Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Nuin se vissiin pitää laittaa, ellen sitten osu johonkin tummemman vihreään lätkään tai maaliin. Menee samalla vanhat reiät piiloon (kun ovat juuri eurokilpeä lyhyemmän mustan reunojen kohdalla).
Vähän olen pohtinut maskin maalaamista tumman vihreällä. Josko vetäisisi samalla tuon kilven aluksen… Ja kylkiin liekit
Biltemasäätäjä on asenneltu ja vilkutus jatkuu, vaikka latausjännitteen taso ehkä neulan verran mittarin näyttämässä kohosikin. Vika siis lienee laturin puolella… Vilkutus loppuu matalilla kierroksilla (lue: lähellä tyhjäkäyntiä), kun lataus hiipuu ja virta otetaan akusta.
Valaoisaan aikaan ajellessa tuon tuikuttelun voisi lukea turvafiitseriksi, huomioarvo kasvaa, mutta pimeällä ajellessa ominaisuus häiritsee 😯
Hieno peli, vaikka lentääkin maastokorkeudessa.
Ja taitaa neuvottelutkin sujua suomeksi… Myyjän nimestä päätellen.
Rosterilätkä on mersuissakin ollut kautta aikain…
Voihan tuota tutkia, jahka saan lopulliset mustapohjakilvet. Voipi vain olla hankalaa saada spraijausta lähellekään haalistunutta orkkisväriä.
Jos hakisi sellaisen rosterilätkän sinne kilven alle… Miltähän se sitten näyttäisi 🙄
Aika hyvin on saatu sätkän peilikin näyttämään sisältä katsoen fiiun tai voortin, whatever, vastaavalta
Se on sitten rekisteröity Suomeen. Z-alkuiset ihan mitä sattuu -kilvet osuivat kohdalle.
Piti ottaa ensin nuo valkoiset eu-kilvet. Tilasin samalla mustapohjaiset. Muutoin ihan hyvät, mutta vähän oudonnäköiset, kun tulevat kolme kirjainta ja numeroa koodauksella.
Takarekkarin kiinnitysreikiä joutuu kikkailemaan silti. Ilman eu-päätyä kilpi mahtuu nykyisten reikien väliin.. Ja alusmuovikin pitää jättää paikalleen. On ranskalainen nuukuuksissaan jättänyt muovin aluksen pohjavärille. (Dagon sportissakin oli samalla tavalla, joten oletan luukun olevan tehtaan jäljiltä.)
@maddis wrote:
Mitäs sitten jos/kun se pikkurilli jää jumiin siihen aukkoon? 🙂
Soon sitten isorilli.
@kari80 wrote:
Noinhan se kävi minullakin..eli milläs katsotte tarviiko lisätä?…olisko piippurassi hyvä.??
Pikkurillillä olen yleensä perien ja vaihteistoöljyjen määrän tarkistanut… Eli kyljestä tulppa auki ja pikkurilli sisään siten, että pää menee aukon sisäpuolella alaspäin (ensimmäinen nivel 90-asteen kulmassa, siis sormen päästä lukien 😉 ). Sormesta voi sitten lukea, millä korkeudella öljy on. Tavoitetasohan on tyypillisesti täyttöaukon alaraja.
Ylitäyttölorausriskiä tuo menetelmä ei tietenkään poista, mutta siihen auttaa maltti öljyä kaataessa. Pienestä ylitäytöstä en ole havainnut olevan haittaa, eli tulpan voi laittaa paikalleen, vaikka aukosta hieman valuu öljyä.
Periaatteessa kaikki polttoaineen oktaanin kohottajat, vähentävät palavan tavaran määrää…
Epäilenpä, että tuo suorituskyvyn lisäys on noita persdynöjuttuja… 😆
Tai sitten tiedoissani on puute ja sätkässä on nakutuksen tunnistussysteemi 😯
Laitetaanpa tännekin, jotta veropäätös tuli ja summa on 14,53€.
Do-diin, tulihan se sieltä, kun vähän potkii. Laitoin Tullille viimeviikolla viestin, jotta 3kk alkaa mennä täyteen ja tarrat vanhoiksi. Laitoinpa vielä, jottei asialla kiire ole, mutta veroarvo-odottamani on sellainen, että tuplaantuu maksettava, jos joudun ottamaan uudet tarrat.
– AMI 8 (veropäätös tehty perustuen 2CV6 0.6 4D)
– käyttöönottopäivä 04.11.1970
– veropäivä 16.6.2009
– ajomäärä 41000 (vaikka ruksasin, jotta mittarilukema, ajomäärä ei tiedossa)
– yleinen myyntihinta 79€ 😆Verrokkiauto C1 1.0 5d
Ja se vero 14,53€
En taida valittaa, vaikka tuo ajomäärä onkin pielessä ja vaihteitakin väitetään olevan viisi ja koneen tilavuus 603cc.
Tuosta on juttua myös tuolla.
-
JulkaisijaArtikkelit