referoin vanhaa kokemusta. Tällä kertaa rengas kuluu muita nopeammin ihan siistin siivun ulkoreunan neljänneksestä.
@Jasu wrote:
@dieselflosse wrote:
Noin silmämääräisesti pyörä näyttäisi olevan pystyssä. Mieluummin sisään kallellaan kuin ulos.
Olisko tuossa se selitys, ja syynä hieman taipunut tukivarsi..?
Kun hitusen ulospäin kallellaan olla pitäisi…
Täytyypä tutkia oikein ajatuksella. Mihin kallistelee, mihin sohottelee ja missä hölskyy.
Noin silmämääräisesti pyörä näyttäisi olevan pystyssä. Mieluummin sisään kallellaan kuin ulos. Laakeri tuntuu jämptiltä ja aiemmat kokemukseni laakerivälysten yms. heiluntaa aiheuttavien juttujen vaikutuksista ovat olleet enempi epämääräisiä. Rengas on kulunut sieltä täältä, ei pelkästään toisesta reunastaan. Tuota aurausta veikkaan, varsinkin, kun siis pitäisi harittaa.
Tosin silti ihmettelen, miksei toinen rengas kulu…
@Akaile wrote:
Ainiin ja koska kyseessä on kenttään pudotettu yksilö niin auraukset voi olla hyvinnii muuttuneet tuossa yhteydessä. Suositus kun on, että myös auraukset tarkistettaisiin suurempien korkeussäätöjen yhteydessä.
Onhan tuota vähän pudotettu, mutta oli edellisen omistajan ajoilta oleva (lue: korkeampi säätö) rengas samalla tavalla kulunut. Siispä höllään vasurin puolen aurausta hieman ja katson, miten käy.
@PienempiOlli wrote:
Kiitos kaikille! Lauantai meni suht vauhdilla 😀 Hauskaa oli! Varavoimala oli myös mielenkiintoinen nähtävyys.
Moottorin kasaus ja purku näytöksessä kellotetut ajat:
Käynnistä -> Kampi ulos = 8:10min
Osista -> Käyntiin = ekat savut ~19min täysitoiminta ~22min
Oli hauskaa kun kädessä oli käymisestä lämmin kampi
-Olli
Minen usko tuota. Voin tuoda Hirsalaan yhden kampivammaisen virikoneen ja toisen lohkon, missä ehjä kampi. Voitte näyttää purkukasausaktiviteetit uudelleen 😉
Ps. Ajelin perjentaina Lappeenrannan yläpuolella punaisella C5:lla ja muutaman Koukeroihin tulijan bongasin. Kovasti koitin etu- ja keskisormea heiluttaa, mutta vain punamustasta rättäristä (MoA?) olin vastauksen havaitsevinani..
@SEPPON wrote:
Ei paha.
http://www.iltalehti.fi/saa/#100635844/Suomi/It%C3%A4-Suomi/SulkavaMitä parhain talkoosää.
12.6.2011, 19:08 vastauksena käyttäjälle: Isompaa suutinta kutosen kaksikurkkuiseen kaasariin #161964Tuohon säätösuuttimeen kun vielä saisi etäyhteyden kabiiniin. Tulee ihan mopoajat mieleen
Alkaa vahvasti näyttää siltä, että amin nokka kääntyy perjantaina kohti Sulkavaa…
-
JulkaisijaArtikkelit