Kirjoitetut vastaukset
-
JulkaisijaArtikkelit
-
Menee, mutta yllättävän hyvin tuohon on tottunut, alkaa tuntua ihan luontevalta.
Esa
Enpäs huomannut sinua.
Lasit on pysyneet sulana sähköpuhaltimen voimalla,
tosin ajomatkaakin nykyään kertyy kun käyn töissä Outokummussa.Esa
Terve,
95E10:llä olen ajellut sen aikaa mitä on se ollut myynnissä.
Ei siitä huomaa kuski eikä auto mitään eroa.
Tarkoitus on siirtyä RE85:een heti kun sitä tulee saataville tänne asti.Onko kenellä kokemusta RE85:stä?
Millaiset suuttimet 26/35 kaasutin tarvitsee, laskennallisesti nuo olisi kai 100/120.
Miten sytytysennakko, tarvitseeko lisätä?T.,
Esa
Tukivarsi löytyi, kiitoksia.
En tiedä 2Cv:stä, mutta ainakin joissakin motukoissa tarkastetaan nokka-akselin ajoitus tuolla tavalla.
Esa
…ööö.
Tuota…
Jaa.
😯Siis ei kai ne alkuperäiset pultit todella ole karkaistuja? Miksi olisi?
Ihan piti käydä testaamassa ja kyllä sellaiseen viila puree aivan mainiosti.
Sinkitys aiheuttaa vetyhauraus riskiä minkä takia varmaan esim. 10.9 pultit on mustia.Kiitoksia vastauksista.
Lohkojen laakeripesät näyttää olevan mitoissaan, satasen kahden välys halkaisijassa laakerin ulkokehään, mikäli pitänee ollakin että yleensä menee lohkot kasaan.
Mutta kun se kampiakseli ei ole kiero. En tuosta niin kauhean petttynyt ole, mutta ihmetyttää vaan tilanne.
Tuettuna rullille takapään laakeripinnasta ja etupään laakerista heitto etupään stefapinnalla satasen luokkaa ja propellin kartipinnalla n. 0.05 mm (siellä huono pinnanlaatukin jo teki osansa).
Tuskin moinen tekele voi paljoa suorempaan pyöriä?
Öljypumppu ei mielestäni ollut mitenkään lohduttomassa kunnossa, mutta pitänee tuotakin tarkastella lisää.
Eikä se etupään laakeri ole väljä joten kai siellä on öljyäkin ollut.Mikä sitä laakeria pyörittää?
Esa
Hei,
kuusiokolokannalla löytyneee mistä tahansa alan liikkeestä.No nyt minä ymmärrän tämänkin:
http://www.gardnercars.co.uk/index.htmlJukan kyselemiä valokuvia ei todellakaan tullut otettua, ja taitaa itsesensuuri poistaa ne tulpanvaihto raportit….
Ei omakohtaista kokemusta, mutta tuossa jotain juttua jostain ryppymaaleista:
http://www.bevelheaven.com/~BB/phpBB2/viewtopic.php?t=148&highlight=paintOnkos kukaan kokeillut pneumatiikka takaiskuventtiiliä?
Ei pitäisi hirveitä maksaa.Muistaakseni CX:n tiivisteet käy.
Olisiko sovitelaippa koneen ja laatikon välissä sekä 2CV:n vauhtipyörään sovitettu Bemun vauhtipyörän keskiö?
Toisinpäin, eli BMW:n itä-kopioihin (Ural / Dnepr) on vaihdettu 2CV:n koneita juuri em. menetelmällä.Esa
Hei,
kyselin asiaa paikallisesta automaalikaupasta ja kertoilivat seuraavaa:
-perinteiset 2k pintavärit poistuvat, -07 valmistettuja ei saa enää tuoda.
Vanhat varastot loppuvat, joten enää ensi kesänä näitä ei olisi saatavilla, kovettajia kylläkin myydään entiseen malliin. Eli jos on kesällä aikomus maalailla kannattaaa maalit hankkia nyt ja kovettajat sitten kun tarvitsee (eivät säily kovin pitkään).-näiden tilalle tulee (on kai jo tullut?) jokin korvaava 2k-maalijärjestelmä joka sitten on vähemmän terveydelle haitallinen, kalliimpi mutta myös riittoisampi. Paha vaan että tuosta riittoisuudesta ei isoa iloa ole jos maalataan palasina olevaa rättäriä, hukkaprosentti on kuitenkin melkoinen. Tämä maali on vain ei-metallinhohtosävyinä.
-vesiohenteiset ovat siis se mihin homma on menossa. Vaativat aina lakan päälle, ei kuivateta lämmöllä vaan ilmavirralla.
Kaipa noidenkin kanssa pärjää, onhan ne jo uusissa autoissa käytössä, tuo lakka vaan tulee lisätyövaiheena.Unohdin sitten kysyä pohjamaalien kohtaloa, mutta olen ymmärtänyt että nämä säilyisivät ennallaan, onko kenellä tietoa?
Esa
-
JulkaisijaArtikkelit