Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Valitettavan yleistä tämä on. Tosin yleesä vika ilmenee ensiksi siten, että kaarteissa alkaa kuulumaan ulkokurvin puoleisesta etupyörästä naputusta. Yksi keino jatkaa vanteiden käyttöikää on laittaa ne huonoimmat vanteet taka-akselille. Siellä vanteen pyörimisen tiellä ole olkatapin tapaisia esteitä.
Kiitos kiltalaisille saamastani laajasta luottamuksesta. Pyrin olemaan toimissani Raadissa sen arvoinen
Erkki Rajala
Kiitokset koko järjestäjäkaartille!
Erkki&Aila
Suurkiitos kaikille järjestäjille!
RIF-453:n, MEC-573:n ja BAC-76:n porukat
Suurkiitos järjestäjille!
Erkki, Aila, Tiina ja Taito
Kiitokset vaan järjestäjille! Viihdyimme, eli tulemme ensi vuonnakin.
Erkki&Aila
Paras paikka antureille (öljyn lämötila ja paine) on siellä, mistä öljy lähtee kiertoon, eli öljynsuodattimen alla. Sitä varten on saatavilla välilaippa, joka yksinkertaisesti vain kierretään paikoilleen ennen suodatinta. Laipan kyljessä on sitten kierteiset reiät antureille ja asennus on helppoa kuin heinän teko.
Se riippuu niin monesta asiasta: mielialasta, säästä ja määränpäästä. Toisaalta kaikkia noita menopelejä kai pitäisi ulkoiluttaa, joten Acadianella, eikun Meharilla tai sitten tavallisella kutosella, vai tulisinko sittenkin HY:llä. Kas siinä pulma. No, ehkä kaikilla tasapuolisesti vuoron perään.
Kyseinen kuljin on tosiaan hyvässä tallessa Muurlassa Aila Rajalan nimissä. Viime vuosina auto on ollut hyvin pienellä käytöllä ja ensi vuonna se olisikin tarkoitus museokatsastaa.
21.9.2009, 06:58 vastauksena käyttäjälle: 2. Länsi-Uusimaa – Salo – Forssa syysretki 19.-20.9. #153416Kiitokset myös muurlalaisilta. Ensi syksynä uudelleen!
Eki ja Aila
Kyllä oli hieno tapahtuma. Kiitoksia kovasti järjestäjille!
Erkki ja Aila
Jos haluat selvittää YKK:n tarkasti toimi seuraavasti: Laita tulpan reiästä kiinteä tappi sylinteriin: Sopivan saa esimerkiksi jatkamalla vanhaa sytytystulppaa. Kiinnitä astemittari kampeen ja osoitin koneen runkoon. Kierrä nyt moottoria myötä- ja astapäivään esteeseen asti ja merkitse astelukemat muistiin. YKK on tarkalleen saamiesi kulma-arvojen keskellä
Saattaapi olla että homman jälkeen pitää todeta entisen räätälin tapaan: ei tullut nopeudenrajoitinta mutta tulipa tehokas ajonestolaite!
Hieno juttu! Ja kohta nämä ilmatkin lämpeävät ja alkaa kunnon ajelukelit.
Nyt Tosimiehillä on oiva tilaisuus päivittää kirjastonsa! Siihenhän on perinteisesti kuulunut Tuntematon sotilas, vihkiraamattu ja Bilteman luettelo. Nyt sen Bilteman luettelon voi korvata Korjausoppaalla.
-
JulkaisijaArtikkelit