Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
@Akaile wrote:
Riippuu lootasta. Minulla näyttelee 3800 kierrosta @ 80kmh. Ei ole kyllä tutun kuuloista neulan levoton eläminen, maa-häikkää jossain? Tai viallinen mittari?
Jos laitan 4-sylinteriasentoon, niin rauhoittuu heti, mutta näyttää väärin…
Tuollaisen biltemamittarin asensin. Ensin otin signaalin 123:n keltaisesta, ei toiminut. Mustalta toimii. Hieman on levoton mittarin näyttämä. Neula vatkaa kunnes saavutetaan 3000<…
Paljoko kierroksia pitäisikään olla nelosella 80 ajellessa?
Ja minä sain puskuritarjouksen, mistä ei voi kieltäytyä 🙂
Vielä kun löytäisi tuon kuitupuskurin myyjän…
Oliko kallis? En viitsi tällä kännykällä surffata… 😉
Hyvä, että rinkulat pääsivät ajoon. Ulkonäöltään kovasti rallirenkaita muistuttavat, joten varmaan yhtä hyvin pitävätkin. Tuolloin sai nastoissakin vielä olla ulkonemaa.
Mielestäni klappi ei tule akselistakaan… Noh, nippuun vain ja kovaa ajoa 🙂
Laakerilla on ajettu 2000km, joten siitä välys ei johdu. Taidan laittaa nippuun ja pörisemään… jahka tästä flunssasta tokenen.
@veera 1-2 wrote:
Minusta tuossa selvästi matkitaan, vanhaa “puukenkä” volvoa. Siinä oli muistaakseni farmarimallissa justiinsa samanlainen takamus.
En nyt ihan allekirjottaisi tuota. Duettihan on kaunis 🙂
https://www.google.fi/search?q=volvo+duett&hl=fi&client=safari&tbo=u&tbm=isch&source=univ&sa=X&ei=ynXTULv3EoTE4gTtioHQDg&ved=0CDUQsAQ&biw=320&bih=416#i=15″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Tuohon voi kommentoida vain yhdellä tavalla: Auts!
@Wonderi wrote:
@Jasu wrote:
Mielenkiintoisen tästä tekee sellainen hauska, että jos sattuisi löytämään käyttämättömän ajopelin, jota ei ole missään ikinä rekisteröity, niin se käsiteltäisiin tässä maassa tämän vuoden ajopelinä… 😯
Tuostahan on väännetty paljonkin. Joku viimeisistä Saab 96:ista jäi aikanaan rekisteröimättömänä autoliikkeen maskotiksi, yrittivät sitä sitten 2000-luvulla saada kilpiin. Ainakaan suoraan se ei onnistunut mitenkään, en tiedä saivatko lopulta poikkeusluvan onnistumaan.
Paimiolaisella Moto-Guzzeja maahantuovalla putiikilla on tarinan mukaan takahuoneessaan intialainen rekisteröimätön 90-luvun diesel Royal-Enfield. Sitäkään ei saa kilpiin millään, kun pitäisi täyttää tämän hetken normit…
Nuita kotelosuojia on erilaisia… Enemmän ja vähemmän öljymäisiä. Jotenkin vain luottaisin vartavasten tarkoitukseen tehtyihin mömmöihin… Noiden kotelosuoja-aineiden kiipeämiskyky on aivan uskomaton.
Niistä oli joskus TM-testikin.
@Akaile wrote:
Olen käyttänyt puhdasta moottoriöljyä, mitä juoksevampaa, sen parempi.
Eikö tarkoitukseen vasiten tehty kotelosuoja-aine olisi parempaa?
Bensaliukoista se silloin tuoreena oli. Tuollaisesta kovettuneesta on paha mennä sanomaan. Kokeilisin silti bensaa.
Miten mahtaisi käydä, jos passiivisuus ulottuisi jäsenmaksun maksamiseen saakka? 😉
-
JulkaisijaArtikkelit