Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 76 - 90 (kaikkiaan 874)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: Pari sätkää puun takaa #163645

    Käväisin esittäytymässä Stadissa. Ei mennyt ihan putkeen. Menomatkalla kyllä mentiin kevyesti mittari pohjaan (110), mutta selvästi nypytellen. Perillä Kauppatorin kunniakujaa ajettaessa sitten yskihdeltiin ja käynti hävisi.

    Pienen huilin jälkeen käynti taas löytyi, mutta kaasua sai antaa todella varovasti, jottei ampunut takaisin (ja välillä pakoputkistakin).

    Josko kaivelen 123:n tallin perältä ennen Sulkavalle lähtöä… Löytyisikö jostain pikaohje asennukseen?

    vastauksena käyttäjälle: Pari sätkää puun takaa #163643

    Nyt on projekti kilpien välissä! Pientä säätöä vain ja Sulkavalle 😉

    Ohjaus vetää hieman oikealle. Aurausta/haritusta pitäisi hieman säätää… Sitä pitää hieman tuumailla.

    vastauksena käyttäjälle: Pari sätkää puun takaa #163638

    Miten tuon vahuspyyhkijän saa päälle? Kun pyöritän nupista, niin pyyhkijät kyllä viuhtovat, mutta “automaattia” en on keksinyt…

    vastauksena käyttäjälle: Pari sätkää puun takaa #163637

    Huomenia!
    Mittari korjaantui mittaria vaihtamalla. On vähän sisäkalut irrallaan tuossa, joka ei toimi.

    Ajelin eilen ensimmäisen maantielenkin, tarrakilvillä. Ensin luulin, että toinen vetari on saanut kipeää, mutta pyörän pultihan ne vain oli hosuessa jääneet löysälle 😉

    Huomenaamuksi on varattu rekisteröintikatsastus. Pätkivä vasen lähivalo pitää vielä fiksata ja se on siinä. Niin ja tehdä vaihdekepin päähän pidempi “ropeli” jotta menisi nelonenkin päälle. Tein jo yhden, mutta se hoiti vain pakin ja kakkosen.

    Aika paljon on ollut keksittävää tässä bolt-on kone swapissa 😀

    Hieman tuo pötsäyttelee kaasariin, varsinkin kylmänä. Liekö venttiilit hieman kantavat vai sytkä aikaisella. Miten tuo tekee kärkien kuluessa? Aikaistuuko vai myöhästykö sytkä?

    vastauksena käyttäjälle: Pari sätkää puun takaa #163635

    Hienosti kuli kotipihalla! Kyläkin kuuli, kun suorilla putkilla paukutin. Keskipakokytkin on mainio aparaatti.
    Nopeusmittari ei toimi. Liekö vaijerin alapää hieman kutosen vastaavaa lyhyempi tms. Mittari meinaan toimi, kun poralla vaijerista pyöritin. Alapään ratas pitäisi kyllä olla paikoillaan…

    Kyllä se tästä. Peilit pitäisi saada paikolleen ja sitten leimalle.

    vastauksena käyttäjälle: Seoksen säädöstä #166488

    Sattuuko joku tietämään, millaiset desibelirajat on ’56-malliselle autolle?

    nimim. ilman vaimentimiako katsastukseen 😯

    vastauksena käyttäjälle: Pari sätkää puun takaa #163634

    Ei vaiheta… Sinä kaivelet vielä enemmän verta nenästäsi tuo projektisi kanssa kuin minä omani 😆

    vastauksena käyttäjälle: Pari sätkää puun takaa #163632

    Kyllä alkaa projekti syödä miestä. Kaikki liikenevä aika viimeisen kuukauden aikana on kulunut erilaisten haasteiden ratkonnassa. Hyvää on se, että kone/vaihdelaatikko istuvat paikallaan, jarrut odottavat enää nesteitä, sähköt loistavat monivärisiä uusia johtojaan… Mutta käytettävissä oleva aika käy vähiin ihan viimemetreillä. (Rippijuhlat ja lomareissu Viroon vielä ennen säpisemistä).

    Eilen tuli vastoinkäyminen pakoputken osalta. Olin ajatellut hurauttaa peltorit päässä Tiittasen pakoputkilafkaan ja teettää mieleiseni putkiston. Hän ei suostunutkaan ottamaan haastetta vastaan ennen elokuuta :cry:. Noh, eikun varasuunnitelma käyttöön ja kutosen melkein laho poikittaispönttö vaan tähän hätään paikalleen ja menoksi. Mutta eihän se sovi sinne päinkään tuossa vanhus/kuutoskokoonpanossa. Käsijarruvaijerit ovat juuri siinä, missä pönikän pitäisi majailla… Eli, itse on vit… eikun putki väännettävä.

    Ilman tuota pakoputkiepisodiakin olisi vielä peilien istutus oviin ja penkkien kiristely (täyshuollosta jo luovuin).

    Jotain positiivistakin. Uutuuttaan kiiltävät mustapohjakilvet odottavat konttorilla! 🙂

    vastauksena käyttäjälle: Pari sätkää puun takaa #163630

    Kiitoksia! Eiköhän noilla löydy oikeat karvat oikeaan paikkaan…

    Ps. Meinaan laitella niin lähi-, kauko- kuin parkkivalotkin releiden kautta. Parkit lienee syytä laittaa “jatkuvan sähkön” piiriin, kun taas ajeluvalot voivat olla virtalukon takana…

    vastauksena käyttäjälle: Pari sätkää puun takaa #163626

    Terve!

    Mietiskelinpä, miksi vanhuksen valokatkaisijassa on niin mahdottoman monta johtoa. Onko jollakulla tolkkua, mihin mikäkin karva pitäisi mennä? Ja miten tuo 6V suunniteltu hantaaki kestää 12V high voltagea?

    vastauksena käyttäjälle: Sätkälässä tapahtuu… #166275

    @SEPPON wrote:

    Nytpäs enpäs Päivin kommenttia ymmärtänyt.

    Liittynee siihen, että tämän topikin alkuperäinen aihe on arpajaisvoittojen keräily… :mrgreen:

    vastauksena käyttäjälle: Raidetangon alapään suojakumit LÖYTYI #166229

    @Akaile wrote:

    Onko — T-mallisia suojakumeja?

    Ookko Artikkelista kysellyt?

    vastauksena käyttäjälle: Pari sätkää puun takaa #163624

    Tänään irroittelin luovuttajasta konevaihdelaatikkopaketin sekä petaalisetin.

    Seuraava haaste… Mitkä vaijerit hoitavat käsijarrun? Siis vanhusvivustot, mutta levyjarrut.

    vastauksena käyttäjälle: Pari sätkää puun takaa #163619

    @Akaile wrote:

    Tuo haluamasi T-haara löytyy esim. -70 nelkusta, jossa M9 juntturit.

    Luovuttaja on -74… Millainen siinä on? Entäs kutosessa?

    @Akaile wrote:

    Sinun tapauksessasi kannatan kitkaiskareiden säädön modifiointia, että pääset kiristämään ne pienemmällä vaivalla…

    Mites tuo temppu tehdään?

    vastauksena käyttäjälle: 2-kurkkuinen Solex #165026

    Tuollainen n. 4mm halkaisijaltaan sieltä reijästä pitäisi löytyä…

    http://www.ecas2cvparts.co.uk/fuel-exhaust-carburettor-jets-c-13_201.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

Esillä 15 viestiä, 76 - 90 (kaikkiaan 874)