Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
@niko wrote:
Alkumatkasta meidän edellä meni pörisevä valkoinen Mini kuppipenkeillä ja nelipistevöillä. Lähti inasen ripeämmin risteyksistä, kun meidän Oranki 😯 Mut ei me ees yritetty tosisssamme
Taisit vaihdella sen vapariputsarin pois? Sen kanssa olisit pärjänyt 🙂
Johan hörähti. Nenä ei valehdellut. Bensan parasta ennen -päivä lienee kaukana takana, muttei riittävästi aidon lyijyllisen aikoihin asti.
Lorautin tuoretta tavaraa suoraan kurkkuun, niin johan seurasi pörinää. Tästä on hyvä jatkaa huomenna.
Tais käydä vanhanaikaiset… Jasu osui, taas kerran, oikeaan. Kytkinvaijerin säätömutterin vieressä majaileva lukkomutteri oli jäänyt kutostekniikan asennuksessa kiristämättä=>vaijeri oli ajan saatossa päässyt löystymään yli kriittisen rajan. Kytkin ei irroittanut kunnolla. Pieni säätö ja kas, rutinat katosivat. 🙂
Kytkin (se pedaalilla ohjattava) irroittaa ja toimii muutenkin varsin mallikkaasti.
Lähinnä rutinasta on kiusaa kylmällä koneella, kun pitää hieman nostaa kierroksia ja keskipakokytkin ottaa kiinni. Lämpimällä koneella ja normiajossa tuo ei juurikaan rusahtele. Liekö kumminkin ne synkkarenkaat hieman kuluneet. Red Linea jo koitin ja ykkösen rutinaan ei juurikaan vaikuttanut, vaikka muuten laatikkoa kovin notkistikin. Mikä tahansa öljy olisi tuon tehnyt, oli sen verran kuraa se ulos lorautettu 😉
Käsittääkseni tuossa nurkissa majailevassa akselissa on ihan käypäiset olkatapit. Pyörännavat siirsin jo kertaalleen tähän Ikkunattomaan. Nyt pitäisi sitten heittää takaisin 🙂
Kysynpä tässä samalla, jotta onkohan siitä mennyt ykkösen synkkarengas (vai renkaat), kun rutajaa kovin, jos on jäänyt laatikon akseli vähänkin pyörimään? Tuossahan on keskipakokytkin, joka mahdollistaa laatikon pyörittämisen vaikka kytkinpetaali on pohjassa.
Silloin, kun pitää kierrokset tyhjäkäynnillä ja odottaa, että kytkimen rumpu pysähtyy, nii ei rutaja. Onko vikaa vai liekö ominaisuus tuo rutina?
@plagu wrote:
@dieselflosse wrote:
Ihan uteliaisuuttani vain pilaan ostoilmoasi :mrgreen:, mutta mitä ikävää tapahtui ’57?
mm, Lokasuojat tulivat pakollisiksi (ja tuulilasi yms muita turhuuksia)
Toki voin harkita tuoreempiakin, mutta visiot kärsii, mutta kaikkeahan ei voi saada.
Tjaa, traktoria havittelet…
Vieläkö vaativat todistelua, jotta on joskus ennenmuinoin ajeltu ilman loksuja? Jossain vaiheessa vaativat moista noiden voordien hyväksymiseksi hi boy -mallisiksi. Olli tietänee?
Ihan uteliaisuuttani vain pilaan ostoilmoasi :mrgreen:, mutta mitä ikävää tapahtui ’57?
@dago wrote:
ei se mikään priimakappale ole suinkaan. 😳
Ei ole yleiskäsitteellisessä mielessä tuo puskurin telinekään
Ja perille saapui, kiitokset!
Nyt vain mietin, minkä väriseksi maalaisin 🙂
@sitikkapuoskari wrote:
Aiheen sivusta. Millaiset penkin tukiraudat olet laittanut sovittaessasi BX penkit? Tekisi mieleni myös..
Amiin tekemäni rauta löytyy linkin kuvista… On muuten tallin nurkassa jouten, jos jollakulla on käyttöä…
Välillä asiat etenevät dynaamisesti. Puskimen pitäisi laskeutua Taaborin juurelle tänä iltana… 😀
Kiitos kaikille apua tarjonneille!
@Isoo-Jukka wrote:
Killallahan on akuperäisen kaltaisia kattoja varaosamyynnissään jäsenille: https://www.2cv.fi/varaosat.shtml” onclick=”window.open(this.href);return false;
Ihan vain uteliaisuuttani kyselen, miten noissa killan katoissa on takaikkunan laita? Onko reikä tehtävä itse?
Nuo Franzosen puuvillakatot tulevat ikkunaklasin kanssa?
Meinasinpa taannoin tilailla tuollaiset nakangit tuolta vannetukusta, näyttivät olevan pari euroa rengas-onlinea halvemmat. Päästyäni toimituksen valinta kohtaan halusivatkin n. 25€ lisää, kun taas onlinessä toimitus kuului hintaan.
Siispä tilailin taas kerran rengas-onlinesta, jonka olen jo monesti hyväksi havainnut.
Tuonne on suunnitelma viikonloppuna hakeutua. Tarkempi päivä ei ole vielä tiedossa.
Mutta ensin vappuajellaan…
Renkaat löytyikin jo. Suojaverkko vielä uupuu.
-
JulkaisijaArtikkelit