Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 31 - 45 (kaikkiaan 874)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: Kierroslukumittari #130209

    @Akaile wrote:

    Riippuu lootasta. Minulla näyttelee 3800 kierrosta @ 80kmh. Ei ole kyllä tutun kuuloista neulan levoton eläminen, maa-häikkää jossain? Tai viallinen mittari?

    Jos laitan 4-sylinteriasentoon, niin rauhoittuu heti, mutta näyttää väärin…

    vastauksena käyttäjälle: Kierroslukumittari #130207

    Tuollaisen biltemamittarin asensin. Ensin otin signaalin 123:n keltaisesta, ei toiminut. Mustalta toimii. Hieman on levoton mittarin näyttämä. Neula vatkaa kunnes saavutetaan 3000<…

    Paljoko kierroksia pitäisikään olla nelosella 80 ajellessa?

    vastauksena käyttäjälle: Vanhusetupuskuri #168619

    Ja minä sain puskuritarjouksen, mistä ei voi kieltäytyä 🙂

    vastauksena käyttäjälle: Vanhusetupuskuri #168617

    Vielä kun löytäisi tuon kuitupuskurin myyjän…

    vastauksena käyttäjälle: Vanhusetupuskuri #168615

    Oliko kallis? En viitsi tällä kännykällä surffata… 😉

    vastauksena käyttäjälle: Hullulla halvat huvit #168263

    Hyvä, että rinkulat pääsivät ajoon. Ulkonäöltään kovasti rallirenkaita muistuttavat, joten varmaan yhtä hyvin pitävätkin. Tuolloin sai nastoissakin vielä olla ulkonemaa.

    vastauksena käyttäjälle: Keskipakokytkimen rumpu #168130

    Mielestäni klappi ei tule akselistakaan… Noh, nippuun vain ja kovaa ajoa 🙂

    vastauksena käyttäjälle: Keskipakokytkimen rumpu #168128

    Laakerilla on ajettu 2000km, joten siitä välys ei johdu. Taidan laittaa nippuun ja pörisemään… jahka tästä flunssasta tokenen.

    vastauksena käyttäjälle: Muotoilun rukkanen #168077

    @veera 1-2 wrote:

    Minusta tuossa selvästi matkitaan, vanhaa “puukenkä” volvoa. Siinä oli muistaakseni farmarimallissa justiinsa samanlainen takamus.

    En nyt ihan allekirjottaisi tuota. Duettihan on kaunis 🙂

    https://www.google.fi/search?q=volvo+duett&hl=fi&client=safari&tbo=u&tbm=isch&source=univ&sa=X&ei=ynXTULv3EoTE4gTtioHQDg&ved=0CDUQsAQ&biw=320&bih=416#i=15&#8243; onclick=”window.open(this.href);return false;

    vastauksena käyttäjälle: Muotoilun rukkanen #168075

    Tuohon voi kommentoida vain yhdellä tavalla: Auts!

    vastauksena käyttäjälle: DYANE -68 #167931

    @Wonderi wrote:

    @Jasu wrote:

    Mielenkiintoisen tästä tekee sellainen hauska, että jos sattuisi löytämään käyttämättömän ajopelin, jota ei ole missään ikinä rekisteröity, niin se käsiteltäisiin tässä maassa tämän vuoden ajopelinä… 😯

    Tuostahan on väännetty paljonkin. Joku viimeisistä Saab 96:ista jäi aikanaan rekisteröimättömänä autoliikkeen maskotiksi, yrittivät sitä sitten 2000-luvulla saada kilpiin. Ainakaan suoraan se ei onnistunut mitenkään, en tiedä saivatko lopulta poikkeusluvan onnistumaan.

    Paimiolaisella Moto-Guzzeja maahantuovalla putiikilla on tarinan mukaan takahuoneessaan intialainen rekisteröimätön 90-luvun diesel Royal-Enfield. Sitäkään ei saa kilpiin millään, kun pitäisi täyttää tämän hetken normit…

    vastauksena käyttäjälle: Talven tekemiset #167438

    Nuita kotelosuojia on erilaisia… Enemmän ja vähemmän öljymäisiä. Jotenkin vain luottaisin vartavasten tarkoitukseen tehtyihin mömmöihin… Noiden kotelosuoja-aineiden kiipeämiskyky on aivan uskomaton.

    Niistä oli joskus TM-testikin.

    vastauksena käyttäjälle: Talven tekemiset #167435

    @Akaile wrote:

    Olen käyttänyt puhdasta moottoriöljyä, mitä juoksevampaa, sen parempi.

    Eikö tarkoitukseen vasiten tehty kotelosuoja-aine olisi parempaa?

    vastauksena käyttäjälle: Tiikerimassa #167662

    Bensaliukoista se silloin tuoreena oli. Tuollaisesta kovettuneesta on paha mennä sanomaan. Kokeilisin silti bensaa.

    vastauksena käyttäjälle: 2cv6 OSTETTU. #167522

    Miten mahtaisi käydä, jos passiivisuus ulottuisi jäsenmaksun maksamiseen saakka? 😉

Esillä 15 viestiä, 31 - 45 (kaikkiaan 874)