Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 631 - 645 (kaikkiaan 874)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: Katon rullaus #146566

    @Aakku wrote:

    Ohjekirjaan luotan, kuin pässi sarviinsa. 😯

    Onpas niin epäselvästi piirretty kuva, että tuon voi tulkita kumminpäin tahansa… Ei ihme, etten saanut haalistuneesta kuvasta tolkkua.

    vastauksena käyttäjälle: Kulttuurisätkäilyä Taaborille #144842

    Parkkipaikan päävahti viestitti minulle eilen, jotta liikenteen ohjaukseenkin olisi tarvetta.

    Kylläpä sattuu ohjelmatarjontaa samalle hetkelle. 😆

    Odotellaanpa nyt vielä sätkäväen lisäilmoittautumisia tähän tapahtumaan, ennen kuin kohtalo päätetään.

    vastauksena käyttäjälle: Kulttuurisätkäilyä Taaborille #144840

    Ilmeisesti porukoita vaivaa tapahtumaähky. Näyttää aika ohkaiselta tämä osaanottajajoukko.

    Ilmoitelkaa nyt vielä osalistumisinnostanne.

    Yksi kaveri meinaan vinkui minuakin muuttopuuhiin… Piti nyt varata muuttonsa juuri tälle lauantaille.:roll: Toisaalta minulla olisi hyvä tekosyy jäädä pois selän rikkomistalkoista 😉

    “Tuo mösjöö Alanko ei kyllä kiinnosta minua ollenkaan”

    Sinulla on sama maku kuin minulla…

    vastauksena käyttäjälle: Ostettu: Jo vuonna 2008 Kaksseeveekuus vm -77 #145896

    @Jasu wrote:

    Se venttiili mitä kohomysteerio avaa ja sulkee. Messinkiä on hän. On se siellä kannessa…

    Ai se… Olen minä sen sitten melkein sata kertaa nähnyt. Eikä vuoda tuossa omassa. Ainakaan puhallustestillä…

    vastauksena käyttäjälle: Ostettu: Jo vuonna 2008 Kaksseeveekuus vm -77 #145894

    @Citroman wrote:

    Syynä oli irronnut neulaventtiili.

    Olen varmaan satakunta kertaa avannut tuon kaksikurkkuisen kannen, eikä silmiini ole osunut neulaventtiiliä 😳

    Missä se sijaitsee? Meinaan vain, kun tuo oma vähän kastelee kaasarin pintaa…

    vastauksena käyttäjälle: Ostettu: Jo vuonna 2008 Kaksseeveekuus vm -77 #145891

    @Citroman wrote:

    kaksikurkkusen tulvimisen korjaus.

    OT: bensapintaa säätämälläkö tuo hoituu? Jos näin, niin paljonko kohojen keskikohta kannesta mitattuna (ei siis tiivisteestä)?

    vastauksena käyttäjälle: Härö tiina #146533

    Mitenkäs tuon kuplan akselväli ja raideleveys osuvat yhteen sätkän kanssa?

    vastauksena käyttäjälle: Harrastuksen seuraavalle tesolle #146404

    Kyllä minä vielä tuon virikoneenkin värkkään…

    Pitäisi vaan samaan syssyyn tehdä vaihdelaatikko. Tars saada yksi ylimääräinen kutosen levylooda ja amikasin perä. Niistä kuulemma saa kivaa ja virikoneelle sopivaa aikaan.

    Toisaalta sellainen älyttömästi kiertävä kutosen konekin voisi olla hauska.

    Noh, nyt pitää rauhoittua. On puuliiteri vielä ihan vaiheessa ja yksi pengerkin pitäisi rakentaa ja muutama kymmenen neliötä pompulakivetystä rakentaa. Ja keittio/ruokailutilan lattia maalata..

    OT: Olisiko kenelläkään ylimääräisiä sokkelikiviä? Vaikka vanhasta navetasta purettuja.

    vastauksena käyttäjälle: Harrastuksen seuraavalle tesolle #146401

    Huomenia!

    Taitaa pikkuhiljaa olla sätkä ja kuski vireessä, kun kulutusmittaukset alkavat tuottaa kuuden pintaan osoittavia lukuja (eilen tankatessa 6.3L/100km).

    Kyllähän hauskuuskerrointa loiventamalla, sekä kaasuttimen, että kaasuttajan osalta, saisi vieläkin pienempiä lukuja. Mutta kyllä nyt alkaa paketti olla hyvässä iskussa.

    Ja nopeusrajoitusten mukaan ajellaan, tosin motareita väistellen. Eikä olla jaloissa, pikemminkin päinvastoin.

    Naatiskellen
    Tero

    vastauksena käyttäjälle: RENKAITA #146469

    @Isoo-Jukka wrote:

    Hieman hankala tuo Rengas Onlinen haku, kun en meinannut millään saada 135 leveitä renkaita näkyviin. Vasta kun profiili ja nopeusluokkakin osuivat sattumalta oikeiksi alkoi löytymään.

    Kokeilkaa esim esim. 135/70 15 S (leveys/profiili vannekoko nopeusluokka)

    Kun laittaa 135 ja 15″ , niin sitten löytyy… profiilia ei tarvitse laittaa.

    vastauksena käyttäjälle: RENKAITA #146467
    vastauksena käyttäjälle: Kulttuurisätkäilyä Taaborille #144838

    Täytyy minunkin ajella sätkäni parkkiin, vaikka kotoa kävellen olisi lyhyempi 😉

    Kyllähän kahdellakin jo rivin saa aikaan, mutta muutama lisäyksilö lisää näyttävyyttä..

    Pia, joko sätkä on kasassa?

    vastauksena käyttäjälle: Kulttuurisätkäilyä Taaborille #144836

    Terve!

    Ehdotan, jotta tapaamme Taaborin parkkipaikalla klo 12:30-13:00. Koitan järjestää sätkillä tulleille erityisparkin, jotta saadaan sätkät riviin.

    Eiköhän lippuja vielä saa tuohon aikaan portilta.

    http://www.nurmijarvi.fi/ajankohtaista/tapahtumakalenteri/kesa2008/fi_FI/09082008a/

    vastauksena käyttäjälle: Harrastuksen seuraavalle tesolle #146400

    Päädyin irroittamaan vetarin laatikon päästä. Ja helpostihan kumin sai paikalleen, kun paikat tursuivat vaseliinia.

    Niputin auton ja muutaman koeajolenkin sekä suuttimien vaihtelun jälkeen tuo ei juurikaan häviä edesmenneelle voimakoneelle. Huippua taitaa olla vähän enemmänkin… 8) Mekaaniset äänet loistavat poissa olollaan, vaparisuodattimen tuoma mouruna ja pakoäänen mörinä pääsevät oikeuksiinsa.

    Pieni takapakki tuli, kun ropelli otti ja irtosi. Jätin ilmeisesti pultin vähän löysälle ja iloisesti kiertävän koneen kanssa se irtaantui kesken ajon. Ropelli on nyt paria siipeä harvempi ja suojaverkko oli otettava tallin perälle, kun verkko rullaantui käyttöön kelvottomaksi.

    Olisiko kenelläkään ylimääräistä ehjää potkuria ja suojaverkkoa?

    vastauksena käyttäjälle: Taktak…. koneen soundi osuu kuulohermoon #146345

    Terve!

    Tuo 288 lienee hyvä kompromissi kierrosten ja väännön väliltä (siis kumpaakin löytyy, ei puutu). R-koneistus Keravalla se putiikki lienee, joka hiontahomman osaa tehdä? Ja aihioksi menee vakionokka, ei tuo 300+ asteinen. Sen säilytän mahdollisia jatkohörhöilyjä varten… (hmmm. normaali kutonen, kevennetty vauhtipyörä, 305 asteinen nokka…. ehkä jonain päivänä 8) )

    Tuohon visa-sylinteriseen kutoskoneeseen 🙂 tarvitaan visan pellit. Nuo sylinterit ovat sen verran isommat halkaisijaltaan. (Tuli ensin yritettyä peruskutosen peltejä).

Esillä 15 viestiä, 631 - 645 (kaikkiaan 874)