Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Yksi vinkki jo saapuikin. Menomatka on siis jo paketissa.
Viitasaarella olevasta 2cv-orjentoituneesta Bed&Breakfast paikasta löytyi sijaa. Paluumatkan aikaan heillä valitettavasti näyttää täydeltä, eli lisää ehdotuksia otetaan vastaan.
Tulipa tästä aiheesta mieleeni kysyä pitstop-paikkaa Helsingin ja Kuusamon puolen välin paikkeilta.
Eli, olen perheeni kanssa lähdössä Rukalle hiihtolomaksi ja muutamien epävarmuustekijöiden varmistuttua matka taitetaan henkilöautolla. Kun matkassa on kolmehenkinen ipanakatras, voi vanhemmilta mennä hermo, mikäli tuota koko matkaa koittaa taittaa yhdellä rupeamalla.
Olisiko kenelläkään vinkata hyvää yöpymispaikkaa matkan varrelta? Jokin hotellintapainen kenties..
Ookko varma, ettei lukenut väärin ja lähetä sinulle virsikirjaa?
Jousitus näyttää olevan “snail”-säädössä
Tuli sitten haettua perjantaina Aixam 400 ’98. Hauska kikotin… Aikalailla rättärifiilis tulee ajellessa
Valot piti kellastuttaa ensitöikseen, että pääsee poika oikeaan ranskalaiseen moodiin ajaessaan.
@Plom wrote:
Bajaj varmaan on skootterin merkki? Sitä ei kannata hukata vaikka sopimuksen irti sanoikin.
Ei ollut Bajaj, vaan ihan länsimaisen kuuloinen Puch. Ajan puutteen vuoksi annoin vehkeen naapurin pojalle, joka isänsä avustuksella havaitsi viaksi katkenneen männärenkaan (vähän arvelinkin noin olevan). Uusi mäntä, pieni hoonaus ja skootteri on taas liikenteessä.
Myyntihinnaksi tuli vanha suksiboksi, jonka olin käynyt pöllimässä naapurin autotallin ylisiltä jo keväällä. Olin unohtanut maksaa boksin
Ja kaiken mahdollisen sertifiointi EU-direktiivien mukaiseksi… Tämä on yksi niistä EU:n kädenojennuksista isoille valmistajille. Yksittäisvalmistajien elämä on tehty mahdottomaksi.
Haastattelin vuosi sitten yhtä Aken edustajaa tuolla sähköajoneuvomessuilla..
Liekö vain ikääntymisen tuomaa muutosta, vai sitten rättärillä ajelusta johtuvaa, mutta kyllä ohitteluinto on entisestäänkin laantunut. Sitä ei vain viitti. Varsinkin, kun hiemankin tuumaa ohittelun hyötyjä.
Etäisyys edellä ajavaan on ollut kasvussa, kuin myös jarrupetaaliin koskemisen harveneminen. (Harveneminen kasvussa… hmm. 🙄 )
Työmenetelmiä on aina hauska katsella. Vaan disaini on kuin Leebun tekemä 😀
@kojootti wrote:
Nyt on alustavat suunnitelmat tehty yhdistää kolmesta Caminasta yksi hyvä.
Laita peräkkäin, niin tulee piiiitkäää.
Tai laita pari peräkärryksi.
Huomenta!
Näin pakkasaamun kunniaksi voisi myyntiin lisätä option “Osta nyt, nouda keväällä!”
Eli, hoidan talvisäilytyksen tarvittaessa tuonne huhti-toukokuun vaihteeseen saakka.
Soon muuten katsastettu perjantaina. Taas saa ajella reilun vuoden.
Piti aamulla ottaa ami työmatka-ajoon, kun tuli eilen myytyä arkiauto seuraavalle harrastajalle.
Mukavastihan amilla matka sujui ja valotkin paloivat vilkkumatta. Koitin kikkaa, jonka kuulin viikko sitten yhdeltä rättärin omistajalta. Eli, suihkuttelin eilen illalla ne kaikki neljä sulaketta crc:llä ja vielä pyörittelin päälle. Pienestä se on joskus kiinni.
Pitäisi asennella juuri hankkimani amin penkit. Noilla beksin penkeillä kun istuu hieman turhan korkealla. Mukavathan ne toki ovat ja saattavat vielä päätyä yhden mahdollisen arkiautokandin jakkaroiksi…
Perjantaina ajattelin käyttää pelin katsastajan katsottavana.
Ja uusien raatilaisten nimet ovat?
@rexan2cv wrote:
Poratulla koolla 1,10 mm menee lähes 8 l/100km
Jos on itse dremelillä 1,10 mm terällä porattu, niin voi olla myös jotain 1,10 ja 1,40 mm väliltä.
nimim. porailua harrastanut
-
JulkaisijaArtikkelit