Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Mehari naapurissa: http://www.blocket.se/vastmanland/Citroen_MEHARI___en_oumbarlig_farkost_42164473.htm?ca=14&w=3″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Ja B11: http://www.blocket.se/uppsala/Citroen_B11_Sport_41993517.htm?ca=14&w=3″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Terve!
Näyttäisi ostaja amille löytyneen.
Joskus tuli hurautettua katto pois yhdestä kuplavolkkarista. Huolella ja ajatuksella kun hitsaili, niin kaaret syntyivät ihan vesiputkesta ja mutkista…. Painavahan se tietysti oli.
Jos joku tuotteistaisi valmiin kitin, niin sellaisen hankintaa voisi harkitakin. Ei sitten olisi koko rättäri passiivisen turvallisuuden pehmeää osuutta.
Juu, kyllä kone täytyy paikoillaan olla. Ilman ryppy sopii heittämällä, onhan se siinä aiemmin ollutkin, 12hp-koneella.
Lähinnä ajattelin ottaa koneen pois, kun muotoilen etupalkin uuteen kuosiin, 5cm nykyistä alemmas.Alkoipa aamulla töihin ajaessa kuulumaan sivuääni konehuoneesta. Niinkuin jotain olisi irti. Bussipysäkkianalyysin perusteella ropelli löystynyt.
14mm hylsy tietysti kotona, mutta ei hätää, vaimo vielä siellä. Hylsyn saatuani ropelli kireäksi ja matk… eikun sitten kuuluikin enempi kalinaa muistuttava ääni. Vauhtipyörähän siellä oli löystynyt. Hinauksella sitten kotiin inspiraatiota odottamaan…
Noh, olin joka tapauksessa ajatellut nostaa koneen pois rypppeltisovittelun takia, mutten ihan vielä. Ja tietenkin tämä sattui juuri, kun sain kaasarin vireeseen ja ensimmäistä kertaa värkin toimimaan sujuvasti ykkös/kakkos-kurkun vaihteessakin 🙄
Tulee ainakin rutiinit kohilleen, kun yhtenään kasaa ja purkaa konehuonetta
Tervehdys!
Jotkut teistä ehkä havaitsivat Sätkälässä olostansa suuresti nauttineen pariskunnan, joka liikkui tuolla tämän ilmoituksen kuvissa (ja viimeisimmässä Meidän Perhe-lehdessä esiintyneen) amin kanssa.
Isäntä menehtyi viikonloppuna pyörälenkin jälkeen ilmeisesti sydänkohtaukseen tai vastaavaan.
Leskellä ei ole tarkoitusta pitää autoa, joten lupasin ilmoittaa amin myytäväksi ja kertoa kiinnostuneille tarvittavat tiedot.
Eli, mikäli haluat siistin ami8:n, niin ota yhteyttä yv:llä. Kerron sitten lisää.
@Jalppis wrote:
Uusi bensapumppu, alkuperäinen (artikkeli, sitronen) tai sähköinen (esim. Motonet) kustantaa 20-25€ ja kaasariin saa korjaussarjoja 😯 .
Viimeisimmän käsitykseni mukaan, pyttyjen välillä on melko suuri puristuspaine-ero… Tutkitaan, jahka kones palautuu talliini.
@Akaile wrote:
Männät ja turboputki joissakin tapauksissa. Tuulipellissä ei ole paikkoja suojaverkolle vaan siinä on sellainen kaulus kumista.
Mitäs männissä erona? Halkaisija ja renkaat samat? Kuinkas kannet?
Tuntee piston syömmessään hän, kun nyt tajusi mistä kone on lähtoisin… Taidan olla syypää noihin murheisiin. Menin myymään koneen, josta en tiennyt mitään. Mutta muistaakseni kerroin tietämättömyyteni rehellisesti 😉
Kuten yv:llä jo viestinkin, niin ostan koneen takaisin ja tutkin paremmalla ajalla.
Hyvä, että homma hoitui! Ei muuta kuin Sulkavan suuntaan seuraavaksi…
Kun tuossa pari viikkoa sitten katsastutin vanhuksen kutosen tekniikalle, niin eivät mitään paperia kysyneet. Paikan päällä piti sitten täytellä kuponki, jossa mainittiin vaihdetut osat. Otteeseen tuli muutosprosentiksi muistaakseni 28.
Joustavasti sujui ainakin kehä3:n A-katsastuksessa Vantaalla.Tulimme nähdyksi…
http://www.cruisingnight.tk/index.php?option=com_content&task=view&id=535&Itemid=28&limit=1&limitstart=2″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Sinnehän se 123 asentui. Ja nyt on käynti melkeinpä hyrinää. Vielä en ehtinyt baanalle, kun pitisi tehdä vaihdekepin ropelli vahvemmasta kamasta. Millisestä pellistä vääntämäni oikenee liiaksi… Onko nelkussa pidempi vaihdekeppi? Kun tuo vanhuksen keppi ei vie laatikosta sohottavaa keppiä tarpeeksi eteen.
Hieman jäin myös miettimään, mikä pitää 123:n magneetit tapeissa, kun ei niissä ole mitään lukitusta.
@HENKKA wrote:
Tero! Tulle lainaamaan multa työkalu, niin saat tehdä homman ajan kanssa tai tehdään kimpassa.
Pidetäänpä optio mielessä. On vain harvassa nuo vapaat hetket. Voipi mennä homma Sulkavan jälkeiselle ajalle. Kyllä tuolla onneksi voi tuollaisenaankin ajella. Kunhan vaan saan käynnin kohilleen.
Saiskohan tuolta apua kitkaiskareiden säätelyyn?
-
JulkaisijaArtikkelit