Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Raahessa näkynyt sininen Dyane
Onko projekti edennyt?
Olisiko varaosakirjasta apua.
http://www.agua.nu/ds-files/tony-jackson/H-van/601%20H-van%20petrol.pdf” onclick=”window.open(this.href);return false;.
Näkyy aika hitaasti latautuvan…
Tapsa
Kävin kuvaamassa Manun pihalla olevan koneen.se on vuosimallia 60 …
Täällä kuvia
http://aijaa.com/0086010887954″ onclick=”window.open(this.href);return false;
http://aijaa.com/0082110887955″ onclick=”window.open(this.href);return false;
http://aijaa.com/0041510887956″ onclick=”window.open(this.href);return false;
http://aijaa.com/0021910887957″ onclick=”window.open(this.href);return false;
http://aijaa.com/0017010887958″ onclick=”window.open(this.href);return false;
http://aijaa.com/0019410887961″ onclick=”window.open(this.href);return false;
http://aijaa.com/0081010887965″ onclick=”window.open(this.href);return false;
http://aijaa.com/0044910887966″ onclick=”window.open(this.href);return false;
http://aijaa.com/0063010887967″ onclick=”window.open(this.href);return false;Tapsa
Vieläkö Musta Hattuisen Miehen pihalla on se kaminan kone vai veikö osien ottaja sen mukanaan.Se oli juuri tuollainen valurauta kannella oleva.
Tapsa@Hanski H2cv wrote:
Valitettavasti joudun nyt kommentoimaan tätä Mikaveen kirjoitusta ja toteamaan että mikavee on…. oikeassa 😀
Ennen bussikuskiksi ryhtymistä vedin 15v firmaa joka valmisti matkailuautoja, perävaunuja, kuljetustrailereita, y.n.m. sellaista.
(Kyseinen yritys toimii vielä) Siellä rungot tehtiin itse koska työt oli aina mittatilaus hommia asiakkaan tarpeisiin. Rungot käytettiin Hyvinkäällä kuuma kalvanoinnissa eikä niitä sen jälkeen käsitelty millään lisäaineilla koska niistä ei olisi ollut muuta kuin haittaa.
Kalvanointi suoritettiin upottamalla koko runko sinkitys altaaseen, oikein reijitettynä sinki menee joka pinnalle niin ulko kuin sisäpinnallekin. Rättäreissä äänieristeenä voisi ajatella ehkä, jos tuntuu että se on välttämätöntä, kumisia tai muovisia kivisuojia niihin kohtiin jossa hiekka pyrkii rapisemaan. Että tätä mieltä minä 😳Samaa mieltä asiasta
31.12.2011, 16:06 vastauksena käyttäjälle: Killan 50 v-juhlat – "SÄTKÄLÄN SÄPINÄT" 18.-22.7.2012 #152470I AM NUMBER 10
@Isoo-Jukka wrote:
Lataussäätimen piuhoja ja maadoitusta on tsekkailtu samoin muita maadoituskohteita. Jännitearvot heilahtelivat tosiaan silloinkin, kun magnetointi oli pois laturilta. Mulla ei ollut suoraan tilalle toista säädintä. Tämä on niitä ei-pikaliitin malleja, joka maadoittuu jalan kautta ja on semmoinen elektroninen pikkupalikka.
Mittailin kahdella eri digimittarillani vertailuksi kahden muun sätkän jännitteitä eikä ollut mitään heittelyä niissä. Acassa varsinkin toinen mittareista on aivan vauhkona.
Tällä hetkellä tilanne kuitenkin “vakaa”.
Tulisko tuolta Visan syttyboksista jotain häiriötä, koska esim. alipainesäätimen jännitettä ei pysty mittaamaan kummallakaan digimittarilla, numerot vain vilisee silloinkin kun muualta mitaten on jännite vakaa. Analogisella kyllä onnistuu (ja säädin jopa toimi).
Muutamia ajatuksia tuli mieleen mitä voisi mittailla kun on moottori käynnissä.
– laturin + ja akun + onko jännite eroa..ei pitäisi olla paljoa.
– laturin – ja akun – onko jännite eroa..ei pitäisi olla paljoa.
– säätimelle tuleva + ja akun + onko jänniteessä eroa.
– akun – ja korin ja moottorin jännite erot.
– Siten se perinteinen juttu että onhan akun navoissa hyvät kontaktit akunkenkiin.Tapsa
Minulla oli kerran kondensaattori viallinen,aiheutti epämääräistä nykimistä .
Tapsa
Kaminan kuva löytyi yllättävästä paikasta.
http://www.mantsalanautokatsastus.fi/kuvia.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Tapsa
Löytyi myös nettiautosta.
Tapsa
http://www.nettiauto.com/citroen/ii-cv/3199535″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Mihinkähän on nettiauton ilmoitus hävinnyt? Ei löytynyt enään.
@Jaspi wrote:
Onko jollakin ajantasaista tietoa rungon kuumasinkityksen kustannuksista ? millaisia “ilmareikiä” sinkitystä varten tarvisee tehdä ?
Elokuussa 2007 maksoi YIT:llä Ylivieskassa sinkitys 142,74 euroa.Hinta painon mukaan (78 kg).Netistä löysin aukonteko ohjeita,esimerkiksi .http://www.kuumasinkitys.fi/kuumasinkityksen_toimintaketju_yleisohje_1_2007.pdf” onclick=”window.open(this.href);return false; Tapsa
@Akaile wrote:
Lievestuoreen sinkittämö on ns. raskaan kaluston sinkitykseen ja he eivät sinkitä sätkän osista muita kuin runkoja. Hinta 2.5 E/KG eli kutakuinkin 300e per runko.
Toissa kesänä Ylivieskassa YIT:llä maksoi rungon sinkitys 142 euroa.Hinta määräytyi painon mukaan ,mulla näkyy olleen 78 kg
@Akaile wrote:
Ensinäkin jipiiiii taas saa ajella Tiinalla! Mutta toisena, todellakin, jarruongelma on vain pahentunut seisoessa. Eli olisi pitänyt laittaa vaikkapa tiiliskivi jarrupolkimelle jäykistämään takasylintereiden kumeja koko talveksi. Nyt nimittäin tilanne on sellainen, että välillä tarvitsee kolme pumppausta ennenkuin poljin nousee oikealle korkeudelle. Pito on kyllä hyvä.
Nooh.. huomenna aukaisen. Jos vaikka saisi kuvia räpsittyä ja kiltakansalle jakoon.
Itsellä moiseen vaivaan auttoi kun laitettiin jarrusylinterin sisälle palautusjouset pitämään männät kiinni jarrukengissä.
Minulla jäi varaosa Camina tarpeettomaksi kun olen myynyt liikenteessä olevan pois.
Jos joku sattuis tarviin niin sais todella edullisesti koko läjän. 😆 (siis ilmaiseksi)
Sisältää moottorin ,etuakseliston ,vaihdelaatikon ja muita osia vuosimallia 60.
Kori on sitten jotain 70 luvulta,vanha hevosauto.Auto on Raahessa.
Tapsa 😥050-5326365
-
JulkaisijaArtikkelit