Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
@PienempiOlli wrote:
Välivarastossa pitäis olla : ) Kaikkien kiireiden takia ei oo ehtiny piipahtamaan Dflossen suuntaan kahveelle.
-Olli
Tallessa on…
@Musta Hattuinen Mies wrote:
Minä toisin sen koneen pirttiin lämpimään ja talvipuhteilla irroittaisin kannet ja pytyt,,
jolloin pääsee nykimään kiertokangen alapään laakerit välyksen tuntemiseksi..
Ja onhan se muutenkin hyvä jos pääsee putsaamaan pytyt ja kannet vanhasta töhnästä..
Kone herää käymäänkin sitten kivasti kun se aika koittaa..
Kannattaa sitten kasata öljyten,, niin ei ota säilytyksessä ruostetta pyttyihin.. 😉Kuka sitä ehjiä moottoreita kylmässä säilyttelisi… Tallin lattialla tuo amikone makaa siinä kuvaamasi testirupeaman kunnossa olevan virikoneen vieressä. Saattaapi tässä käydä niinkin, että innostun vielä purakasaa-operaatioon sen 652-virikoneen kanssa. 😉
Toisaalta taas tuo 602:nen kiertää niin mukavasti…
Terve!
Millähän saisin helpoimmin todennettua irrallisen koneen kunnon?
Eli, amissanihan on perussätkän 70tkm ajettu vaihtokone vuodelta 92′, mutta auton mukana matkusti aito ami8:n kone. Jos vaikka laittelisin tuon aidon amikoneen paikalleen… Mutten viitsisi ryhtyä hommaan, ennenkuin saan hieman parempaa osviittaa koneen kunnosta.
Laiskuuttani lisää se, että tuo nykyinen kone toimii kuin unelma. Mitä nyt tehoa saisi olla hieman lisää.
Hyödynnetään vanhaa aloitusta…
Aamulla Kehä3:lla bongasin beigen, keltalamppuisen, sätkän. Olenpa tuon samaisen kulkimen aina silloin tällöin samassa paikassa ohitellut.
nimim. taivaan sininen, keltalamppuinen, bexi
@turtl3 wrote:
tuota noin.. papereissa lukee että:
Katsastus: 14.10.2009
Seuraavan määräaika: 30.9.2009 – 31.1.2010
Häh, menikö vuodet väärin? Eikö tuo seuraava katsustus pitäisi olla vuotta myöhemmin? Maahantuotikatsastus hoitaa seuraavan vuosikatsastuksen, jos se ajoittuu, olikohan se, 4kk:n sisään ennen käyttööottopäivää. Niin minulla ainakin kävi.
Onnistuisikohan sellaisten irtovalkosivujen liimaus kumiliimalla tms.?
@Erkka wrote:
Muista nyt sitten kuitenkin että ne eturenkaat kannattaa laittaa tavallista edemmäksi jos ajellaan ilman lokareita. 🙂
Emmää ilman lokareita. Minusta ne ovat kauniit. Ihan muuta on mielessä.
@turtl3 wrote:
Joo kyllä on, nähtäväksi jää miten hyvin pysyy paikoillaan..
Mielenkiinnolla odotan kokemuksia, sillä “Mustat rinkulat, yök ne huukkuu asfalttiin..” – Luigi (elokuvasta “Autot” hieman mukaillen).
Hieman tästä euroviisukisailusta tulee sellainen rahastuksen mauku.
Jos siis ensin on kolme esikarsintaa, joihin kuhunkin osallistuu viisi kandia. Noista kustakin valitaan puhelinäänestyksellä kolme jatkoon. Loppukilpailussa on 10 esitystä (nuo äänestetyt 9 ja lisäksi tuomariston 1) näistä alun 15:sta. Siis esitysten määrän lasku 15 -> 10 vaatii kolme äänestysrupeamaa (maksullista).
Eiköhän nuo kaikki 15 esitystä olisi voinut hoitaa yhdellä rupeamalla…
Tuli äsken ilmoitus, jotta huollossa. Niin se humppa kaataa servereitäkin 😀
@2cvjimmi wrote:
V***u ku ehdin tekeen ton Nordean vakuutuksen, nyt tarvii vaihdon yhteydessä uusia kaikkien kulkimien
ja ajoneuvojen rekisteriotteet…Kysys kurillas, mitä Turva ehdottaa… Joskus jotkut yhtiöt tarjosivat vaihtoa omaan piikkiinsä. Olivat niin onnellisia, kun tuli uusia asiakkaita. Viet vain nipun allekirjoitettuja otteita vakuutusyhtiönn tiskille.
Vai oletko jotenkin ihastunut niihin nykyisiin rekisteriotteisiin (fyysisiin)?
Tulipa mieleeni, jotta mahtaako ami8:n etuvaloumpiot olla samat kuin sätkän kantilliset?
Kun ovat vähän himmeät nuo oman amin etuvalot….
@turtl3 wrote:
Sain muuten autoveropäätöksen tänään. C3:seen olivat verranneet ja maksettavaa tuli 10,73€.. eli selkeästi oli valittu niin, että tuo 10 euron raja ylittyisi 😯
Millähän logiikalla noita verrokkeja arpovat.. Kun ami8:ia taannoin verrattiin C1:een…
Kuis olis pulttipyssy? Vai eikö löydy. Uskoisin, että pultitkin kestää, jos useamman takaa pidät kiinni.
Ei sattumalta löydy tuhottavaksi kelpaavaa vannetta? Jos aukaisi keskustan siten, että voisi läpi avata vetarin mutterin…
-
JulkaisijaArtikkelit