Kirjoitetut vastaukset

Esillä 2 viestiä, 16 - 17 (kaikkiaan 17)
  • Julkaisija
    Artikkelit
  • vastauksena käyttäjälle: Jarrujen säätö #140805

    @Akaile wrote:

    Nyt kun päästiin kunnolla jarrujen maailmaan niin voisiko joku ojentaa, että miksi poljin menee suht alas ekalla painolla ja tokalla painolla ottaa jo ylhäällä oikein napakasti? Olen tän kanssa nyt koko kesän välillä pähkäillyt oikein urakallakin ja menee tosiaan katsastuksesta läpi kyllä, mutta hieman oudot ovat. Ilmattu on edestä ja takaa 150 kertaa tasaisella, nokka ylhäällä, perä ylhäällä eri variaatioilla maan ja taivaan väliltä. Takajarrukenkiä on säännöllisesti tuotu säädöistä lähemmäksi rumpua ja kerran avasinkin takarummut ja tarkistin sillä erikoistyökalulla, että ne on ok ja olihan ne. Etu palat ja levyt on uudet ja käsijarru pitää hyvin. Jarruputket ja kaikki tiivisteet on uudet ja pääsylinterikään ei vuoda. Eli millä selittäisitte polkimen vapaaliikkeen?

    Itse aikoinaan tappelin saman ongelman kanssa.Syyksi paljastui takasylinterin kumit jotka painoivat männät sisälle sylinteriin.Kyseisissä sylintereissä ei ollut jousta sisällä.Vika korjattiin ottamalla vanhasta sylinteristä jousi joka katkaistiin sopivaksi.Jousi painoi männän kiinni jarrukenkään,korjauksen jälkeen jarrut oli kunnolliset.

    Tapsa

    vastauksena käyttäjälle: Myydään halavalla !!!! #134776

    taitaa ainoa liiikkumismuoto olla traileri 😥
    Kamina on seissyt ainakin 10 v samassa paikassa .moottori ja vaihteisto on irrallaan.renkaat on olleet alla koko ajan….

    T. Tapsa

Esillä 2 viestiä, 16 - 17 (kaikkiaan 17)