Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Noinhan se juuri menee, kuin Jasu kirjoittaa.
Kielen ja putken reiät kohdalleen ja jarrujen puolelta tuleva vipu kielen haaraan. Kaikki reiät siis kohdakkain ja siihen sitten sopiva tappi ja sokka tai pultti ja nyloc-mutteri. Pudonnut tappi löytyi pihasta, kun äsken kotiin tulin.
Käsijarrukahvoja ja-mekanismeja näyttää olevan muutamaa sorttia, omastani löysin räjäytyskuvan täältä:
https://www.dropbox.com/sh/g91fxtbrkxo2757/ZtPNpnvoCI/2CVParts1991.pdf” onclick=”window.open(this.href);return false;
Hyödyllinen selailtava oli tämäkin:
http://www.classic-citroen-tech.co.uk/models/model-content/2CV/2cv-Handbook.pdf” onclick=”window.open(this.href);return false;
Kiitoksia vaan avusta taas.
E.T.
Siis kaikkien reikien läpi? Miten se kieli sitten pääsee ulos sen neliskulmaisen putken sisältä? Senhän kai tarttis päästä ulos, jotta kahvan nappulasta saisi painettua?
E.T.
Voltit ja amppeerit on mittailtu ja remmit tsekattu. Ja lataussäädin vaihdettu. Joko säätimessä tosiaan oli vikaa tai sitten sitä vaihtaessani tulin sivutoimisesti heilutelleeksi sopivia huonoja kontakteja, mutta nyt käytös on taas ennallaan. Siis volttimittarin viisari näyttää taas pysyttelevän sen harmaan alueen tuntumassa.
Kaikissa ohjeissa mitä löysin, sanottiin, että säätimessä se vika nyt ei ainakaan voi olla. Ehkä se tällä kerralla sitten oli, mene tiedä.
Kiitoksia taas hyvistä vihjeistä joka tapauksessa.
E.T.
-
JulkaisijaArtikkelit