Kirjoitetut vastaukset

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 17)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: Ei rättärihavaintoja #167765

    Raahessa näkynyt sininen Dyane

    vastauksena käyttäjälle: Camina -65 kysymyksiä. #167065

    Onko projekti edennyt?

    vastauksena käyttäjälle: Camina -65 kysymyksiä. #167063

    Olisiko varaosakirjasta apua.

    http://www.agua.nu/ds-files/tony-jackson/H-van/601%20H-van%20petrol.pdf” onclick=”window.open(this.href);return false;.

    Näkyy aika hitaasti latautuvan…

    Tapsa

    vastauksena käyttäjälle: Camina -65 kysymyksiä. #167057

    Kävin kuvaamassa Manun pihalla olevan koneen.se on vuosimallia 60 …

    Täällä kuvia
    http://aijaa.com/0086010887954″ onclick=”window.open(this.href);return false;
    http://aijaa.com/0082110887955″ onclick=”window.open(this.href);return false;
    http://aijaa.com/0041510887956″ onclick=”window.open(this.href);return false;
    http://aijaa.com/0021910887957″ onclick=”window.open(this.href);return false;
    http://aijaa.com/0017010887958″ onclick=”window.open(this.href);return false;
    http://aijaa.com/0019410887961″ onclick=”window.open(this.href);return false;
    http://aijaa.com/0081010887965″ onclick=”window.open(this.href);return false;
    http://aijaa.com/0044910887966″ onclick=”window.open(this.href);return false;
    http://aijaa.com/0063010887967″ onclick=”window.open(this.href);return false;

    Tapsa

    vastauksena käyttäjälle: Camina -65 kysymyksiä. #167047

    Vieläkö Musta Hattuisen Miehen pihalla on se kaminan kone vai veikö osien ottaja sen mukanaan.Se oli juuri tuollainen valurauta kannella oleva.
    Tapsa

    vastauksena käyttäjälle: Galvanoidun rungon käsittely #164227

    @Hanski H2cv wrote:

    Valitettavasti joudun nyt kommentoimaan tätä Mikaveen kirjoitusta ja toteamaan että mikavee on…. oikeassa 😀
    Ennen bussikuskiksi ryhtymistä vedin 15v firmaa joka valmisti matkailuautoja, perävaunuja, kuljetustrailereita, y.n.m. sellaista.
    (Kyseinen yritys toimii vielä) Siellä rungot tehtiin itse koska työt oli aina mittatilaus hommia asiakkaan tarpeisiin. Rungot käytettiin Hyvinkäällä kuuma kalvanoinnissa eikä niitä sen jälkeen käsitelty millään lisäaineilla koska niistä ei olisi ollut muuta kuin haittaa.
    Kalvanointi suoritettiin upottamalla koko runko sinkitys altaaseen, oikein reijitettynä sinki menee joka pinnalle niin ulko kuin sisäpinnallekin. Rättäreissä äänieristeenä voisi ajatella ehkä, jos tuntuu että se on välttämätöntä, kumisia tai muovisia kivisuojia niihin kohtiin jossa hiekka pyrkii rapisemaan. Että tätä mieltä minä 😳

    Samaa mieltä asiasta

    vastauksena käyttäjälle: Killan 50 v-juhlat – "SÄTKÄLÄN SÄPINÄT" 18.-22.7.2012 #152470

    I AM NUMBER 10

    vastauksena käyttäjälle: VISAn sytytyssensorit #161924

    @Isoo-Jukka wrote:

    Lataussäätimen piuhoja ja maadoitusta on tsekkailtu samoin muita maadoituskohteita. Jännitearvot heilahtelivat tosiaan silloinkin, kun magnetointi oli pois laturilta. Mulla ei ollut suoraan tilalle toista säädintä. Tämä on niitä ei-pikaliitin malleja, joka maadoittuu jalan kautta ja on semmoinen elektroninen pikkupalikka.

    Mittailin kahdella eri digimittarillani vertailuksi kahden muun sätkän jännitteitä eikä ollut mitään heittelyä niissä. Acassa varsinkin toinen mittareista on aivan vauhkona.

    Tällä hetkellä tilanne kuitenkin “vakaa”.

    Tulisko tuolta Visan syttyboksista jotain häiriötä, koska esim. alipainesäätimen jännitettä ei pysty mittaamaan kummallakaan digimittarilla, numerot vain vilisee silloinkin kun muualta mitaten on jännite vakaa. Analogisella kyllä onnistuu (ja säädin jopa toimi).

    Muutamia ajatuksia tuli mieleen mitä voisi mittailla kun on moottori käynnissä.
    – laturin + ja akun + onko jännite eroa..ei pitäisi olla paljoa.
    – laturin – ja akun – onko jännite eroa..ei pitäisi olla paljoa.
    – säätimelle tuleva + ja akun + onko jänniteessä eroa.
    – akun – ja korin ja moottorin jännite erot.
    – Siten se perinteinen juttu että onhan akun navoissa hyvät kontaktit akunkenkiin.

    Tapsa

    vastauksena käyttäjälle: 2cv6 nykii #161708

    Minulla oli kerran kondensaattori viallinen,aiheutti epämääräistä nykimistä .

    Tapsa

    vastauksena käyttäjälle: Valokuvaus – OSIO #146179

    Kaminan kuva löytyi yllättävästä paikasta.

    http://www.mantsalanautokatsastus.fi/kuvia.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

    Tapsa

    vastauksena käyttäjälle: M:Hy #156993

    Löytyi myös nettiautosta.

    Tapsa

    http://www.nettiauto.com/citroen/ii-cv/3199535″ onclick=”window.open(this.href);return false;

    Mihinkähän on nettiauton ilmoitus hävinnyt? Ei löytynyt enään.

    vastauksena käyttäjälle: Rungon lahoja kohtia? #132017

    @Jaspi wrote:

    Onko jollakin ajantasaista tietoa rungon kuumasinkityksen kustannuksista ? millaisia “ilmareikiä” sinkitystä varten tarvisee tehdä ?

    Elokuussa 2007 maksoi YIT:llä Ylivieskassa sinkitys 142,74 euroa.Hinta painon mukaan (78 kg).Netistä löysin aukonteko ohjeita,esimerkiksi .http://www.kuumasinkitys.fi/kuumasinkityksen_toimintaketju_yleisohje_1_2007.pdf” onclick=”window.open(this.href);return false; Tapsa

    vastauksena käyttäjälle: Sinkkiä pintaan #147972

    @Akaile wrote:

    Lievestuoreen sinkittämö on ns. raskaan kaluston sinkitykseen ja he eivät sinkitä sätkän osista muita kuin runkoja. Hinta 2.5 E/KG eli kutakuinkin 300e per runko.

    Toissa kesänä Ylivieskassa YIT:llä maksoi rungon sinkitys 142 euroa.Hinta määräytyi painon mukaan ,mulla näkyy olleen 78 kg

    vastauksena käyttäjälle: Jarrupetaali vajoaa #144811

    @Akaile wrote:

    Ensinäkin jipiiiii taas saa ajella Tiinalla! Mutta toisena, todellakin, jarruongelma on vain pahentunut seisoessa. Eli olisi pitänyt laittaa vaikkapa tiiliskivi jarrupolkimelle jäykistämään takasylintereiden kumeja koko talveksi. Nyt nimittäin tilanne on sellainen, että välillä tarvitsee kolme pumppausta ennenkuin poljin nousee oikealle korkeudelle. Pito on kyllä hyvä.

    Nooh.. huomenna aukaisen. Jos vaikka saisi kuvia räpsittyä ja kiltakansalle jakoon.

    Itsellä moiseen vaivaan auttoi kun laitettiin jarrusylinterin sisälle palautusjouset pitämään männät kiinni jarrukengissä.

    vastauksena käyttäjälle: Kamina/HY -keskustelu tänne #138806

    Minulla jäi varaosa Camina tarpeettomaksi kun olen myynyt liikenteessä olevan pois.
    Jos joku sattuis tarviin niin sais todella edullisesti koko läjän. 😆 (siis ilmaiseksi)
    Sisältää moottorin ,etuakseliston ,vaihdelaatikon ja muita osia vuosimallia 60.
    Kori on sitten jotain 70 luvulta,vanha hevosauto.Auto on Raahessa.
    Tapsa 😥

    050-5326365

Esillä 15 viestiä, 1 - 15 (kaikkiaan 17)